Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Deasupra mea sunt stelele

Si imi indeplinesc visele,

Doar un vis am: sa fii langa mine,

Ka mi-e dor de tn:((:((=((




Statusuri smechere nr.2:

nu sunt rea, sunt smecherita, de baieti nu sunt iubita :::: nu ma crezi, hai la-ncercare, sa vedem care pe care!!!!!!!!:-*;)




Statusuri smechere nr.3:

de iubire




Statusuri smechere nr.4:

Dragostea este sublima prin chiar sacrificiul ei...dragostea este o muzica a carei frumusete nu se pierde.Este durerea,...e un experiment ce doar o data in viata il poti trai.. si nicicand nu poate fi uitat.Este o aptitudine profunda a sufletului. Fiecare om trece prin asta doar o data!!!




Statusuri smechere nr.5:

A pasit cu bocanci-n viatza mea prea dintr-o data,....

Nici n-a vazut c'acolo-i soare....si nu vreme de gheata...




Statusuri smechere nr.6:

iubesc o floare ce numai pentru mine a rasarit

iubesc un inger ce numai pe mine ma vegheaza

il iubesc enorm de mult

si nimeni nu poate sa-mi schimbe parerea:x:x:x




Statusuri smechere nr.7:

AM UN TRANDAFIR DAR NU E COMPLET, PETALA CE LIPSESTE INCA,... GABI SE NUMESTE.

CE MAICUTA AM AVUT CA FRUMOASA M-A FACUT, OCHII MARI SI GURA MICA, PARCA SUNT O PAPUSICA




Statusuri smechere nr.8:

Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cel care merita, nu te va face sa plangi niciodata.




Statusuri smechere nr.9:

Iubeşte-mă, urăşte-mă !.... În ambele cazuri ti-e gândul tot la mine !




Statusuri smechere nr.10:

Am tot ce imi doresc

Dar nu pot sa zambesc

Fara tine ..

Inca te mai iubesc

Nu vreau sa mai gresesc

Te vreau langa mine




Statusuri smechere nr.11:

te-ai despartit de mine dar orice s-ar intampla, eu te voi iubi pana cand nu oi mai fii :X:X:X:X:X:X




Statusuri smechere nr.12:

de ce s-a terminat asa?

de ce nu mai pot continua?

intr-adevar e vina mea, dar jur ca nu te voi uita!!!:X:X




Statusuri smechere nr.13:

Ah,.... pupate-ash pe guritza, ca sa fim perechea fitza:X




Statusuri smechere nr.14:

nu iubi nebuneste

ca te pacaleste

nu iubi cu ardoare

ca pe tn apoi te doare

nu crede tot

ca e un netot

nu-l iubi regeste

ca te pacaleste

e un mincinos

isi bate jok de tn

asculta-ma bn

nu iubi cu adevarat

ca e mare pakat

nu-i spune ca-l adori

ca apoi dupa el mori

nu-i spune mi-e dor de tn

ca n-o sa-ti fie bn

eu atat am avut de spus

si eu prin asta am trecut

DE DIANA!:D




Statusuri smechere nr.15:

de cand sunt pe lumea asta toate Doamne, s-au scumpit, numai la baieti sarutul tare s-a mai ieftinit (votati yusty) daca vi se pare fain!




Statusuri smechere nr.16:

de dragoste




Statusuri smechere nr.17:

Si totusi,....indraznesc sa te iubesc c-o naivitate flamanda de tine,........cu dorul unei fiinte mutilate de constienta ca , de fapt , nu existi!.......Asa te-as iubi!

......

Dar, mai stii,.....poate-i veniii!




Statusuri smechere nr.18:

Te astept in acelasi loc

La acelasi bloc

Te astept sa revii

TE ASTEPT, sa stii!




Statusuri smechere nr.19:

Te caut pe tine

Te vreau langa mine

Te astept o viata,

Te gasesc in fata.




Statusuri smechere nr.20:

...de-a lungu' shi de-a latu',

de-a adancu' shi de-a inaltu',

oricat ash cauta,

fraier k tin' n-ash afla;

.........

shi-atunci ma-ntreb: DE CE-ASH PLECA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu