Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

as muta soarele din loc ....as cobara luna din cer numai k tu sa ma crezi.... TE IUBESC....




Statusuri pentru messenger nr.2:

Moartea este o a doua viata,despre care se stie ca este inevitabila




Statusuri pentru messenger nr.3:

AS vrea sa ma apropii de tine , as vrea sa dau timpul in favoarea mea , sa nu las pe nimeni sa intervina intre noi,salveaza-ma nu ma lasa sa adorm,mi-e frica sa inchid ochii de teama ca nu-mi cei fii alaturi in zori,saruta-ma pana-mi pierd mintiile , vreau sa ma identific cu tine ca sa nu uit cine sunt si ce ma tem sa devin , nu ma lasa sa adorm , nu vreau sa te pierd niciodata....Te iubesc scumpyy meu mumos:X:X:X:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.4:

te iubesc cum iubesc aerul care il inspiri si expir ,te iubesc asa cum isi iubeste un asmatic sprayl ,te iubesc te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.5:

__ 8 litere .. 2 cuvinte .. 1 sg sens : Te Iubesc :X:X:X __





CoplilUtSa




Statusuri pentru messenger nr.6:

d@c@ m@i intreb@ ce iubesc m@i mult vi@t@ s@u pe tine

eu @s r@spunde vi@t@ si u te-@i sup@r@

nestiind c@ tu esti vi@t@ me@

TE IUBESC




Statusuri pentru messenger nr.7:

te iubesc enorm sa moara mata:D...LORY




Statusuri pentru messenger nr.8:

tu nu-ti dai seama c mult gresesti....ma minti intruna k ma ubesti..tu n-ti dai seama..c mult t plac...X:X:X:X:X:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.9:

iubirea inseamna sa dai cuiva sansa sa te raneasca si sa ai incredere in el ca nu o va face




Statusuri pentru messenger nr.10:

I have just a dream...to fly away high,in the sky...maybe there I'm not so invisible or maybe I just dream to change the world or maybe...maybe I am just a dreamer who... who dreams too much ! ^BeSk InGeRaShU^ ^MeU^ d la d3NiSa pt :X gaman :X




Statusuri pentru messenger nr.11:

O perla de mare e inima mea si perla iubiri se afla in ia perla se stinge de stancile reci dar perla iubiri ramane pe veci




Statusuri pentru messenger nr.12:

glumeste in iubire dar nu iubii in gluma caci cel ce te iubeste glumind te paraseste




Statusuri pentru messenger nr.13:

As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea.As vrea ca timpul sal opresc sati spun defapt ca te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.14:

Iubirea nu e doar un zambet, nu e doar o floare, iubirea e un suflet ranit si apoi vindecat de altul...




Statusuri pentru messenger nr.15:

am sarutat pamantul si am plans

durerea mea pana la ceruri a ajuns

si`am blestemat... am blestemat plangand

dak ma parasesti sa nu iubesti niciknd




Statusuri pentru messenger nr.16:

te iubesc la nebunie ca pe un tort in farfurie,te'as manca k linguritza si ti'as saruta guritza...




Statusuri pentru messenger nr.17:

As vrea sa-ti spun cat de tare TE IUBESC! Si orice ar spune cei dinjurul tau. IUBIREA mea pt. tine nu se va risipi asa de usor ca lumina soarelui la apus, si pe zi ce trece , creste din ce in ce mai mult , asa cum soarele rasare de fiecare data! Deyutza!




Statusuri pentru messenger nr.18:

daca de fiecare data cand ma gandesc la tine ar trebui sa rup o frunza dintrun copac cred ca ar ramane fara frunze




Statusuri pentru messenger nr.19:

MA URMARESTE EMBRA TA/ORIUNDE MERG IUBIREA MEA/SI ORICI PAS FACUT DE MN/MA ADUCE TOT LA TN




Statusuri pentru messenger nr.20:

viatza merge inainte indiferent de ce ai facut poate ai mintit poate ai gresit ti-am mai spus ne vedem acolo sus



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu