Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Ma scufund incet sub ape

Simturile mi se ascund dincolo de pleoape

Ating cu varfurile degetelor oglinda apei

Visul asta este usa din pragul nebuniei

Nu uita de unde ai plecat, nu e un loc pe harta

Mai bine zis, tu nu te uita pe tine cum erai odata

Trag, dau drumul, inspir, expir

Retraiesc visele de cand eram copil

Nu tineam nimic in mine, aveam ochii plansi

Multa ura se aduna acum in pumnii stransi.... pt cei c au ajuns sus ji n-au uitat d und au plecat




Statusuri in versuri nr.2:

Nu iubi un blond

k E vagabond

Iubeste un brunet

k saruta q magnet




Statusuri in versuri nr.3:

Pe nisipul de la mare

Am scris ca Te iubesc

Dar a venit un val mai mare

Si cuvintele s-au sters:)




Statusuri in versuri nr.4:

cand cerul imi va spune

sa parasesc pamantul

cand oameni fara mila

imi vor sapa mormantul

cand clopote vor bate

usor plecarea mea

atunci... si nici atunci

EU NU TE VOI UITA!




Statusuri in versuri nr.5:

Se vede luna in zari drept straja,

Prin norul pal,

Jucandu-si raza tainica de vraja

Pe-al marii val.



Pe sufletu-mi in zbucium,

ca o mare,

Esti luna mea:

Ma misti la bucurii si la-ntristare

Cu vraja ta.



Mi-e sufletul, cu nazuinti desarte,

De dor supus.

Sunt trist...Caci tu-mi ramai mereu departe,

Ca luna, sus...




Statusuri in versuri nr.6:

Regretzi shi plangi k ai greshit,

Da' maine-o iei de la-nceput!

E-n firea ta,....oricum,

Cu noi lumea nu s-a sfarshit

Shi nici n-a inceput.




Statusuri in versuri nr.7:

Privesc spre intunericul sufletului

Si vad o stea cazand,

Mi-as dori sa-mi fii aproape,

Si sa nu mai pleci nicicand.

Privesc la ploaia ce-mi bate-n geam,

De tristete si de dor,

Speranta ca te vei intoarce,

Se va sparge ca un nor.

Picatura ploii, ca o lacrima se scurge,

As vrea sa vin acum la tine,

Dar timpu' nu-mi ajunge.

Incerc sa te strig, sa vii la mine

Dar vocea nu ma lasa,

As vrea sa zbor, sa vin la tine,

Dar eu raman acasa.

Sa simt cum trupul tau ma-ngheata

Si bratele incet ma-nvata

Cum sa rad ..sa plang cu tine..

Cum sa fac sa-ti fie bine....

Sa zbor cu ingerii in cer

Sa te privesc ...si sa tot sper

Ca va veni curand o zi...

Cand amandoi VOM FI !




Statusuri in versuri nr.8:

Arunca-i adevaru-n fatza,

Arata-i k nu esti o paiatza,

Fa-o, te rog, pana se poate;

K tine-s putzini,....

K ea sunt toate!!!




Statusuri in versuri nr.9:

"Traieste-tzi clipa!"

Da' ce,....sa ma consum k o tzigara?

Mai bine-asa, mimez viatza

Sa am dintr-un pachet doi ani si-o vara!




Statusuri in versuri nr.10:

Visez cuvinte,

Numai ele imi vin in minte,

Cand la ele ma gandesc ,

Imi vine mereu sa zambesc,

Stau si visez,

Imi vine sa dasez,sa imbratisez,




Statusuri in versuri nr.11:

dragi colegi,in week-end si in zilele care se termina cu i nu voi putea veni la scoala




Statusuri in versuri nr.12:

Tatal nostru care esti pe internet,

Sfinteasca-se rooterele tale,

Vie fibra ta optica,

Faca-se conexiunea ta!

Si da-ne noua viteza,

Pe care o avem noaptea si ziua,

Si ne iarta noua conturile pirat

Amin!




Statusuri in versuri nr.13:

gggggg




Statusuri in versuri nr.14:

Iubi, iubi, iubi, iubi nu pot trai fara tn

Noaptea somnul nu imi vine dak nu ejty langa mn.:X:X




Statusuri in versuri nr.15:

il wesk...da prostu' nu-si da seama....asta e viata.....DRAMA:((....




Statusuri in versuri nr.16:

te iubesc si te ador ca pe un pui de curca chior te iubes la nebunie ca pa daracul din cutie




Statusuri in versuri nr.17:

Te-am avut, te-am simtit

Doar langa tine am trait

Iar acum stii kat mi-e de greu...Vreau sa fi al meu!

Daca ne-ar lega ceva

Ti-as povestii ca viata mea

Daca m-ai iubit vre-o data

Lasa dragostea sa se intoarca...

Chiar nu iti e dor de noi?

Chiar vrei sa ne uram...In timp ce altii se iubesc

Si mereu imi amintesc...Ce era intre noi...



Maddy-Impreuna




Statusuri in versuri nr.18:

Titanic, Titanic

Vapor blestemat,

La prima iubire,

Te-ai si scufundat.




Statusuri in versuri nr.19:

o fata intra in biserika baiatul ii pune piedika popa striga de la altar boule nu fi magar




Statusuri in versuri nr.20:

ma-m saturat de baietii care

vor sa fie cu o fata doar pt a o batjocori

unele isi mai dau seama unele nu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu