Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Pe tarmul udat de valuri inalte

As sta catre seara s-asud

Cum noaptea se frange pe stancile albe

Si-mi plange pe umarul ud.

Privesc catre largul cuprins de culoare

In timp ce cu pasul egal

Masor linistita fasia de mare

Zbatandu-se rece pe mal.

Id meu tyby_messi de vrei sa vb




Statusuri in versuri nr.2:

fii shi tu deshteapt-un pic,

nu te vinde pe nimic...




Statusuri in versuri nr.3:

TE IUBESC CA PE O GALUSCA CA PE O FLOARE DE BOSTAN SI DE DORUL TAU ASEARA AM CAZUT DE PE DIVAN




Statusuri in versuri nr.4:

Trăieşte clipele intens

Chiar când nu eşti înţeles,

Curajos, dar visător,

Găseşti pasul următor.




Statusuri in versuri nr.5:

Shy de nu ma vei accepta,

Shy dai vina pe soarta grea,..

Mai lasa-ma'n durerea mea,...

Inadaptatule!




Statusuri in versuri nr.6:

Ce-ai lasat in urma ta ?....Tu ai lasat in urmata numai ura si drama....dar asta nu ma impiedica sa iti zic:

" te iubesc! "




Statusuri in versuri nr.7:

ma distrez kum pot amagi o fata doar cu 2 cuvinte,

sau,....ajunge doar 1,

depinde ce-mi trece prin minte...




Statusuri in versuri nr.8:

Iubes,dovada vie ca traesk

Urasc,dovada ca inca mai iubesk

Iubesk,urask,dovada ca mai existam

Si mai avem totusi pentru ce sa luptam...




Statusuri in versuri nr.9:

Totul trece si se duce

E ca raul curgator



Iar eo stau privind adesea

Urmarind destinul lor

Bate ceasul inserarii

E un ceas sentimental

Sigur nu vei da uitarii

Ce e scris p vertical




Statusuri in versuri nr.10:

Banii n-aduc fericirea dar.....iti fac supararea mai placuta!




Statusuri in versuri nr.11:

te-am vazut....mi-ai placut.TE IUBESK la nebunie nu pot trai fara TINE:X:X:X




Statusuri in versuri nr.12:

Eu te iubesc ca ochii din cap si nu o sa pot niciodata sa te scot din mintea meah ca tu esti cea ce imi doream toata viatza meah:X




Statusuri in versuri nr.13:

MulTE fiTzE pe Capul Ei

dAr Le-A inVatAt de La mn

aRe Fuste sCurte

DAR mAi LUNgi deCAT ALE Mele

E o blonDA farA MINte

Eu o BrunetA ''CUminte''

TU de la ea vREI iUbiRE

dAR EA nU STYE ce E aia;

Eu in PLUS am CEea ce VRei UH

Corp, IubiRE sh MInte;)




Statusuri in versuri nr.14:

Mi-e frika de singuratate...!




Statusuri in versuri nr.15:

daca ma iubesti sa te iscalesti , daca stii ca nu, spune-mi acu'




Statusuri in versuri nr.16:

du-te,pleaca,du-te dreaq

iti doresc sa mananci asfaltul

pt ca suferinta ca a mea

nu exista in lume alta




Statusuri in versuri nr.17:

nu plange ca s-a terminat ci zambeste c-ai scapat




Statusuri in versuri nr.18:

umbla fetele dupa mine parc-asi fii actor de filme




Statusuri in versuri nr.19:

De ce sa complicam un lucru,

Care-a fost bun si simplu la-nceput?

Doar sa ne arogam un merit,

Sa ne laudam cu ce-am facut?




Statusuri in versuri nr.20:

nu iti dori ca are aproapele tau,nu iti dori ce nu ai,nu iti dori ce nu iti poti avea!!doresteti ce iti poti avea asa e cel mai bine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu