Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

suparat--alexxutxu




Statusuri triste nr.2:

ma inec in lacrimi de dor ...ma sufoca un aer mult prea trist ...m-am obisnuit sa ador o iubire care m-a ucis ...:(




Statusuri triste nr.3:

Mai bine dekat sa am incredere in tne am in mine...




Statusuri triste nr.4:

nu te mai iubesc :(:((:((nu te mai doresc :((dute dreaq' ca glumesc :)):)):)):)):)):))




Statusuri triste nr.5:

stiu ca te-am iubit, stiu ca te voi iubi, stiu ca nu mai am de trait langa tine




Statusuri triste nr.6:

esti constient ca te iubesc dar tie nu'ti pasa, iar cand ma vei iubi tu nu o sa imi mai pese mie...:d




Statusuri triste nr.7:

You have shed a ray of sunshine into the forum. Thanks!




Statusuri triste nr.8:

?Wow, thatÂ’s a really clever way of thinking about it




Statusuri triste nr.9:

In sufletul si in viata mea este o furtuna;

Soarele a fost acoperit de luna;

Iar ploaia ce curge cu lacrimi de sange se observa pe obraji mei ;

Fara nici o speranta nu mai pot face nik;

Asa ca ''ADIO'', te voi iubi mereu!




Statusuri triste nr.10:

dak sunteti tristi asta e id meu:''iuly_mada97'' :x:x




Statusuri triste nr.11:

A fost candva demult, ca pare o alta viata si nu a mea. Dar este viata mea si inca foarte trista. De cand ma stiu am avut parte doar de suferinta, nu am avut parte de singura iubire ce am avut si nu am avut parte de scumpul meu copil care imi lipseste de mor. Simt ca nu mai am aer cat de mult imi lipseste. As vrea sa-l string la piept, sa il sarut si sa-i spun ca este toata viata mea, dar nu pot. Cine o sa citeasca aceste randuri sa nu le vina lacrimile caci plang eu pentru toti, ca ochii mei nu mai vad de atatea lacrimi. Si sufletul meu pe zi ce trece moare de tot. Viata mea nu a fost asa cum mi-am imaginat ca o sa fie.... pentru mine este un iad, am fost fericita alaturi de persoana pe care o iubeam si o iubesc si acum doar ca m-a parasit cu multi ani in urma, cand i-am spus ca astept un copil. Dar nu si-a dat seama cat m-a facut sa sufar, nu a fost vina lui, unica vina care a avut-o e ca nu a stiut sa lupte pentru iubirea noastra si i-a fost frica. Am suferit mult, dar nu mi-am omorat copilul pentru ca e un sacrilegiu sa-ti ucizi propriul copil, sange din sangele tau. Am trecut si peste asta dar o persoana rea care m-a sechestrat m-a tinut cu forta cu el, si-a batut joc de mine si ma obliga sa fac avort chiar daca nu vroiam si nici nu se putea pentru ca aveam 5 luni de cand eram insarcinata. In ciuda la tot raul ce era m-am tinut tare pentru copilul meu. El avea si o alta fata in casa care facea ce vroia cu ea si saraca fata ajunsese sa-si ia viata pentru ca nu mai suporta. Cand am nascut copilul nici nu a vrut sa stie nimic, i-am pus numele meu de domnisoara si fara tata. Dar aceasta persoana rea imi spunea mereu ca copilul nu este al lui si ca la-m facut cu altcineva. Dar asta nu ma stresa tare. Cel mai mult ma doare ca dupa citiva ani mi-a luat copilul, m-a dus cu forta la un notar si m-a obligat sa semnez o hirtie, nici nu stiu ce era, a schimbat numele copilului, s-a trecut ca tata, mi-a facut proces si mi-a luat copilul chiar daca eu stateam cu ei. In 7 ani el nu a avut grija de copil, eu mergeam la doctor, eu faceam tot in casa, eram sclava lui, nu puteam sa vorbesc cu fratii mei, cu surorile mele, cu parintii mei,... ma ameninta ca le face rau si eu stiind cine este si cat rau poate sa faca am stat acolo. Cand copilul meu avea 3 luni s-a imbolnavit, avea bronhopneumonie, eu nu stiam ce are si ia-m spus ca copilul respira rau si ca nu sta bine; mi-a spus ca sunt proasta ce vrei sa fie. Dar cand l-a vazut mai marisor si a fugit saraca fata ce o tinea cu forta, i-a fost frica ca o sa fug si eu, dar a plecat aia si a adus alta... si alta... parca era casa de balamuc si eu eram servitoarea lor. M-a obligat sa ma cunun cu el, m-a dus cu forta la starea civila si m-a obligat sa semnez. Mi-a pus cutitul la gat si mi-a spus ca ma omoara daca nu fac ce spune el. Mi-a taiat parul si multe altele. Doar cu o privire tremuram de frica. Am stat pentru copilul meu si pentru ca devenise obisnuinta sa-mi fie frica. In ultimul an inainte sa fug si eu aveam o viata infernala, incepusem sa beau, sa fumez si sa disper,... nu mancam, nu dormeam, eram mereu cu frica in san si drept sa spun chiar daca sunt departe acum mie mi-e frica inca. Vroiam sa mor; intr-o Duminica dimineata ajunsesem sa iau o cutie de distonocalm ca sa mor caci nu mai avea nici un rost sa traiesc dar DUMNEZEU A TINUT CU MINE SI NU AM PATIT NIMIC. Si la urma am reusit sa fug de la el dar copilul a ramas acolo caci daca il luam cu mine ma dadea la politie ca l-am rapit. Cat am suferit si cat sufar. Sunt 6 ani de cand am plecat din tara si nu am sa ma intorc pana nu stiu ca nu mai poate sa-mi faca rau si m-a amenintat ca daca ma duc in tara si imi caut copilul ma omoara; cum pot sa traiesc in halul asta... te-apuca depresia si suferi si mai mult, si sunt 6 ani de cand nu mi-am vazut copilul; ma multumesc cu poze caci nici sa-i vorbesc nu pot. Persoana aceasta are multi bani si stiti cum e, cine are bani face ce vrea. Si persoana aceasta rea nu imi da voie sa vorbesc cu copilul meu, nu il lasa sa vorbeasca cu bunicii lui, cu unchii lui, cu nimeni si saracul meu copil trebuie sa sufere pentru un nenorocit care i-a distrus viata lui si a mamei lui. Vrea sa ma vada moarta caci el a luat copilul nu pentru ca il iubea, ci miza pe faptul ca n-as fii lasat niciodata copilul in cazul in care as fii vrut sa fug..... vroia sa fie sigur ca toata viata voi fi sclava lui. Scuzati-ma ca scriu toate astea dar n-am pe nimeni sa ma asculte cum sufar.




Statusuri triste nr.12:

decat sa traiesti pt nimc...mai bn mori pt cnva!!!




Statusuri triste nr.13:

papita




Statusuri triste nr.14:

te iubesc prea mult ca sa ma las batuta,.... si odata si-odata, vom fii impreuna.... Sper asta... Te iubescc Alex..:X




Statusuri triste nr.15:

am constatat ca sunt prizonier in propria inima, nu sh't' dak mai am vreo scapare, este pedeapsa capitala :(




Statusuri triste nr.16:

am invatat sa pretuiesk dupa ce am pierdut totul... alinush...




Statusuri triste nr.17:

Cand a inceput totul cu o prietenie..v-ati apropiat mai mult..si mai mult..pana cand ati ajuns sa va tachinati...apoi o scanteie a aparut..si chiar daca nu ati vrut..stiind ca o sa va certati din iubire..iubirea a aparut intre voi 2 si va tot tachinati..dar prietenia din voi e mai mare decat iubirea..si voi sunteti inca prieteni buni dar voi nu stiti cat va iubiti..

Asta este povestea vieti mele..

Asa a inceput la mn si tot continua..

Sper ca intr-o zi se va schimba si vom fi..iubiti




Statusuri triste nr.18:

te-am iubit dar totusi, u nu m-ai iubit, mai mult m-ai facut sa sufar si vreau sa ma port ca si cum nu te cunosc, nu mai vreau sa aud numele tau, nu mai vreau sa te vad in fata mea si vreau sa pleci din viata mea dar....eu nu te pot uita!




Statusuri triste nr.19:

Lacrimi curg:((......pe obrazul meu,

Dupa tine voi suferi mereu,

Plecarea ta imi frange inima.....=((.....

Tu esty tot ce am mai scump,esty lumea mea:*





~~~by Dana~~~




Statusuri triste nr.20:

o lacrima pt cand te-ai lovit prima oara

o lacrima pt cand ai luat primul 3

o lacrima pt cand te-ai indragostit pt prima oara

o lacrima pt un sarut

o lacrima pt cand ai suferit din iubire

o lacrima pt prima despartire

o larima pt cand vrezi ca cel pe care il iubesti saruta pe alta

o larima ce umple tot oceanul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu