Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

...k de ziua ta,....hai sa bem cina impreuna!

;))




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

iti doresc sa fii ranit

sa nu te-opresti din tusit

mosul ca sa iti aduca

durere multa multa




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

mama




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

il astept pe mosu sa-mi aduca masele




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

Va anunt Ca de acum inainte mosu` nu va mai veni la voi ..deoarece eu am fct focul ..el a venit prin horn si l-am facut graar..Noi azi de revelion mancam carne de mosu Craciun~!!!~ [by alexandra}




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

sunt asa fericit ca a venit craciunu ca sa il stric




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

MOSU' EXISTA???:D k mamy spune ca exista...dar copii spun k nu!!!vreau sa-mi raspundeti....




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

Ti-am oferit totul,... iar tu,.... nimic!

Ba da,.... un pupic mic, de ADIO ! :x




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

It was dark when I woke. This is a ray of sunshine.




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

Numar oile de pe mess; daca te-am sarit, esti capra! Mai stai o data... :D(cosmin)




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

De Dragobete, la multi ani, mana mea stanga.....(cu mana stanga scriu pe tastatura)..........(cu dreapta stau pe maus)...... numai la prostii va ganditi!




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

:-*mosu sa fie cu voi da nu chiar cu voi ca eu nu pot ajunge!!@




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

........shy la anu' de venytzy

de ras sa va prapadytzy,

cand statusuri cool citytzy....

LA ANU SHY LA MULTZY ANY SHY FANY SHY BANY...!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

sarbatorile sunt cele mai frumoase clipe... sarbatoarea de Craciun e cea mai frumoasa... sunt clipe de bucurie pe care le petrecem impreuna cu parintii... un craciun fericit...




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

Sperantze de doi bani,.....LA ANU SI LA MULTI ANI !




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

Eu nu te astept doar de sarbatori, ca pe Mos Craciun,......eu te vreau mereu in viata mea!




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

Aho Aho cu "Novai God"

Sănătate la narod

Am venit s-ni pricalim

Să mîncăm şî sî bem jin

Staţ, staţ, staţ şî nu plecaţ

Nu fujiţ, nu alergaţ...

Nu ganiţ şî nu strigaţ

Da de mine ascultaţ



S-a sculat într-un an

Un batran moldovan

Îl chema Ivan

Cu clicika "baran"



S-o sculat într-o joie

Şî s-o îmbrăcat şî s-o parfumat

Ş-o plecat din sat

În gorad, la brad



O ştiut Ivan

Că vine Dan Bălan

Şî i-o tras un fum

S-asculte "cica bum"



Şî s-o terminat concertu

Şî s-o întors Ivan în sat

Da o întrat pi la cumătru

Că era cam însătat



La cumătru era ghini

Cî erau feti străini

Anu Nou merje în toi

Cu Ivan lîngă butoi



Şî iaca-şa s-ontîmplat

Cî Vaniuşa s-onsurat

El de-atunşi îi fericit

Cî nevastî ş-o găsît



I-an va-jiunji s-ascutaţ

Ş-un pahar de jin turnaţ

Hai veniţ tăţ lîngă mini

Şî strigaţ ca asa-i de ghini

Alehandro




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

AHO! AHO!

`Nea infractoru`

Am venit sa-ti dau 0m0ru`

Maine anu se-n0ieshte

Shi pulanu se p0rneste

Shi incepe a sparge-n d0ua

C0aste, 0are, buci shi 0ua..

:D:D:D:D By Garcea:)))))) lol..




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

:X..moshule etsy tare rau ....doar ca ...nu prea miai adus cadoul doritX(...mi am doryt un baetel....ca s l pot iuby nitel:X...




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

fericire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu