Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Unde ai lasat atata iubire?

Atatea promisiuni de pasiune....

Unde ai pastrat felul tau de a-mi.....bucura sufletul?

Spune-mi ca totul a fost o greseala

Daca sunt vinovata sau nu

Intoarce-te....te rog!!!!

Pentru ca nu sunt nimic fara DRAGOSTEA TA!!!!by inutza




Statusuri in versuri nr.2:

Nu sunt cum sunt cand tu ma vezi,ci sunt cum sunt cand ma visezi,deci dormi mai mult ca sa visezi,sa vezi cum sunt cand nu ma vezi....... :)




Statusuri in versuri nr.3:

tu eres mi estrella fugaz

tu me destapas el disfraz

eres mi luz y mi oscuridad

mi composicion y mi maldad

Te quiero,eres mi alma

te deseo,traes la calma



te iubesc muuuuuult ursuletzul meu de p3luxe.......




Statusuri in versuri nr.4:

Those we love don't go away,

They walk beside us day by day.

Unseen, unheard, but always near,

Still loved, still missed, still very dear.




Statusuri in versuri nr.5:

versuri




Statusuri in versuri nr.6:

Tot ce vreau acum sã îþi mai spun,

E ca te iubesc ca un nebun.

Nu mai pot sã stau.

Lângã mine vreau sã fii chiar acum,

În braþe sã te iau.



Chipul tãu atât de fin aº vrea

Sã-l pot privi în noaptea grea.

Când tu nu eºti aici,

Nu mai pot dormi.

Vreau sã te sãrut,

Sã te pot simþi.

Lasã grijile, vreau

Sã te vãd zâmbind.

Când suntem împreunã

Visele se-aprind.

Mã rãtãcesc adesea-n ochii tãi,

Puþin câte puþin,

Cã-s singurii ce-mi dau putere,

Clipele-ncarcate cu venin.

Vreau sã te simt, când adorm ºi ºtiu,

Când mã trezesc, patul mi-e prea pustiu

Dar eºti acolo, doar pentru mine

ªi-s doar al tãu.Vei vedea

Cã numai þie þi-am jurat iubire

Cu lacrima.

Nu mai aud, nu mai vãd, nu pot

Nu mai am cum din minte sã te scot.

Dacã nu erai tu,

Poate nu mai eram acum

Cine sunt, unde sunt...

Sigur eram pe alt drum.

Cere-mi tot ce vrei

ªi nu-mi da nimic înapoi.

Oricum, drumul nostru va fi mereu

Împãrþit la doi.

Nu te voi lãsa niciodatã.

Þine-mã strâns.

Cu tine nici tot timpul din lume

Nu mi-ar fi de-ajuns.




Statusuri in versuri nr.7:

dragostea adevarata nu se uita nikiodata




Statusuri in versuri nr.8:

cum as putea pentru o clipa

sa opresc timpul pe pamant?

dintro bataie de aripa...

a unui inger bland...........




Statusuri in versuri nr.9:

Frunza galbena uscata

si de ploaie neudata

cand erai la ma-ta fata...

te dadeai mare vedeta,

aranjata si cocheta...

Acum te-a-nghitzit

nu te stie nici postasul...




Statusuri in versuri nr.10:

Nici nu tre' sa le educi,...

Asta shtiu de cand is mici:

Numa' tzoale shi papuci,

La lucru sa nu le duci!




Statusuri in versuri nr.11:

iubeste fetitzo, iubeste curat 1000 de fete un singur baiat




Statusuri in versuri nr.12:

vine, nu vine dar vine, dar nu vine, vine dar nu vine, vine dar nu vine,.... aaa uite,nu cred ca mai vine!!




Statusuri in versuri nr.13:

invata sa pretuiesti si apoi sa iubesti




Statusuri in versuri nr.14:

Sunt verde şi nu-nmuguresc,

Sunt uscat şi-nfloresc…

...............................

Urlu fără zgomot.....,

Soptesc zbierând…




Statusuri in versuri nr.15:

Bula si Strula discuta:

Bula:Ba Strula,tu stii ce cuvant incape cu p si se termina cu a?

Strula:Da!P..A!

Bula:PANA, ba,numai la prostii iti sta mintea!

Prea tare:D:D:D:D:D




Statusuri in versuri nr.16:

jivi spakoina, umri dastoina




Statusuri in versuri nr.17:

se zice ka femeile se gandesk la sex de 5 ori pe zi....dar barbatii de 13 ori pe zi.....dar totusi kare-i diferenta?




Statusuri in versuri nr.18:

is un prost,....

credeam k viatza nu mai are rost,..

ma priveam in oglinda...

dar reflexia-i era neclara,...

oglinda parea murdara,...

.............

acum, le privesc toate astea intr-o doara,

shy iau de la inceput totol, iara,

fiindk m-am deshteptat:

EU NU-S RATAT!




Statusuri in versuri nr.19:

Uneori stau si ma gandesk Doamne, nu'sh cum sa ii multumesc, sa ii multumesc ptr tot ce a fkt, mi-a dat curaj sa devin cine akm sunt, k m-am intarit fta mergi inainte, o sa ai parte si de fapte nu doar de cuvinte, orice ar fi voi fi aici mereu sti bine, te poti baza, ai sprijinul meu...:X




Statusuri in versuri nr.20:

Those moments when you realize how happy you really are.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu