Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

” Te v-oi iubi si atunci cand marile vor seca… Te v-oi iubi si atunci cand stancile se v-or topi… Te v-oi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi! “




Statusuri pentru messenger nr.2:

sunt mereu o umbra a ta si tot ce imi dores e doar sa ma iubesti pui:)):X:X:X:




Statusuri pentru messenger nr.3:

Am cautat flori

Si am gasit ape

Am cautat ape

Si am gasit un soare

Am cautat soare

Si am gasit IUBIRE

Le-am adunat pe toate

Si te-am gasit pe tine !!!




Statusuri pentru messenger nr.4:

Ca o ploaie in desert ai aparut..

Am simtit ca ma pierd intr-un sarut..

M-ai facut sa plutesc pe aripi de dor..

M-ai facut sa te ador..




Statusuri pentru messenger nr.5:

de multe ori pierduta-n gand ma tot intreb dc traiesc si un glas din suflet imi raspunde sa lupt sa sper si sa iubesc




Statusuri pentru messenger nr.6:

Te iubesc enorm Te iubesc cand dorm Te iubesc in vis Te iubesc in scris Te iubesc in plans Te iubesc in ras Te iubesc in mers Te iubesc cand cresc Te iubesc mereu Pe cuvantul meu....




Statusuri pentru messenger nr.7:

o sa pot zambi numai

cand ...tu vei veni din

nou in viata mea




Statusuri pentru messenger nr.8:

Tot timpul cand ne intalneam...

Imi parea un vis ...

Pana cand mi-ai dat primul sarut....

Shi am realizat cat de mult te iubesc ....:x

Pana intr-o zi cand mi-ai distrus inima ...

Atunci am realizat ca u defapt nu ma iubiai ....

De fapt u iubiai pe altcnv...

Mi-ai distrus inima .....

Adio pt tot deauna .....'parasempre'




Statusuri pentru messenger nr.9:

fell in love with you and everything that you are

nothing i can do, i'm really crazy about you

when your next to me it's just like heaven on earth

tell me that i'll always be the one that you want

don't know what i'd do if i ever loose you

look at you and what i see is heaven on earth, i'm in love with you




Statusuri pentru messenger nr.10:

iubirea ta este cel mai puternic halucinogen :x




Statusuri pentru messenger nr.11:

Ce frumoasa e dragostea !!!!!!!

Ai vazut si uh iubire ca atunci cand trebuie sa plec de langa tine ai vrea sa mai raman cu tine o viatza si cand te sarut ai vrea ca acel moment sa nu mai treaca .Dar atunci cand suntem departe ??? ...... Atunci parca timpul sta in loc si simt ca te astept de o vesnicie!!!Priveste si uh ce scriu !!! Te gandeai ca o sa ne iubim vreodata asha de mult???

BY deeutza(T) ........................ FOR cristi (D)

NE STIM NOI GURITZO!!!




Statusuri pentru messenger nr.12:

te yubesc si toata lumea stie cata dragoste iti sport eu tie.....:X:Xsi nu ma gandesc la mine...la cat te yubesc pe tine......:X:X:X:X te yubesc :x:X:X




Statusuri pentru messenger nr.13:

E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit.




Statusuri pentru messenger nr.14:

8 litere, 2 cuvinte, 1 singur inteles - Te Iubesc




Statusuri pentru messenger nr.15:

Te iubes ubithu .tu esti ingerasul meu pazitor toate clipele frumoase le petrecem impreuna ingerasule:*:*:*:*:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.16:

Iubirea cântec infinit,

Ştiut de cei ce au iubit.

Iubirea e întregul Univers,

Ce niciodată nu e şters.

Iubirea e Melancolie,

Cuprinsă şi în Poezie.

Cu iubirea mergi departe,

Chiar în stele îndepărtate.

Iubirea e spaţiul necuprins,

Un Apogeu ce poate fi atins.




Statusuri pentru messenger nr.17:

~~~ DrAGosteA e mAI mult decat uN seNtImeNt... e fortzA cAre AprINde stelele ~~~




Statusuri pentru messenger nr.18:

E greu knd u yubesty un baiat..dar el..:((nc makr nu stye asta..:(:(:( nc makr nu`l intereseazha:((




Statusuri pentru messenger nr.19:

Un sarut pentru un sarut mi'ai dat cand te'am cunoscut, si 1000 de mi'ai da un sarut tot as mai vrea:X!]




Statusuri pentru messenger nr.20:

pe nisipul din gradina eu AM SCRIS CA TE IUBESC DAR ASEARA A FOST furtuna shi cuvintele sau ters. .dar totusi verbul a iubirii noastre e un verb neregulat . .eu ti-l las ca amintire tu sa-l ai de conjugat. .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu