Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......




Statusuri de viata nr.2:

Te iubesc.. am scris pe zapada... dar razele soarelui vor sterge aceste cuvinte.. Te iubesc am scris pe plaja... dar un val obraznic... v-a lua cu el in adancuri aceste 2 cuv... ESTE SCRIS TE IUBESC IN INIMA MEA SI DE ACOLO NIMENI NICIODATA, NICIODATA NU V-A PUTEA SA LE STEARGA... pentru ca te iubesc.. si o sa te iubesc cat voi exista




Statusuri de viata nr.3:

In aceasta zi frumoasa

Te-am vazut prin fereastra

Te priveam si ma uitam

Sa vad daca te mai iubeam?!



Ma uitam si ma uitam...

Sa gasesc rasp nu reuseam...

Pana kand mi-am amintit

De cate ori u m-ai jignit.



Amintirile veneai

Injuraturile se auzeau

Vocea ti-o auzeam

Parca nu ti-o mai recunosteam!



Prezentul conta,

Dar trecutul il marca

Mereu ma intrebam

De ce te iubeam...



Pana cand m-am gandit

Ca poate nici nu te-am iubit

Ceea ce simtem nici nu-mi aminteam

Cred k nu mai stiam:))



Pana kand te-am revazut:((

Pana cand te-am cunoscut

Multe zile si nipti au mai trecut!



Lunea te zaream

Martia te ocoleam

Miercurea trecea

Vinerea nu mai contaaaaa

Caci sambata sosea

Si duminik din nou era...



Scoala sosea repede

Cu tot cu greutati se evapora

Vara cand a venit eu m-am ingragostit

De cine nu pot sp cai vreau s-o tin numai pt mn!



Dar e minunat sa ai un suflet curat.

Unul care sa iubeasca,unul care sa daruiasca

Iubirea s-o primeasca,viata in doi s-o cunoasca

Doar la tine sa gandeasca!



Simti k iubesti kand simti k doresti

Esti linistit atunci kand esty iubit,

Esty fericit kand esty dorit

Si ceea ce lipseste un cantec se numeste...



Un cantec de iubire care sa-tzi aduk fericire

Si pe care ascultandu-l te opresti redandu-l:X

Gandul iti va zbura departe...

Noaptea nu mai e asa aproape....



Cu aceste versuri

Versuri ale poeziei

Doresc sa va impartasesc gandurile mele

Care fac parte din momente ale vietii mele

Sunt adevarat si cred k asta le va sp [e toate!




Statusuri de viata nr.4:

Suntem multi care spunem ca iubim , dar ne este impartasita aceasta iubire? sau ne mintim singuri crezand ca da , de multe ori sperand sa fie de ajuns doar ce simtim noi pentru persoana de langa noi , de cele mai multe ori iubirea te orbeste si ajungi sa crezi ca fara persoana pe care o iubesti viata ta nu are nici un rost , ai renunta la tot pentru el , ai ierta orice numai ca sa fie bine , desi uneori nici iubirea nu este suficienta pentru unii , le oferi tot, dar degeaba tot nu este de ajuns , iubirea este cel mai frumos sentiment atunci cand iubesti.... totul ti se pare un vis din care nu vrei sa te trezesti, dar cand totul s-a terminat nu mai raman decat amintirile si multa suferita.




Statusuri de viata nr.5:

Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: chiar daca pleci, urmele-ti raman acolo.




Statusuri de viata nr.6:

Stau in casa singura si ma gandesc

Ma gandesc,

Ce scop am sa traiesc

Viata mea e un chin,o durere

Si stau singura-n casa si tot ami amintesc]

Cat am suferit pt el ,si acum,nu mai pot sa iubesc

Ma gandesc doar la el,mi-a furat inima,m-a adus in pragul iubiri unde nu mai pot trai pt altcineva

Iubesc ca o proasta,caci nu realizez

Cat sufar shi tot ce pot sa fac e sa ma intristez

NU are rost,el nu am iubeste

Imi spune vorbe dulci,dar nu le graieste

E doar in mintea mea,vocea lui senina

Nu stiu ce sa cred,ce sa gandesc,

si singura mereu ma dezamagesc

Dar am deschis ochi si am vazut lumea

Haina cum era




Statusuri de viata nr.7:

iubire




Statusuri de viata nr.8:

Sunt 5 lucuri in viata care nu pot fi recuperate:

1.o piatra dupa c ai aruncat-o in mare

2.o vb dupa ce ai spus-o

3.o sansa dupa ce ai pierdut-o

4.timpul dupa ce a trecut

5.iubirea pt cel ce nu lupta




Statusuri de viata nr.9:

te-am iubit ,te voi iubi dar tuce faci iti bati joc de mn??? eu te iubesc dar tu esti orb si nu observi.. am plans zile si noptii dupa tn si tu imi intorci spatele ca find un nimeni pt tn . te iubesc si te voi iubi incontinoare




Statusuri de viata nr.10:

cand o vei imbratisa....te va durea...pentru k in ochii ei se va reflecta doar imaginea mea...stai linistit...nu ma ranesti...chiar ma amuza sa realizez kt d putzin gandesti




Statusuri de viata nr.11:

Chiar si knd esti trist...zambeste k nu stii cn s-ar putea indragosti d zambetul tau...




Statusuri de viata nr.12:

gAnDeStE-Te lA Un lUcRu.... InMUlTuStE-L Cu iNfInIt... AdUnA cU O EtErNiTaTe sI vEi sTi cAt iMi lIpSeSti......




Statusuri de viata nr.13:

Cand iubesti nu trebe sa te uiti la frumusetze...ci s vezi dak are suflet




Statusuri de viata nr.14:

:(:(:( citesc in ochii tai albastri fericire sh iubire nu te gandi nici un moment ca im sta gandu la despartire....t`besc AnnU




Statusuri de viata nr.15:

Uita ca ai fost candva viata si sufletul meu,uita clipele cu mine,uita si sarutul meu.Viata mea nu e usa ta ca sa iesi sa intri cand vrei tu in ea...




Statusuri de viata nr.16:

Dar peste probleme sar si caut iar

o dragoste iesita din tipar

Dar in zadar nu imi apar

decat imagini cu tine

Iar si iar o viata o dragoste...atat

sau...

Nicï macar

..




Statusuri de viata nr.17:

Nush\' cum sa-ti dovedesc ca te iubesc;... daca ai sti ca te iubesc nu te-ai mai purta ca si cum n-ai sti ca eu exist pe acest pamant...

votati plisssssssssssssssssssssssssssssss si eu am iubit si inca mai iubesc un baiat care nu stie ca eu inca nu l-am scos din suflet si acum sufar si plang dar degeaba; va rog votati




Statusuri de viata nr.18:

daca luna ar iubi noaptea la fel de mult cum te iubesc eu pe tine, atunci soarele nu ar mai rasari NICIODATA!




Statusuri de viata nr.19:

As vrea sa fiu cu tine

As vrea sa-ti povestesc:X

As vrea un singur lucru

Sa-ti spun ca TE IUBESC:X:X



vot plizz:X:X:X




Statusuri de viata nr.20:

Am cautat flori

Si am gasit ape.

Am cautat ape

Si am gasit un soare.

Am cautat un soare

Si am gasit IUBIRE.

Le-am adunat pe toate

SI TE-AM GASIT PE TN



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu