Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Nu sunt o fata.. o femeie dar sunt ceea ce ti'ai dori...mie nu'mi pasa ji te futh in gura ji doar zambesc dupaia:d




Statusuri haioase nr.2:

vam adus un pastarnac sal mancati tot cu colac




Statusuri haioase nr.3:

“FyTzE GeSTuRyY sH tUpEu AsTa E taLEntUL mEu Pe EcRaN dA FOarTE bN o PRInteSA asA cA mN sTyu Sa'N vaRT toTUl pE loK doBOr pRosTY dinTR'uN fOk sUnT FEtyta smeCHErita Hai fA paSI sH guRA mik”




Statusuri haioase nr.4:

bine macar ca ti-ai dat seama k prostii raman pe vecii prosti




Statusuri haioase nr.5:

Sunt o mafyoata mare ce-mi sta lumea la picioare

cu javrele nu ma intrec

dau nu o sa refuz sa le dau J337




Statusuri haioase nr.6:

sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi




Statusuri haioase nr.7:

citeste asta sigur vei intelege..dar din pacate sper sa`ti dai seama ca citesti degeaba pt ca nu are sens...:))




Statusuri haioase nr.8:

eu ji miki vrajitoare cn ne saruta moare un baiat nea sarutat ji pe loc a decedat...:*:X




Statusuri haioase nr.9:

if you want to be more sexy, stay in bed and drink more pepsi!!!




Statusuri haioase nr.10:

Ce sa fac ca sa nu fac nimic ??? (rofl)




Statusuri haioase nr.11:

IORDAAAAAAAAAA :))) x( .:. bY MuCeA




Statusuri haioase nr.12:

hello cne vb ku mn hai k dnd




Statusuri haioase nr.13:

am citit ca fumatul dauniaza si mam lasat de fumat




Statusuri haioase nr.14:

dak krezi k esti destul de bun sa ma contactezi atunci fii sigur k nu esti :))>:)




Statusuri haioase nr.15:

Da o freci cu bucurie inposibil sa nuti vie:D




Statusuri haioase nr.16:

am invatat k iubirea e cea mai mijto ma f** de ma ruph eu stilata 2009



by.....

alexandra




Statusuri haioase nr.17:

Stii care e diferenta dintre mine shi tine???B-)...eu is eu shi tu esti tu:):P




Statusuri haioase nr.18:

๑۩۞۩๑ ~~Let's party~~๑۩۞۩๑




Statusuri haioase nr.19:

ube shi snt ube:X:X:X:X:X:X:x




Statusuri haioase nr.20:

elodia nu a disparut ......e pe invizibil ...............:D;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu