Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

totul ce-i pe lume trece ca un vis dar numele meu ramane aici scris :"Catalina"




Statusuri in versuri nr.2:

We stop and stare,

\'cause we don\'t know where we\'re going




Statusuri in versuri nr.3:

Ma bucur c-am scapat de ceea ce oricum nu imi mai trebuia,

Iar tu, sa intelegi odata ca ma irita rau prezenta ta!




Statusuri in versuri nr.4:

foaie verde usturoi,

maruntel si marioi

te vomit de la iuteala

nu mai dorm deloc diseara

si cand o sa ajung la scoala

ajung spanzurata iara

ca-mi miroase gura....

ca v-am pacalit de 1 aprilie




Statusuri in versuri nr.5:

dragostea mea.....nu stiu daca ti-am mai zis dar.......nu am sa mai gasesc un prost ca tine...:)):)):))




Statusuri in versuri nr.6:

am nevoie de iubire

ca de aer, viatza mea,

fara tn chiar si'o clipa

nu as putea rezista




Statusuri in versuri nr.7:

papusica unicata si din reviste copiata




Statusuri in versuri nr.8:

Da,...fara fericire e greu a trai,

Shy-atunci, catzi dintre noi

Nu suntem cadavre vii?




Statusuri in versuri nr.9:

De rupi o coarda de vioara

ea geme lung si tremurand

o alta coarda ii ia locul

si-auzi vioara iar cantand,

dar dak din intamplare

in coarda inimii lovesti

ea geme fara incetare

si nu mai poti s-o-nlocuiesti.





by elena




Statusuri in versuri nr.10:

Sunt frumoasa si fitoasa.

Asta-i stilul meu de viata:

Ziua dorm si lenevesc,

Noaptea-n club si ma distrez

Nu imi reprosa ceva,

Ca discuti cu dumneasa:

-Nu te lua de fiica mea,

Ca-i dau voie ce vrea ea.

Fa si tu asa ceva,

Ca esti la fel,ca si ea.

Zilnic sa te distrezi,

Dar,sa te mai si opresti!

Motoul meu este asa:

Te distrezi,mai si glumesti,

Dar,mai trebuie sa si inveti.

by Catha




Statusuri in versuri nr.11:

STEAUA "SUS RASARE "

CA DINAMO N-ARE,

NU ARE ECHIPA

SI MOARE DE FRICA;

SAREA SI PIPERU

STANCU SI BANELU!




Statusuri in versuri nr.12:

foaie verde ghiocel dirugu-i ca un purcel..




Statusuri in versuri nr.13:

1 Te iubesc...te doresc...hai aici ca nu glumesc...

2 I love you....i need you ...i like you....ai vrea thu....

3 Inca te iubesc dupa tot ceea ce mi-ai facut..inca te pretuiesc dupa tot ceea ce mi-ai zis...pt ca te iubesc...si tie nu-ti pasa de mne:((




Statusuri in versuri nr.14:

Nu uita ca sunt pe lume

Nu uita ca te iubesc

Nu uita ca zi si noapte

Tot la tine ma gandesc!




Statusuri in versuri nr.15:

te iubesc, de toti peretii te lipesc...




Statusuri in versuri nr.16:

te-am placut atat de mult,... te-am placut cand tu n-ai stiut,... te iubeam numai pe tine, ochii tai erau plini de fericire!




Statusuri in versuri nr.17:

trec drept prin viatza

shi-s mandru de trecut;

iar dak-oi pierde tot,

o iau iar de la capat....asha rupt!




Statusuri in versuri nr.18:

in engleza




Statusuri in versuri nr.19:

Deyoo-Greseala mea



De cand te'am cunoscut, am luptat cat am putut

Sa te fac fericit, dar sa te supar nu am vrut

Te'am vrut numai pe tine,doar pe tine si zile

Sa am zile sa te sa vad ca ajungi undeva bine

Stiu ca tii la mine, mi'ai demonstrat destul

In locul tau chiar nu stiu ce ar face altul

Si nu e altul ca tine, asta o spun din suflet

Din 4 ani langa tine nu mi'ai dat nici un regret

Langa tine orice clipa e un vis perfect

Si esti perfect, dar ma macina orgoliul meu infect

Esti defect cand vine vorba de rautate,esti corect

Te respect pentru asta, nu m'ai tratat ca pe'un obiect

Si indirect iti spun ca te iubesc pentru tot

Ce'ai facut pentru tine, si mi'ai oferit tot

Sper ca intr'o zi sa te gandesti la mine

Si sa'ti dai seama ca tot ce simt acum e doar rusine



Cu toate ca la mijloc e doar o saptamana

Despartiti cu toate astea iubirea mea o sa ramana

Raman pe veci mereu amintirile ce ne leaga

Si daca nu te mai vad inima mea ramane doar o plaga

Mi'aduc aminte leaganul din care ma dadeai

Si parculetul nostru in care ma sarutai

Acum trec pe langa aceste locuri, parca pustii

Si poate ca nu mai dau nici macar un sens vietii

Locurile'n care nu'i faceam loc diminetii

Au ramas locuri pustii, umplute numai cu prostii

Ti'am oferit iubirea mea cu sufletul la pachet

Foaia cu 101 de lucruri pentru care te iubesc e sub parchet

Si sper ca dupa cativa ani cand il vei schimba

Sa gasesti foaia mea si sa simti c'am fost a ta

Si dupa cativa ani poate ca ma vei suna

Sa vezi ca am ramas fata care mereu te astepa



Mi'aduc aminte cand ne incalzea dragostea

Si cafeaua de la 5 cand nu dormeam noaptea

Mi'aduc aminte cand ne bateam cu vopsea

Si eram fericiti ca renovam si noi camera

Mi'aduc aminte vara cand o spalam pe Lady

Mi'aduc aminte de parca inca le'as traii

Si'n Herastrau cand m'ai luat prima oara de mana

Pana si prima poza pe care'am facut'o impreuna

Nici nu ne puteam numii un cuplu adevarat

Dar ai vorbit cu mine sincer si am pus totul cap la cap

M-ai iertat la o saptamana dupa ce ne'am combinat

C'am facut o prostie care nu era de iertat

Cu toate ca atunci, nu ne iubeam adevarat

Dar la 14 ani pot sa spun ca te'am admirat

Pentru puterea de'a iubii dupa tot ce s'antamplat

Chiar daca dupa o luna greseala.. s'a repetat




Statusuri in versuri nr.20:

DND.......inghit si procesez informatzii din mediul inconjurator,....iar cand mai am timp,....te ador



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu