Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

In ZiLeLe De AstAZi Omul CinsTIT sE iA DrepT uN ProST ...IncaLCA ReguLile...In SFArsit Am 18 AnI sI POt FaCE sI CeaM FacUt si PAna AcUM :>




Statusuri pentru messenger nr.2:

ultimu care ma deranjat este inca dat disparut deci....




Statusuri pentru messenger nr.3:

moartea bate la usa da cn e moartea si ce vrei vita ta viata mea vino jos ca te cauta cn=))




Statusuri pentru messenger nr.4:

Nu poti sa pui catuse gandurilor mele###




Statusuri pentru messenger nr.5:

StIu CaNd Sa RaD,cAnD sA FiU sUpArAtA,cAnD iN oChI TaI sA fIu..... CeA mAi ImPoRtAnTa FaTa...




Statusuri pentru messenger nr.6:

Pe bancuta de la scoala stau cu capul rezemat...si gandinduma la tine nota 1 am luat




Statusuri pentru messenger nr.7:

MA JOC GTA3 REAL CONQIZTATOR ASCULT MUZICA MA PLICTISESC MA UIT PE MES SA VAD CINE A MAI INTRAT VORBESC PE MES SI PA MA JOC :P




Statusuri pentru messenger nr.8:

Esti frumoasa ca o cioara:))ochii tai ma baga in boala:))parul tau ca coada vacii:))cand te vad ma iau toti darcii=))




Statusuri pentru messenger nr.9:

imi iubesc prietenii dar dusmanii ii ador pt k invidia lor ma face sa fiu mereu cu o treapta deasupra lor......>:)>:)>:)>:)




Statusuri pentru messenger nr.10:

face-ti si masaj carne pe carne?




Statusuri pentru messenger nr.11:

Sunt dulce rau pe placul tau.... Deaia mori de dragul meu ..... Am suflet bun shi nu sunt hoatza.... Tz`aduc zambetul pe fatza`




Statusuri pentru messenger nr.12:

MulTzi` nu Ma` Suporta`..`Io nu suport cursu vietzii`..!!Mi`ash trage un Glonte` n Cap` da` va Murdaresc` Peretzii` J`!!!




Statusuri pentru messenger nr.13:

arat bine ma port bine dar nu mai sunt pentru tine




Statusuri pentru messenger nr.14:

Multi vor sa ma bata... Dar toti sunt ca femeile pe ciclu:NU POT SA O FACA...




Statusuri pentru messenger nr.15:

kind ma skol di dimineatza ini vini sa ma dau ku kapu in coshtereatza




Statusuri pentru messenger nr.16:

daca toti prosti ar avea luminite romania ar fi mai ceva k LAS VEGAS




Statusuri pentru messenger nr.17:

maintrebcatitivaluasacitestistatusu




Statusuri pentru messenger nr.18:

ce statusuri aveti fratilor v.ati facut cu totii filozofi!




Statusuri pentru messenger nr.19:

poezie,poezie,

p**a mea e de hartie,

dak ar fi de ciocolata,

ar mancao lumea toata,




Statusuri pentru messenger nr.20:

cand eram mic le faceam cu mana la politzai, akm am crescut si m-am zgarcit si le arat doar un deget _|_



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu