Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

am tot ce`mi trebuie dar nu shi ce`mi doresc




Statusuri triste nr.2:

Buna! Am 10 ani si imi place de un baiat inca din clasa I(acum trec pe a V-a); sunt disperata... de 4 ani nu am reusit sa fac nimic; el stie ca imi place de el si de aceea ma bate, eu nu-i pot da inapoi...nu stiu daca ma bate pentru ca stie ca imi place de el si nu-i pot da inapoi sau e altfel cu mine pentru ca ma place si el.

Am nevoie de ajutor.Cred ca multzi din voi stiti cum e prima dragoste.




Statusuri triste nr.3:

Mi-ai spus ca tu nu esti ca toti,dar -ai convins ca toti sunt ca tine.....




Statusuri triste nr.4:

am crezut in iubirea ta...dar tu ai luat totul in joaca; ...sper sa suferi asa cum sufar eu si plang de fiecare data cand ma gandesc la tine




Statusuri triste nr.5:

Cat timp iti trebuie sa iti dai seama cat te iubesc?? Am plans nopti intregi dar uh nicaieri...cand ai plekat de la mine am crezut k mor...cu ochi in lacrimi te-am implorat sa nu pleci.... nu ti-a pasat ,strigam spre cer dar nimik ...ai plekat fara sa te uiti la mine....




Statusuri triste nr.6:

Cand iubesti cu adevarat nu poti sa iti imparti persoana de langa tine cu nimeni... Atunci cand iubesti trebuie sa se vada in privirea ta, sa se simta in vocea ta...in modul tau de a fi, de a te comporta...

Cand iubesti nu trebuie sa ranesti...nu poti sa faci acest lucru...deoarece iubirea nu inseamna tristete...Iubirea este un sentiment unic...Deci cand iubesti nu poti sa ranesti. Cel care raneste NU Iubeste!!!




Statusuri triste nr.7:

Ai uitat de mine si tristetea s-a instaurat in lume! As vrea o lacrima, doar una care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi sa stearga distantele ce ne despart!




Statusuri triste nr.8:

Iubirea este ca un nor...se duce la fiecare adiere de vant...tot asa e iubirea noastra...la fiecare dezamagire... trece de parca niki nu ar fi fost...:((




Statusuri triste nr.9:

Lasa-ma In Lumea Mea Unde...Beau Suferintza...Fumez Tristete ...Trag Pe Nas Dezamagiri...Si Imi Injectez Sufletul Cu Ura...I Hate This Fucking Life!!!by fytzoasa lu tata:*dak va place vote




Statusuri triste nr.10:

Te-am iubit cu adevarat si tu ti-ai batut joc de mine.Acum plangi dar stiu ca sunt doar lacrimi, nu si sentimente.




Statusuri triste nr.11:

Recomand baietilor sa`si tina tarfele in lesa....k n-am chef sa le omor ....cand mi l-au luat,... in clipele cele mai frumoase de fericire si dragoste. :x :*




Statusuri triste nr.12:

stau cu capul aplecat

cu gandul induplecat

ma gandesc la amintiri

scrise numai din iubiri.




Statusuri triste nr.13:

de ce uneori cand tii la persoana iubita ea trebuie sa te faca sa plangi?

de ce oare, de ce?




Statusuri triste nr.14:

ma aflu intr-o mare de tristete................provocata de indiferenta ta............radeai knd eu plangeam...........ku toate k eu te alinam knd o lacrima pe obrazul tau vedeam.............ziceai k iti sunt prietena............dar km a aparut tentatia............m-ai lasat sa plang...........




Statusuri triste nr.15:

ce-i de rau cAnd mama nu-i acasa




Statusuri triste nr.16:

Am pierdut tot ce am avut, dar cel mai dureros moment a fost cand te-am pierdut pe tn




Statusuri triste nr.17:

inima imi plange de durere, incerc sa te uit dar nu reusesc!Imi pare rau k mi-am pus toata increderea in tine...dar nu am ce face ... aseara plangeam pt u!

Ma gandesc la tine tot timpu', nu pot sa te scot din cap .... iti spun 2 ultime cuvinte ... TE IUBESC!




Statusuri triste nr.18:

Te-am iubit mai mult ca viata mea, mai mult ca speranta, dar cì-am aflat?

Ca tu esti cu mine doar pentru ca urmaresti diferite scopuri!

Gata,...mi-am dìschis inima si ti-am spus adio!




Statusuri triste nr.19:

ai multi prieteni.....dar te-ai intrebat vreodata daca ai un prieten adevarat???:((




Statusuri triste nr.20:

Nu te pot uita

Nu ma poti uita

Nu am avut nici un motiv

Si noi ne-am despartit :((:((:((:((:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu