Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Viata te face uneori sa intelegi ca trebuie sa faci un compromis ,cand esti fericit esti nevoit sa plangi si cand esti trist tu trebuie sa razi!In viata totul ti se pare o simpla adiere dar in realitate trebuie sa rezisti cand esti lovit cu putere...




Statusuri in versuri nr.2:

EA un INGER ce se roaga-EL un demon ce viseaza;

EA o inima de aur-EL un suflet apostat;

EL in umbra lui fatala,sta-ndaratnic rezemat-LA picioarele Madonei,

trista,sfanta,Ea vegheaza




Statusuri in versuri nr.3:

Sa MoArA dUsMaNiI MeI,

Ca-S mAi SmEcHeRa Ca Ei




Statusuri in versuri nr.4:

dute in razboi

vino tare

pentr mine n-ai valoare




Statusuri in versuri nr.5:

Haiiiii, deranjeaza-ma,....nervii ma motiveaza!




Statusuri in versuri nr.6:

De ce te plangi k m-ai pierdut,...

Cand tu, de fapt, nu m-ai avut!




Statusuri in versuri nr.7:

pentru doi oki frumoshi o data

molt am suferit ei mi-au furat iubirea toata si-apoi m-au parasit......




Statusuri in versuri nr.8:

BUZZ ME, BUZZ YOU ,I LOVE YOU




Statusuri in versuri nr.9:

te iubesc enorm, cosmin




Statusuri in versuri nr.10:

Colo-n vale la izvor sta fatuca pe pridvor dar si eu sunt langa ea, nu ma mai tinea gura si inca ea asa-mi zicea: aha aha ...




Statusuri in versuri nr.11:

When I see you looking at her

A tear arrive in my eye

I'm feeling so alone

You took everything was mine

You left me just the pain

I wanna give it back to you

I can't catch you walking away

I really don't know what to do




Statusuri in versuri nr.12:

cand cerul imi va spune sa parasesc pamantul

cand oamenii fara mila imi vor sapa mormantul

cand zile pt mn nu vor mai exista

atunci si nici atunci eu nu te voi uita




Statusuri in versuri nr.13:

Pun versurile pe foaie si mi-e sa nu se-nmoaie

Caci,iata,scriu in ploaie,si inima se-ndoaie

De mine,caci n-am putut sa le scriu bine

In fine,eu cand le cant,ele vin la tine

Si le poate asculta chiar si oriscine

Dar ploaia s-a oprit si nu mai sunt grabit

Dar acum le scriu frumos ca sa le pun pe bun

Si tot ce-am nimerit un vers ce a murit

De mult visul meu zici ca e cant

Si-ascult,in inima asta sa pot s-ascund

Piesa asta in gandurile tale,

si e jale mare atunci cand fiecare dintre noi e suparat

Sta si plange seara in toi cu priviri reci si goi,e joi

si iata mi-am dat seama de ce ploua atunci cand tustateai, plangeai si faceai porunci

Sa vina el sau ea inapoi,sa fiti iar impreuna numa voi doi

Si a mai trecut o zi fara ca tu sa stii,si iata vrei sa fi,doar cu el sau ea

si te intrebi daca vei putea sa mai poti iubi sa mai poti mari dragostea

ca atunci cand erati copii si faceati prostii oare merita,poate el sau ea spune nu

tu nu ezita,spune da,ai grija de persoana ta,si de ce de langa ea,poate este ultima

ce o vei avea si eu spun asa traim ca sa iubim cu totii o stim,

iubire cersim ei sau lui,si am vrea sa fim numai noi doi seara-n ploi,vinerea dupa joi



[ti-au cerut prea mult,ti-au cerut sa iubesti,ti-au cerut prea mult,langa ei ca tu sa cresti

ti-au cerut prea mult,dar de fapt nu ti-au cerut nimic,caci in lumea asta mare

tu esty cel mai mic x2]



Cand el sau ea pleaca,nu-ti ramane decat aceeasi placa,care-ti pica-n cap

La fel ca fiecare cuvant aruncat cu ttine nu esty impacat dar

probabil ca n-a plecat,si te-asteapta in acelasi loc aceeasi zi aceeasi fata

Dar nu va ve-ti privi cu aceeasi sent de cand eratri opii si spuneati ca ingerii va vegheaza zi de

zi

si zi cine va mai sta cu tine cine-ti deseneaza pe fata inimioare si zambete pline

Atunci copile spune-mi cu cine,cine-ti vine,cand tu o vrei doar pe ea

sau ea pe tine,iti amintesti cand v-ati certat cand tu ai plecat acasa

trist suparat,innorat era afara in acea seara,sio lacrma a inceput sa para doar inceputul unei ploi

ai pierdut notiunea timpuliui si tu crezi ca azi e joi?de fapt ai inceput

sa cazi din cauza vantului nu sitai ca iubire inca mai ai,si orice faceai tot de ea dadeai

ea mergea iar tu te-ascundeai,picioarele ti se-nmuiau si treptai cadeai la picioarele ei

si o rugai,ii spuneai c-ai gresit,dar nu te vedea de park ar fi orbit

modalitati de impacare nu gaseai dar ei i se deschid ohii si va priviti,iti amintesti si acum ochii

ei cuminti pe care n-ai puterea sa-i minti,va potriviti

sunteti ceea ce vreti sa fiti,am cunoscut si eu o fata

dar as fi vrut sa nu fi cedat,vroiam sa mi se stearga acea pata

acum sunt bine,sg,dar ea e cu alt baiat!



[ti-au cerut prea mult,ti-au cerut sa iubesti,ti-au cerut prea mult,langa ei ca tu sa cresti

ti-au cerut prea mult,dar de fapt nu ti-au cerut nimic,caci in lumea asta mare

tu esty cel mai mïc x5]




Statusuri in versuri nr.14:

Intre stele's chipul tau

Frumos curat dragutz

nu stii ce e-n sufletul meu

e blocat in put




Statusuri in versuri nr.15:

Rosu-nseamna a iubi,

Galben a te desparti,

Albastru a nu uita,

Ca sunt inca prietena ta.




Statusuri in versuri nr.16:

kme knd persoana yubyta te ignora...Km e knd kel pe kre il plaki pe alta el o adora.....inima iti plange dar nu ai k sa faki ... iti vine sa urli dar te abtii si TaKy.......atunki knd o saruta inima ytzi plange tu mereu planki k lakrimi de sange:((:((




Statusuri in versuri nr.17:

M`au privit m****ii cu dispret, lipsa de respect,

Dar le`am bagat p**a in inima, sa le raman in suflet ! ;)




Statusuri in versuri nr.18:

tie frica sa iubesti

nu vrei sa ranesti

tie frica sa atingi

sa nu fii respins

tie frica si de umbra ta

de cand iubirea te-a lasat




Statusuri in versuri nr.19:

Cate randuri de nisip.......Pe Oceanu Pacific.....Tot atatea sarutari.....Iti trimit din departari




Statusuri in versuri nr.20:

Sunt un fluture venit din amintire,

Un cuib de curcubee plin de privire,

O viata scurta dar si lunga,

Un ragnet tacut pierdut pe langa...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu