Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

acum am inteles,... to timpul ai fost asa..:d eu nu stiam de ce si nu-mi dadeam seama ...dar in sfarsit am inteles: era EA x-(




Statusuri triste nr.2:

Daca iti place un baiat si el nu te place treci peste durere..... ca sunt o gramada de baieti in lumea asta,nu numa el:(




Statusuri triste nr.3:

Cum am putut oare sa cred ca ceea ce n-a fost al meu nicodata o sa dobandesc pe viitor??...mda prostia:|:|




Statusuri triste nr.4:

iubirea mea,eu te iubesc, dar dc ma faci sa sufar asa de mult.... eu te iubesc sh te voi iubi mereu dar tu o sa ma pierzi din cauza celeilalte; eu stiu ca ma inseli sh de aceea imi pare rau dar ma despart de tn, tbx sh tw voi iubi mereu, cu tot sufletul meu




Statusuri triste nr.5:

CaNd vA Fi Sa MoR OdAtA, Tu Sa ViI La CiMiTiR, Si La cRuCeA MeA CuRaTa Sa SaDeStI uN TrAnDaFiR!




Statusuri triste nr.6:

Aveam incredere in tine cand vorbeam, credeam ca esti sincer cu mine dar ma inselam




Statusuri triste nr.7:

Orgoliu-i vinovat....

Sunt trist si deprimat,...

Tu ai plecat....




Statusuri triste nr.8:

Cea mai grea lovitura in sufletul meu, este sa ma simt in plus acolo unde altadata eram totul




Statusuri triste nr.9:

nimeni nu ramane neatins,... viatza ne-o face la toti




Statusuri triste nr.10:

De ce? De ce oare...trebuie sa pun la suflet, de ce oare persoana iubita nici macar nu ma cunoaste, de ce trebuie sa iubesc apoi sa sufar si sa plang, nu mai suport viata asta de rahat, uneori simt nevoia sa ma omor dar...nu am curajul sa o fac....as vrea ca persoana iubita sa ma iubeasca cu adevarat macar pt o zi as vrea sa fim impreuna macar pt o noapte dar asta ...nu cred ca se va intampla:(sau poate... se va intampla da nu mai in constiinta mea...:((




Statusuri triste nr.11:

E gReU sA mErGi Pe CuLmEa ViEtIi...cU InImA pUsTiE...e GrEu Sa SuFeRi In TaCeRe Si NiMeNi Sa Nu StIe!!! De la DeeA B!!!




Statusuri triste nr.12:

Mi-e greu, primesc sms...shi timpul s-a oprit...citesc:...'Mi-e dor de tine!' Nu mai inteleg nimik, uh esti cu ea akum, gandul asta ma omoara. Ma simt blocata ca-n trafic, bara la bara. Eu nu am norocul ei, dar pentru ea totu-i doar un joc. :(( (trimis de Ev3l1na)




Statusuri triste nr.13:

,l;;l




Statusuri triste nr.14:

Ce-a mai ramas de-acuma intre noi?

Doar sentimente improscate cu noroi?




Statusuri triste nr.15:

te iubesc Andrei ,fericirea vietii mele :x ..numai tu imi dai putere :*




Statusuri triste nr.16:

sunt stele ce dispar in noapte ,dar niciodata nu se sting ,sunt departari ce par aproape si inimi tari care inving:((




Statusuri triste nr.17:

speranta moare, dar iubirea nu, asa ca plangi:((




Statusuri triste nr.18:

te iubesc:Xnu ma uita dar asta e viatza mee sa fiu trista...te iubesc mult ss.....aaa:*:*:*:X




Statusuri triste nr.19:

Cand lacrima iti curge...pica pe o floare...inima te doare...dar cand sa spui un singur cuv: te iubesc nu poti decat sa visezi.

Cand visezi inchideti ochii vei afla inca o data ce e...:iubirea




Statusuri triste nr.20:

mi-ai promis ca o sa te schimbi:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu