Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Azy................e ziua mare ,poate cred k noi fi tare dar astept ...doar astept,un singur lucru nu voi uita ka tu AI FOST iubirea mea




Statusuri triste nr.2:

Viata e ca un foc

In care nu poti sa

Treci fara multe provizi

De apa ...




Statusuri triste nr.3:

de ce doamne...de ce!!!




Statusuri triste nr.4:

E atat de rau cand stii ca persoana pe care o iubesti din rasputeri nu te iubeste, sau e o relatie inposibila, pt ca e prea mari sau e distanta mare :-< ... offf




Statusuri triste nr.5:

stiam k o sa te simt aproape stiam kum o sa ma saruti stiam k o sa devina o zi in care sa lupti pt tot ce ai fakut pt mn k azi vine ziua aceea care va trebui k inimile noastre sa numai fie impreuna pentru tot restl vietii... tu nu iti dai seama kat te-am iubit dar akm vine si randul meu sa te fac sa suferi k . kate am suferit...la viata meah [:(] p tn nu te interesa aja.. k dragul meu nu o sa iti mai simt amorul , caldura buzelor , imbratisarea ce ne alina sufletele noastre si tot ce faceam in trecut amintirile plakutte norii p kare ni-i alegeam impreuna tinutul de mana care ne transpira intr-o minunata emotie a dragostei nu stiai ce simteam atat de mult pt tn toate astea ma faceau sa fiu fericita , credeam k voi fii alaturi d tn mereu simteam cv de nedescris dar uh? m-ai dezamagit nu stiam k ma puteai insela cu cea mai buna prt a mea:| erai asa diferit parka nu ma cunosteai nu mai simteai nik pt mn ...si akm kand ma gandesc ce am petrecut impreuna imi vine sa ma omor de dor si de iubirea kare am avut-o fata de tn. dar te las dute la ea ... nu mai sunt inima ta [ asa cum zikeai :| ] dar dute lasa acest suflet ratacit care sufera dupa pieerderea ta . park te vedeam kum te sarutai frantuzeste cu fta aceea ../ dar kum ma vedeai o sarutai mai ku amor [ era cumva un semn de gelozie ? ] nu credeam asa cv dar din pakate era adevarat asa k... mi-am sters lacrimile de pe obrazul fin si am mers mai departe printre toate greutatile p kare le-am trecut p tn nu te interesa... dar am luat-o de l kapat cu sufletul rece si nemangaiat te-am lasat cu fata aia si te-am pierdut k si in iad ....adio baiat drag




Statusuri triste nr.6:

love..........pfff.......not for me




Statusuri triste nr.7:

Vorbesc cu el dar,te am in gand pe tine.Il ating pe el dar te simt pe tine.M-am cuplat cu el ca sa te uit pe tine.Cu toate astea, nu-l iubesc pe el te iubesc pe tine!!!!!!:)):)):P:P:P:P:-*:-*:-*:-*:X:X:X:X




Statusuri triste nr.8:

caut




Statusuri triste nr.9:

Ne*am intalnit , Ne-am placut , Ne-am iubit , Lumea parca ...A stai ca Ne-am despartit:-(




Statusuri triste nr.10:

spuneai ca ma iubesti dar cand team vazut cu privirea unicata cu zambetul fermecator nu miam dat seama ca tu iti bateai joc si cum se face ca mai parasit




Statusuri triste nr.11:

adio si nu vreau sa te mai vad niciodata....esti cea mai trista poveste pe care am trait-o vredata.....




Statusuri triste nr.12:

iubirea e ca o floare care anfloreste si dupaia se ofileste




Statusuri triste nr.13:

ma doare inima cand te vad sarutandu-te cu el, la fel cum te sarutai si cu mine. nu mai pot face nimic, nu mai esti in viata mea:(:(




Statusuri triste nr.14:

Am aflat de mult timp..Dar totusi si-asa te-am iubit.Sa iti amintesti de mine.Ca te-am iubit doar pe tine!Ti-am aflat valoarea de mult timp si inca o mai stiu..Dar deja e prea tarziu:((




Statusuri triste nr.15:

am crezut k mi.am gasit iubirea...dar nu a fosts a fie:-j :-




Statusuri triste nr.16:

lumea ne reneaga

visele se destrama

iubirea trece fara sa simti

ramane totul pustiu....

doar pozele au ramas...

undeva rupte.....si lacrimi indurerate




Statusuri triste nr.17:

erea un suflet de copil ce repede se indragostea

acum sufletul de piatra il avea ...

asa a crezut k il va avea mereu...

dar l-a intalnit pe el..

si-a distrus-o ...

acum iar are inima de ghiatza ..:|




Statusuri triste nr.18:

un sts pt cei care iau dezamagit prietenii:( : Iti miltumesc a nustiu kta oara de preitenia de kre da`i dovada is mai importante altele dekt mn kre la prima cearta is la cotl te barfesc p tn .. m`am saturat sa tot sufar din cauza ta , nu te mai prefa arata`ti fatsa ! Nu pretuiesti pana nu pierzi :-j Este compus de mn :>




Statusuri triste nr.19:

am crezut ca daca te iert te vei schimba......... dar ai ramas asha cum ai fost.Am iubit pe acel care m-a tradat shi peste un timp mi-am dat seama ca iubesc pe un nimeni nu-mi pasa ce vei crede de acum anainte despre mine imi pare rau ca ti-am IUBIT.ADIO




Statusuri triste nr.20:

inainte sa faci un lucru gandeste-te de doua ori .... daca ii tii inchisi cand ii deschizi si vezi realitatea cat este de dura..poate o sa regreti ca ai facut acel lucru....si nu dispera daca ai facut greseli .... pt ca din greseli inveti..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu