Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Nu IuBY Un BlonD K E VaGaBonT IubEshTe Un BruneT k SarUta q talEnt




Statusuri in versuri nr.2:

A fost totul ca-n povesti

Te uiti la mine si-mi zambesti

Acum sunt sigura ca vreau sa pleci

Tu imi ceri sa raman

E tarziu, [chiar nu-ntelegi]?



Nu mai vreau sa-mi spui minciuni [nu, nu]

Nu mai vreau sa plangi acum [nu, nu]

Abia astept sa te vad plecand

Tot ce am acum in gand e sa las totul in trecut



De ce imi spui ca iubesti

Cand tot ce faci e sa ranesti

Nu te mai cred, e prea banal

Povestea e la final



Refren:



Prea tarziu sa-ti ceri iertare

Prea tarziu si stiu ca doare

Te doare, te doare, te doare [te doare]



Prea tarziu sa-ti ceri iertare

Stiu, regret si stiu ca doare

Te doare, te doare, te doare [te doare]

[te doare] [no, no, no, no]

[no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no]





Ai plecat la ea tarziu

Acum sunt sigura nu vreau sa stiu

Daca e ea, daca sunt eu

Oricum va fi altcineva in locul nostru mereu



Nu mai vreau sa-mi spui minciuni [nu, nu]

Nu mai vreau sa plangi acum [nu, nu]

Abia astept sa te vad plecand

Tot ce am acum in gand e sa las totul in trecut



Nu mai sunt cum eram

Acum zambesc, atunci plangeam

Nu te mai cred, e prea banal

Povestea e la final



Refren:



Prea tarziu sa-ti ceri iertare

Prea tarziu si stiu ca doare

Te doare, te doare, te doare [te doare]



Prea tarziu sa-ti ceri iertare

Stiu, regret si stiu ca doare

Te doare, te doare, te doare [te doare]

[te doare]



Prea tarziu sa-ti ceri iertare

Stiu, regret si stiu ca doare

Te doare, te doare, te doare [te doare]



[no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no] [E tarziu, prea tarziu, prea tarziu]

Prea tarziu sa-ti ceri iertare

Prea tarziu si stiu ca doare

Te doare, te doare, te doare [te doare]

[no, no, no, no]



Prea tarziu sa-ti ceri iertare

Prea tarziu si stiu ca doare

Te doare, te doare, te doare [te doare]



Prea tarziu sa-ti ceri iertare

Stiu, regret si stïu ca doare

Te doare, te doare, te doare




Statusuri in versuri nr.3:

How can you see into my eyes like open doors?

Leading you down into my core

Where I've become so numb

=======================

Without a soul

My spirit's sleeping somewhere cold

Until you find it there and lead it back home




Statusuri in versuri nr.4:

♥ )̲̅ζø√ξMariana )̲̅ζø√ξ♥




Statusuri in versuri nr.5:

Azi m-am dus la profesoara

Sa-i cer liber de la scoala,

Si vine ea cu catalogul,

Si-mi incepe monologul:

Ieri copile-ai mai lipsit,

Si pe toti i-ai molipsit,

Maine iar vei lipsi?

La care eu:

Normal profa,

Ca-n orice zi!




Statusuri in versuri nr.6:

Uh poti sa te-ndoiesti de soare..

De focul ce scinteie in stea

De legile nemuritoare

Dar nu si de iubirea mea




Statusuri in versuri nr.7:

ce ii poti spune iubitei daca te supara:Foaie vrde stai cuminte ca o sa-ti daram un dinte...




Statusuri in versuri nr.8:

Citesk`n ochii tai caprui`..fericire sji iubire`..

Nu t` gandi niciun moment ca imi sta gandul` la despartzire`...

Nu t` gandi ca mi`ar trece prin cap s te insel vreodata..

Te ubesk prea mult ..esti Singura Fata..:X

Mi`ai aratat ce`nseamna..

Mi`ai dschis noi orizonturi`..

Nu` po0ot sa cred` k`ash lupta..p ami mo0olthe fronturi..

Dc crezi k` dak ar fi cv..teash ` uby mai pootzin..

Nu snt` genu d persoana..imbibata cu Venin`.!

Snt fericit ka ma ubesthi`..

E-un sentimenth` reciproc`..

Ma`ntreb d mo0olthe` ori ce mi`ai fct..d m`am indragostit p l0ok`..

Mi`ai dat fok la inima`,ai oprit timpul`n` lo0ok..

Voi fce asha` fel inkat ptr` mn. sa nuh versi nicuun` stroo0op

Va trece` timpul`..ai s uitzi` durerea provocata`...

Se vor vindeca sji ranile`..lasathe d`eacea iubire-ndepartatha...

SIATUNCI:

Vom fi duar noi2..nik nu av conta..-nici ce am fost`..-nici ce`am fct`..NIMIC....doar dragosteah`

Ai reaprins`n mine` sufletul de luptator`..

O simpla atingere si simt ca snt` nemuritor..

O sgra scanteye` si`am luat fok instantaneu`..

T voi pretzuy` mereu,Ca p o piesa de Muzeu.

Chear dak` eu..nu iti dau de-ntzeles..cat d mo00olt tzin la tine,,`

Park` secundele snt` ore..knd nu esthi langa mene`.

Orele snt zile..zilele snt saptamani..

Timpul nu`si mai are rostul..io nu mai am forta`n maini..

Sntem stapani p propria soartha..intram aman2 p poarta`..

PaSIm usor`..pe noi trecem prin stari..parke prima datha`..

Cu sarutari fierbintzi in zori d zi..Ne trezim unul p althu`.

Si`mi vine greu cand uh` nu ejti..sa vad ca iar` imi e gol pathul`..

Imi vii mereu` prin mintea meah`..poate de`aia ma port ciudat.

Mai totzi` mi-au spus pana akm..ka snt.\"poo0tzin distrat..\"

Nu vad nimik in jurul mew`..t vad p tn peste tooth

Snt dependent...iAr u ptr. mn. ejthi` sngutul antidoT..

Suntem depiuns` dar vreau s`aud aja cv din gura mea..

Suntem depins dar vreau sa imi incredintzezi` increderea..

Dar nu snt cald shi` afectuo`..ku toate ka` m-atashez ushor..

Vad o scanteye`n ochi mei .pana cedeaza-n dormithor`

----------------------------------------------------------------




Statusuri in versuri nr.9:

la usa bate cineva..... hai te rog deschide ....sunt eu jumatatea ta m-am intors la tine.....




Statusuri in versuri nr.10:

Viata merge inainte,...

Mai departe de mine,

Mai departe de noi...




Statusuri in versuri nr.11:

noi




Statusuri in versuri nr.12:

te iubesc

te doresc

dar nu stii cat as vrea sa te pleznesc




Statusuri in versuri nr.13:

ploua peste tine...ploua peste noi:X

ploua cu suspine...pentru aman2:*

luna se ascunde...de privirea mea:(

parca`o doare si pe ea:((:((




Statusuri in versuri nr.14:

Grija ALTUIA te duce ,

Deseori la cap c-o cruce!

N-aveai alta treaba oare?

........................................

Mai udai sh tu o floare.... .




Statusuri in versuri nr.15:

eram copii knd ne-am cunoscut....

cu mici certuri la-nceput.....

deabea asteptam sa intru in clasa

sa-mi vad prietena aleasa

cu teama pasheam incet...

ca sa o surprind discret...;)



in acest an te-am cunoscut mai bine...

iar tu mai cunoscut pe mine..

styu...doare..

dar prietenia e nemuritoare...:D

nu jtiu knd vom mai fy unite...

la fel cum eram-nainte

ceea ce styu este ca nu te voi uita...

tu ai fost BFF a mea:X......

pt prieteniieee>:D<







By ZenNniShoR (ZenNn)




Statusuri in versuri nr.16:

Ai crezut ca fara tine eu o sa mor,

ai crezut ca esti deasupra tuturor,

numai acum seama ti-ai dat,

cat de tare te-ai inselat.

Acum nimeni nu te mai accepta,recunoaste s-a terminat




Statusuri in versuri nr.17:

Nu Sunt Fata Pe Care O Stii:Cuminte Sh Ascultatoare

Defapt Sunt....O Fata Oarecare

Cu Putine Talente

Cu Multe Defecte

Niciodata Barbata

Mereu Inegalata




Statusuri in versuri nr.18:

te-am iubit..u nu sti kt ma doare ...ai plekt universul nostru moare,te-am iubit insa totul este scrum..nu poti schimba nimik e prea tarziu akum..:((




Statusuri in versuri nr.19:

people stop fighting, angels are crying, we can be better love is the answer.




Statusuri in versuri nr.20:

Voi castiga si eu o viata

Si voi ajunge pe pamant

Sa simt nisipul sub picioare

Sa am o inima, un gand



Dar eu voi fi doar o fantoma

Ce va zbura la infinit

Ma voi gandi doar la o viata

Si la un suflet de copil



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu