Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

foaie verde solzi de peste uite prostu, cum (nu) gandeste




Statusuri in versuri nr.2:

he's more than a man

and this is more than love

the reason of the sky is blue




Statusuri in versuri nr.3:

timpul ma va purta intr-un loc in care voi pute trai fara tn!!!!!!!!!!!!!!!!11




Statusuri in versuri nr.4:

Dansez pentru mine,

Ca-mi place de mor,

Cand canta gaina,

Si te calc pe picior !




Statusuri in versuri nr.5:

staw la mas si citesc

si la tine ma gandesac

si gandindu-ma la tine

s-a rupt scaunul cu mine ///By D33@/// For GyGy///My love /// tbx GyGy/// vreaw sa ma iubesti km te iubesc sh ew pe tine ///




Statusuri in versuri nr.6:

cand cu drag aceste randuri,vei incepe sa citesty ,sa-ti inchipui cas chiar eu, si cu mn tu vorbesty




Statusuri in versuri nr.7:

De la Nistru pân' la Tisa,

Tot elevu' plânsu-mi-sa,

Că-i materia-ncărcată,

Notarea ,,exagerată'',

Dascălii-s nemotivați...

Deci,... elevi needucați !




Statusuri in versuri nr.8:

da..am iubit..dar dragostea se stinge si eu o data cu ea..te iubesc esti viatza mea:X:(((By:George "slide"




Statusuri in versuri nr.9:

Mi-am rupt din inima strofe, nu ma scos din rahat

Dar asta ii singurul mod prin care mai pot sa ma descarc,

Adevarul nu isi mai arata fata, nu mai poate,

Ca fetele false toate sunt in zambete imbracate.




Statusuri in versuri nr.10:

sunt un om pretios...tu esti doar un simplu os,,,imi spui mereu....zana,...papusa....

vrei directia spre usa???:->




Statusuri in versuri nr.11:

Azi esti trista din nou iubita si ma doare

Eu simt ca-i vina mea,tu-mi zici ca mi se pare

Te-ntreb din nou si ma prefac ca nu stiu

Da' eu iti provoc durere mami si fac pariu

Ca daca-as putea fi acolo n-ar mai fi asa

Si fac pariu ca prezenta mea ar schimba ceva

Si sti ca ma lupt si indiferent ca sunt departe

Sufletul meu e acolo mami si nimic nu ne desparte

Poate chiar sti ce zic sau poate o iei in gluma

Dar sunt legat de tine exact ca un creion de guma

N-as fi departe daca n-ar fi vorba de suma

Tre' sa fac bani,sa vin acas' la viata aia buna

Sti si tu printesa mea ca de-abia astept sa vin

Numar zilele pana cand o sa ne-ntalnim

Mai intorc cateva ture si apoi raman de tot

Ma omoara gandul ca vreau sa te vad si nu pot ...





Refren:



Stiu ca e greu,dar sunt aici

Gata sa te ridic cand simti ca pici

Stiu c-astepti perioada in care va fi bine

Si cateodata ai impresia ca nu mai vine

Asteapta-ma o sa vin acas'

Sti ca niciodata n-as putea sa te las

Iti spun si tie ce mereu imi spun si mie

Nu e tocmai totul perfect,dar o sa fie



Imi pare rau de fiecare data cand n-ai somn in noapte

Ca-s departe si ca treci singura prin toate

Dar poate ca se va rezolva inainte sa te astepti

Nu stim exact cand,oricat ne dam de destepti

Si ma doare atat de tare ca nu stiu a cui e vina

Imi scade pulsul,imi lipseste adrenalina

Nu's drogat,dar traiesc pe alta lume,sunt sigur

Cand sunt cu tine dar totusi acum sunt singur

Eu traiesc doua vieti diferite sti tu prea bine

Una cand sunt singur si una cand sunt cu tine

Daca-as renunta ca-i greu as fi un zero barat

Doar dupa ce lupt si casting ma consider barbat

E trist ca dreacu stiu, sunt intruna plecat

Tu esti singura-ntruna si mai ai de asteptat

E foarte complicat,viata-i rea cu noi si e grea

Te rog nu plange mami,ma-ntorc la fetita mea



Refren:

............





Stiu ca nu realizezi ce ai avut pana nu pierzi

Dar sunt sigur ca nu obtii nimic daca nu crezi

N-avem nevoie de o despartire sa ne dam seama

Stim sigur ca doar impreuna invingem teama

N-o sa renunt nici macar o fractiune de secunda

Fiindca totdeauna pierzi daca renunti la lupta

Eu stiu ca nu-i de joaca,de aia nici nu ma joc

Nu vreau decat sa fii sigura ca ma intorc

Nu mai e mult pana vin,deja ma gandesc la drum

La cat de fericiti o sa fim,la cate am sa-ti spun

Parc-as fi nebun,vad stele cand ma gandesc

Cum o sa te iau in brate,cate am sa-ti povestesc

E firesc,simt de parc-a trecut o vesnicie

Doar sti ca dureaza putin,un moment de bucurie

Si nu se stie cand vin,mai e un pic papusa

Doar un pic,ia vezi cïne suna la usa



Refren x2




Statusuri in versuri nr.12:

romania ultima ocazie!!




Statusuri in versuri nr.13:

simt nevoia sa fac ...am nevoie sa fac cu tn .te rog !!!stiuca tu sti sa faci bn ..hai ca va fi un vis sa fac ...eu cu tn!faci cu mn ouale de pasty...




Statusuri in versuri nr.14:

o lebada pluteste incet pe malul marii o inima te roaga sa nu o dai uitarii




Statusuri in versuri nr.15:

Barbatul: - In sfarsit! Am asteptat asta atata timp!

Femeia: - Vrei sa plec?

Barbatul: - Ai innebunit? Nici sa nu te gandesti la asta.

Femeia: - Ma iubesti?

Barbatul: - Bineinteles! Tot timpul!

Femeia: - M-ai inselat vreodata?

Barbatul: - Doamne fereste! Bineinteles ca nu.

Femeia: - O sa faci sex numai cu mine?

Barbatul: - Sigur ca da. Cu orice ocazie.

Femeia: - O sa ma lovesti vreodata?

Barbatul: - Ai innebunit?

Femeia: - Pot sa am incredere in tine?

Barbatul: - Da!

Femeia: - Iubitule!



... si acum, citeste de jos in sus ... scz de mass dar e prea tare sa nu-l citesti..... merita citit




Statusuri in versuri nr.16:

Esti o floare esti un crin esti parfumul cel mai fin




Statusuri in versuri nr.17:

verbul a iubi

e un verb neregulat

eu til las ca amintire

dupa ce l-am conjugat:

la prezent:te iubesk

la trecut:te-am iubit

la viitor:te voi iubi

cat pe lume voi traii




Statusuri in versuri nr.18:

Intr-un cos cu viorele

Canta doua pasarele

Amandoua-mi ciripesc

Una-mi spune te iubesc.




Statusuri in versuri nr.19:

tu esti femeia visurilor mele nu stiam dc aveam cosmaruri de la o vreme:))




Statusuri in versuri nr.20:

nu iubi aiurea

ca lupul padurea

nu spune iubit

ori carui tampit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu