Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

Esti singura persoana pe kre o iubesc,

Esti singurul cadou pe kre mi-l doresc.

Doar tu ma faci mereu sa zambesc,

Esti aerul fara de kare nu pot sa traiesc!



Votati dk va place!




Statusuri de iubire nr.2:

Dc esti suparat pe Mn...stii cat te iubesc...si fara tN...nu pot sa traiesc...:x vot plz by Cryss...




Statusuri de iubire nr.3:

Dacă eu iti voi spune Îmi place de tine, ar fi o minciuna .. te iubesc cu tot spiritul meu




Statusuri de iubire nr.4:

Daca u crezi ca ti-e bine acum fara mine.Lacrimile mele sa-ti aduca fericire.




Statusuri de iubire nr.5:

Nu uita anii trecuti ,

Impreuna petrecuti

Si mai ales nu uita

Ca am fost prietena ta




Statusuri de iubire nr.6:

nai fi crezut ca o sa te iubesc , nas fi crezut ca o sa ma iubesti dar uite ca acum suntem impreuna si nimeni si nimik nu ne va desparti freodata te iubesc danyy cu drag cryss:X




Statusuri de iubire nr.7:

mie frik sa traiesc

mie frik sa gresesc

mie frik sa iubesc...by ionushk23




Statusuri de iubire nr.8:

cand privesc in ochii tai albashtri ..vad marea shi cerul... si nimik nu mai conteaza atunci... doar dragostea mea pentru tine




Statusuri de iubire nr.9:

i love you




Statusuri de iubire nr.10:

mult regret ca m-am( sau ne-am) incapatanat sa continuam relatia asta desi in sinea mea stiam ca nu vom ramane impreuna…. Jignirile, certurile, lipsa de incredere si de respect.. de comunicare … au existat de la inceputul relatiei.… De gresit am gresit amandoi,… ne-am acceptat sau nu greselile…, am incercat sa le reparam sau nu…. Ceea ce ma doare cel mai tare …asa cum ti-am spus de nenumarate ori k ai crezut mereu in oricine mai putin in mine.. desi stiu cat de mult m-am straduit sa-ti fac pe plac, sa incerc sa nu ne mai certam atat, …sa incerc sa-ti demonstrez ca nu sunt ceea ce ai crezut mereu ca sunt, …ca te iubesc si chiar nu vreau doar …... Dar …acum parerile de rau nu-si mai au rostul…. Eu cred ca desi eram impreuna u nu te-ai gandit niciodata la un viitor impreuna … nu vreau sa pic eu in picioare si u sa cazi de vina .Din pacate certurile dintre noi plecau de la nimicuri de la nimic concret …



Au fost 2 ani frumosi cu bune cu rele …...dar care s-au incheiat



Nu cred ca ar trebui sa ne para rau ca s-a terminat pt ca niciodata nu a mers…. U te-ai schimbat enorm de mult nu mai esti baiatul pe care eu l-am cunoscut si de care m-am indragostit in 2009..si eu m-am schimbat mult dar ceea ce e cel mai important e ca am devenit mai puternica, …am invatat sa nu ma mai necajesc pt o vb spusa aiurea ..sa ma gandesc de doua ori inainte sa fac un pas…, sa ma pun pe mine( linistea, fericirea) inaintea tuturor.… Sper ca relatia asta a noastra sa ne fii maturizat si sa ne fie de folos pe viitor; mi-am blestemat de multe ori viata ,… am incercat de multe ori sa caut raspunsuri la unele intrebari …care din pacate nu au raspunsuri



Tot ce mi-ai scris acum nu e adevarat… Nu te-am cautat dupa o luna… te-am cautat si in timpul acesta… nu cu atata disperare pentru ca ...chiar n-am avut nici cea mai mica vina . In fine.. cred si sper sa te uit cat mai repede … sa trec mai repede peste tot ce o fost…



Nu-ti doresc rau si nici nu am chef de baliverne.. teatru sau alte celea… eu tiam spus ceea ce simt ceea ce gandesc. Imi pare foarte rau ca s-a terminat …dar…cine sti poate e mai bine asa… Intr-o zi sper sa ne reamintim cu drag de ceea ce o fost si nu cu parere de rau ura, sau ciuda cum e in acest moment. Iti doresc sa te realizezi pe toate planurile si sa ai parte numa de bucurii de acum incolo. Eu nu o sa te mai deranjez si nu o sa te mai caut... Desi inca te iubesc ...iubirea noastra a fost mereu una imosibila. Vinovati de asta suntem amandoi… Eu recunosc si chear daca este prea tarziu imi cer iertare…desi nu stiu cata importanta mai are. Ultima cearta care am avut-o chiar nu si-a avut rostu si imi pare rau de tot.



Grija mare de tine si sper sa gasesti ceea ce cauti, ce vrei, …si sa te-mplineti intru totu.



Viata continua pentru amandoi…Suntem doi oamneni mature si sper ca macar de acum incolo se ne purtam ca atare….




Statusuri de iubire nr.11:

pe bancuta de la scoala stau cu capul aplecat si gandindu-ma la tine am uitat ce-am invatat! t UBESC mult mult mult




Statusuri de iubire nr.12:

Te iubesc sarit-ar zmaltul,pe peretii zugraviti,.....dar daca te prind cu altu te-am facut cartofi prajiti




Statusuri de iubire nr.13:

Iubirea e o boala,....dar EU n-am voie sa ma imbolnavesc...




Statusuri de iubire nr.14:

yubeste ca sa fii yubit... nu rani, ca sa nu fii ranit...




Statusuri de iubire nr.15:

T astept noapte sh zi

Stiu k tot al meu vei fi

Ai avut timp sa gandesti

N'as vrea sa ma amagesti

Off iubirea vieti mele :X:X :)




Statusuri de iubire nr.16:

dragostea e frumoasa ,dar si veninoasa: din dragoste inveti ; daca ai parte de dragoste,ai parte de orice ;dragostea e cel mai de pret lucru.




Statusuri de iubire nr.17:

te ubesck te ubesck...fara tn nu traiesc:x..nu ma uita nu ma uita ...fara tn viata-i grea:D:))...

by delia:x




Statusuri de iubire nr.18:

poate pt o lume..esti o simpla persoana...dar pt o anumita persoana...esti intreaga lume..:):X




Statusuri de iubire nr.19:

Timpul trece mult prea greu

Tu nu esty langa mine iubitul meu....




Statusuri de iubire nr.20:

pur shi simplu : TE IUBESC !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu