Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Mi'e dor de tine...

Mi'e dor iubire...

Mi;e dor de primul meu sarut..mi;e dor de dulcea ta privire..mi;e dor puiut mi;e dor de tine >:D




Statusuri in versuri nr.2:

visai spuneai ca mai iubesti si ai murit de ce?




Statusuri in versuri nr.3:

Am fitza de top mode

Sunt fata de firma CHANNEL

VERSACE ma ridicat

NIKE mi-a spus ca nu sunt un om ratat

Io cu PUMA ma mandresc

Si dupa DIOR ma topesc!




Statusuri in versuri nr.4:

A iubi e bine

Dar sa sti pe cine

Nu ori cum tampit

Sa ii spui￿
M-am indragostit de tine

Nici nu stiu ce e cu mine

Esti in tot ceea ce fac

Oare pot sa-ti fiu pe plac?

Nu sunt deloc fitoasa..

As putea spune....copilaroasa

Cu felul meu de a fi...

Ca te iubesc nici nu vei sti......

Cand ma voi maturiza...

Cu siguranta vei afla dorintza mea

........(Te iubesc)




Statusuri in versuri nr.5:

Luni m-am ganditi sa ma duc la scoala dar am zis ca marti ma intalnesc cu tine.. totusi, miercuri pentru ca joi am treaba.. dar, mai bine joi pentru ca vineri sunt libera, dar ce zici de sambata, ca poate e mai bine.... dar, de fapt uite, ca duminica se anunta zii frumosa.. si uite.. toata saptamana m-am intalnit cu tine.. :)) Votatii plzz:D




Statusuri in versuri nr.6:

Vreau O viata Noua si de restu CaRamele :X:D:D:D Vott Ples




Statusuri in versuri nr.7:

De ce nu esti aici

Sa-mi spui cu un sarut,

Ca ma iubesti prea mult,

Sa plangem impreuna.




Statusuri in versuri nr.8:

Nu ne schimbam in tarfe...

Ca noi suntem vagabonzi...

De-asta`aveti boala pe noi...

Ca voi sunteti tarfe totzi...




Statusuri in versuri nr.9:

Sick of trying...

tired of crying...

yes i'm smiling,

but inside i'm dieing ...




Statusuri in versuri nr.10:

Doar cu 10 la romana facem chef de o luna,

Si vom scrie pe caiet,

Statusuri de intelept,

Dak iti place de o fata,

Uita de romana

Si ia-ti una buna,

Una buna, buna, buna,

Uite prostii cum se aduna...

Una rea si ne'ntepata

Vom vorbi de alta fata...

Fata care lipseste

Claudia se numeste!




Statusuri in versuri nr.11:

Obsesie







Scriu in sange ceea ce candva traiam

Scriu din mine ceea ce candva eram.

Tu, al meu nu ai mai fost, ai plecat

Acum plang.. ma sting incet in acest pacat.



Visez cu ochii deschisi, iti vad zambetul

Atingerea catifelata, nu vreau sa-mi urmez drumul.

Inapoi.. vreau inapoi la tine

Vreau sa retraiesc momentele pline de iubire.



Poti fi considerat un inger doar al meu

Vreau sa te imbratisez, sa te sarut mereu.

Sa-ti privesc chipul senin.. buzele sa le sarut.

Acum stau, privesc in gol.. unde ai disparut?



Tot ce am visat candva s-a epuizat

Tot ce a fost a disparut, ai plecat.

Ma intind pe patul moale, ichid ochii si ma sting

Vreau din nou dar acum doar plang.



Esti o obsesie, iubirea a murit.

Esti un drog, acum m-am dumerit.

Vreau si vreau sa te imbratisez

Sa ma exprin, sa ma eliberez.



Simt ca ma sufoc, esti ca aerul pentru mine

Cred ca voi muri, mi-e greu fara sa aud de tine.

Nimic nu poate schimba ceea ce niciodata nu va muri

Ceea ce a fost insa, niciodata nu va mai fi.



Incui usa camerei mele, spre geam privesc

Picurii de ploaie de el se lovesc.

Totul in jurul meu se invarte, simt ca lesin

Vreau sa ma despart de tine, de acest chin.



Viata fara rost, lacrimi varsate

Plec.. in cautarea ta.. a sentimentelor pierdute.

Sa visez din nou cum imi esti alaturi

Vorbim.. imi imparti atatea ganduri.



Privind in gol, zaresc argintul ce ma scapa

Ma indrept cu lacrimi in ochi spre masa.

Simt atingerea de gheata, inca putin si ma eliberez

Voi pleca.. fara sa-mi pese ceea ce in urma creez..



Sangele curge pe foaie alba, stiloul din mana imi cade

Pe gresia rece lesin, observ cum totul incet dispare.

Niciodata nu am apucat ceea ce vreau sa rostesc

Acum voi citi ce am lasat in urma.. te iubesc..




Statusuri in versuri nr.12:

am incercat sa te cuceresc

si tia-m dat tie inima usor

crezand k o vei pretui

si intr-un final ma vei iubi



dar visul meu a vost inselator

cum este ori si care vis cu tine

asta a fost singurul si poate si ultimul

k nu mai vreau sa sufar din iubire



cat am fost cu tine

parka am fost in paradis

dar iubirea noastra azi sa stins

si acum sufar prea tare

pls mai da-mi o incercare



inima nu mai plange

nu varsa lacrimi de sange

pt. cn nu merita

inima mea dorita



recunosc si eu am gresit

cu cv de ne-am despartit

dar nush. cu ce

si asta ma sperie



te-am iubit si te iubesc

fara tine nu traiesc

mai bn as muri

dakat sa stiu k nu mai vii




Statusuri in versuri nr.13:

dragostea e trista...dragostea poate fi adevarata...dar ea nu mai exista..in plm




Statusuri in versuri nr.14:

Si multi dintre ei te vor

Sa fii jumatatea lor

I\'as bate cu mana mea

Dar mana mea e prea ocupata cu mana ta

Si crede\'ma nu\'i usor

Sa lupt contra tuturor

Pe bune i\'as injura

Dar gura mea e prea ocupata cu gura ta




Statusuri in versuri nr.15:

uneori,...si ingerii plang...chiar daca nu-i vedem...uneori si ei plang pt faptele noatre sau pur si simplu pt noi ca suferim...chiar daca nu-i vedem fiecare dintre noi are cate un inger pazitor care rade si plange alaturi de noi!!!...asa ca de fiecare data cand suferi si vrei sa plangi, gandeste-te ca si ingerasul tau va plange alaturi de tine...nu-l face sa planga,...razi pe dinafara chiar daca inima pe dinauntru`iti plange!!!:*:*:*




Statusuri in versuri nr.16:

o poza cu un golan,

asta e tot ce mai am

si speranta k intr-o zi,

langa mn tu vei fi...

ink te mai iubesc tontule...




Statusuri in versuri nr.17:

paraca ceul plange,,,

k azi ne despartim..

e scrs in cartea vietii iubirea s-ompartim.,..

de ce azi sortii te mpotrivesti...

spune-mi k cew-am gresit ..

dc ma parasesti:((((((((((( by bebe:X:X:X:X




Statusuri in versuri nr.18:

Pe aceasta coala alba

Amintirea mea ti-o las,

Caci nu stiu in ce parte

Ma va duce al meu pas...




Statusuri in versuri nr.19:

M-ai invatat sa iubesc,

M-ai invatat sa traiesc,

M-ai invatat sa lupt cu viatza

M-ai invatat ca prietenii sunt perversi,

Te-ai schimbat pt mn,

Ai renuntat la tot pt dragostea mea,

Am renuntat la tot pt dragostea ta,

Ne iubim atat de mult..

De la cer pan'la pamant:x




Statusuri in versuri nr.20:

Te-am intalnit in toate visurile mele

Erai ingerul brun cazut din cer

Iertare-ti cer de numai crezi in ele

Uita-ma daca poti,dar lasa-ma sa sper



Batand ades la poarta inimi tale

Eu nu raman decat un umil servitor

Sperand cu suflet plin de jale

Ca tu vei intelege al fiintei mele dor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu