Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

AM INCEPUT SA TE VISEZ AM INCEPUT NUMAI LA TINE SA MA GANDESC AM INCEPUT SA TE IUBESC.....




Statusuri smechere nr.2:

de ploaie te poti ascunde dar de dragoste n.ai unde... caci oriunde te. ai ascunde ea la inima ptrunde...:X:X




Statusuri smechere nr.3:

2. Daca-n lume mai exista,

Spatii goale printre randuri

Ce cuprind a ta privire

Si-ale mele triste ganduri

Prin aceste spatii goale

Vin mereu ca sa-ti vorbesc

Ca din toate-n asta lume

Doar pe TINE te iubesc!




Statusuri smechere nr.4:

Alcatuieste-mi o propozitie din cuvintele: imi ,ma ,cum,place,privesti




Statusuri smechere nr.5:

te iubesk ingerashul meu scump shi drag.. tu esty rasaritul shi apusul meu. te iubesk :*:*:*:*:*




Statusuri smechere nr.6:

iubesc un ingeras, si nu vreau sa-l pierd.... pentru ca inima mea, va plange mereu




Statusuri smechere nr.7:

te iubesk kum n-am iubit pe nimeni...te voi iubi mereu R....




Statusuri smechere nr.8:

IUBESTE BAIATUL CARE E LANGA TINE SI NU LANGA ALTA




Statusuri smechere nr.9:

Il yub3sk d@r pr0słu' nu y§y d@ se@m@ l0l :X:X:X




Statusuri smechere nr.10:

Sufera cel ce iubeste, cel iubit isi bate jok..........................




Statusuri smechere nr.11:

da-mi o harta ca ma pierd in ochii tai

:X:X:X:X:




Statusuri smechere nr.12:

E atât de simplu ºi e atât de greu:|

Dacã nu e el,

Nu pot fii nici eu !”:P




Statusuri smechere nr.13:

te iubesc, nu fac misto si dupa tine mor




Statusuri smechere nr.14:

uneori e bn sa il ierti dar sa il faci sa astepte...pup egidiu:*




Statusuri smechere nr.15:

cauta\'ti viata in dulap....si vino la mn sati dau cheia.........




Statusuri smechere nr.16:

daca lacrimile mele te'ar aduce inapoi as plange si zi,si nopate sa fim iarsi amandoi




Statusuri smechere nr.17:

cel mai frumos lucru este sa iubesti si sa fii iubit




Statusuri smechere nr.18:

cat as vrea sa dau timpul inapoi...sa fie ca la inceput,sa fim iar noi doi .... dc nu poate sa fie asa ? dc nu e suficienta iubirea ? dc fiecare clipa de fericire trebuie s-o platesc in lacrimi ? dc...?




Statusuri smechere nr.19:

stiu cat este valoare unei persoane iubite....dar poate scade foarte repede....




Statusuri smechere nr.20:

stiu ca am gresit ...dar nu atat de rau...incat sa imi stergi imaginea chipului tau...sa te pastrez in amintiri e dreptul meu...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu