Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

diferentza intre mine si ea este aceea k ea are parte de dragostea ta...dar oare te iubeste la fel de mult?....credeam k u imi vei sterge lacrimile de pe fatza...k imi vei vindeca sufletul ranit,dar m-am inselat...iar cel mai trist este k am fct din nou ecceiasi greseala pe care de fiecare data zic:e ptr ultima oara...te-am iubit




Statusuri triste nr.2:

As...vrea sa-ti spun ca as... vrea sa ne desparzim da nustiu cum




Statusuri triste nr.3:

ti-ai batut jok de inima mea, insa kndva te vei intoarce la mn iar eu ptr k te iubesk prea mult te voi accepta desi stiu k tot eu voi regreta..




Statusuri triste nr.4:

te iubesc a devenit un simplu adio




Statusuri triste nr.5:

Daca tu pleci totul se duce se duc iluziile mele si cu ele rostul meu. Daca tu pleci viata mea este cea care se va duce.




Statusuri triste nr.6:

TACEREA TA IMI SPUNE TOT....




Statusuri triste nr.7:

Nu te vad...Nu te aud...Nu te simt...dar, totusi....TE IUBESC!!!




Statusuri triste nr.8:

nu uita niciodata ca te-am iubit si te voi iubi pana voi trai pe acest pamant




Statusuri triste nr.9:

nu se mai vede nimic pe cer... nu mai straluceste luna.... ce se intampla?

A, mi-am dat seama ca ne-am despartit (elisa, ramnicul valcea, pwp:*:*:*)




Statusuri triste nr.10:

N-ai meritat iubirea mea!...Nu meriti nici macar sa te urasc,...si oricum nu mi-as incarca sufletul !




Statusuri triste nr.11:

stiti cum se spune: viata e un vis si moartea te desteapta




Statusuri triste nr.12:

du-te drk




Statusuri triste nr.13:

de ce sa taci cand poti vorbi... de ce urasti cand poti iubi...




Statusuri triste nr.14:

te-am iubith fraere, chiar te-am iubith, yo te-am vrut pe tn, uh ai vrut-o pe ea........




Statusuri triste nr.15:

Credeam ca iubirea invinge tot dar intr-o zi eu am aflat ca iubirea e ceva pana la urma de detestat...:((




Statusuri triste nr.16:

e greu sa iubesti pe cineva iar aceea persoana sa nu stie...invatati sa ii spuneti persoanei iubite TE IUBESC inainte de a fi prea tarziu




Statusuri triste nr.17:

baga-mi-as picioarele in cine a inventat dragostea.... ca acum toate tarfele imi atrag privirea




Statusuri triste nr.18:

Cand toti imi spuneau ca te-am pierdut nu credeam,.... insa acum cand vad ca nu mai esti langa mine nu stiu ce sa fac; abia acum am inteles ca ca n-am sa te mai am !...Totusi te iubesk si te voi iubi mereu....




Statusuri triste nr.19:

TRISTE




Statusuri triste nr.20:

inima mea,....i-o parte stricata, o parte 'nghetata, o parte furata,....

cu ce sa mai iubesc???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu