Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Sunt fitzoasa

da am clasa

Din priviri eu te dezbrak

tu imi faci pe plac

ma saruti cu foc

Ca sa ai noroc




Statusuri in versuri nr.2:

oare trebuie sa pierzi??

uneori simti ca nu ai vrea sa te mai ridici

poate totusi n'ai dori sa ramai aici:((:((




Statusuri in versuri nr.3:

N-ai sa intelegi, cat imi e de greu..nu esti in locul meu .. mi-as dorii sa poti si tu iubii cum te-am iubit eu ... sunt clipe in viata mea cand ti-as spune tot ce simt...dar stiu ca n-ar conta .. tu nu m-ai asculta .. sunt clipe in viata mea cand imi plange inima...dar stiu..iubesc un suflet pustiu .... :( t voi uby mereu :(




Statusuri in versuri nr.4:

nu dispera cand viatza este trista si nici nu plange de al tau destin... caci... dupa lacrimi viata e frumoasa asa cum dupa ploaie cerul e senin




Statusuri in versuri nr.5:

Pe langa plopi fara sot adesea am trecut

Puteam sa o iau si printre ei dar uite ca nu am vrut




Statusuri in versuri nr.6:

te iubesk

ji n-ai ce-mi face

viata langa tine imi place




Statusuri in versuri nr.7:

Foaie verde coada vacii,

La scoala ma-puca dracii,

K am profe nebune,

Care de f*tut is bune




Statusuri in versuri nr.8:

1000 te iubek,... 100 te doresc,... 10 te vrea,... 1 te ia




Statusuri in versuri nr.9:

ce vrei de ma faci sa sufar




Statusuri in versuri nr.10:

Cand doi oameni se iubesc cu adevarat, Fac tot posibilul sa uite ca s-a intamplat,

Ca doi copii,ei din cand in cand se mai certau

Si tot ca doi copii ei se impacau . :x:x:x:x:x:x




Statusuri in versuri nr.11:

eu roman tu bulgar

eu invat din carte tu din abecedar

eu am o prea frumoasa iubita tu o prea proasta tampita

eu sunt prieten cu Ronaldo pe tine te rup la tay qando




Statusuri in versuri nr.12:

Povesti de adormit copii,

Sau de trezit adulti,...

De care vrei s-asculti?

Ca eu si ingeras pot fii,

Si demon, in aceeasi zi!




Statusuri in versuri nr.13:

Dinineata canta cucu,

Fraierii se duc la lucru...




Statusuri in versuri nr.14:

Nimic nu este la intamplare,

Iar tot ce facem are-o urmare.




Statusuri in versuri nr.15:

dragu'mami puisor,

dormi cu mata mic odor,

ca tare te-ai tembelit

tu cu cu scoala te-ai dilit

dormi cu mica, mintenas,

sa cresti mare dragals.




Statusuri in versuri nr.16:

poate-oi da gresh,...dar risk,

n-as vrea sa-mi para rau k nu am incercat,

shi de nu-mi iese,....asta e!

tot n-am ce pierde,

decat o viatza de rahat!




Statusuri in versuri nr.17:

stai departe ca se poate....nu te speria de mine, n-am batut inca pe nimeni ...am stat calma... si gandindu-ma la time mi-am dat seama ca tradezi!




Statusuri in versuri nr.18:

viatza-i complicata,

vreau s-o simplific,

nu pot , dar nu cedez,

mai cad din cand in cand,

asta nu-nseamna k si ingenunchez.




Statusuri in versuri nr.19:

versuri




Statusuri in versuri nr.20:

DE CEI CE NE-AU PARASIT SI AU PLECAT IN CERURI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu