Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

iubeste ce vezi!

iubeste ce crezi!

iubeste si lupa!

caci viata e scurta.




Statusuri in versuri nr.2:

viatza e frumoasa daca o iubesti!!




Statusuri in versuri nr.3:

Nu SunT EmiNescU ...Nu ScRiu PoEzI...Dar O AmiNtiRe Iti POt OferI




Statusuri in versuri nr.4:

tu ce citesti acum e o bucurie

care tie nu-ti convine

ce sa-ti fac ce sa-ti fac

am stiu sa-ti fiu pe plac..nupp??!!




Statusuri in versuri nr.5:

JocK era pe interval cand a vazut ceva banal..era chiar un cal…bietul animal sa speriat in ultimul hal..ca JocK era mortal..el mersul a continuatsi pe ceva a calcat..era un portofel..era al unui catzet…dak ma enervezi pe mine o sa calc,chiar si pe tine!:P




Statusuri in versuri nr.6:

# Invatsa sa spui 'Da ! '

Invatsa sa spui 'Nu ! '

Si in orice clipa grea

Invatsa sa fii tu !

Tsine minte 3 cuvinte : Viatsa merge inainte !







bY ; LuLuts`u ;x




Statusuri in versuri nr.7:

foaie vrede solzi de peste uite prostu cum siteste




Statusuri in versuri nr.8:

take may hart back.livrar pictures on the floor.stil back my memories i can tiec en enimore..if only




Statusuri in versuri nr.9:

Somnoroase profesoare

Pe la clase se aduna

Se ascund dupa catedre

buna ziua!




Statusuri in versuri nr.10:

te iubesc tuh nu sti :(

dak ai afla mai iubi si tuh:) ?

(da)

asta inseamna ca ca vrei sa stai cu mine:d/

(da asta inseamna:x)

:x:x:x




Statusuri in versuri nr.11:

m-am indragostit

de-un baiat tampit

eu ii zic sa-nchida usa

el se joaca cu papusa

eu ii zic sa-nchida geamu

el joaca cu ligheanu

eu ii zic sa ia o paine

el imi cumpara un caine




Statusuri in versuri nr.12:

ViAtA e O cUrVa

IaR u EsTi ViAtA mEa




Statusuri in versuri nr.13:

o perla de aur e in inima mea perla iubiri zace in ea,scoica se sparge de stamsile reci si perla iubiri ramane in veci




Statusuri in versuri nr.14:

a ieShith la iNterva`l ;x - 0 fatha` k stiL shuQar` :> -e mum0sa aRe taLenth `!-sH ` fitSe dHe ` 0ccideNth` ! :X:X by vagaboanda ~P`epelino!!:X love pisi




Statusuri in versuri nr.15:

Daca tie dor de mine

Si doresti a ma vedea

Lasa lacrima sa curga

Pe fotografia mea




Statusuri in versuri nr.16:

T'besk Danut :*:*:*




Statusuri in versuri nr.17:

M-am indragostit de tine,

Nici nu stiu ce e cu mine,

Esti in tot ceea ce fac,

Oare pot sa-ti fiu pe plac?

Nu sunt deloc fitzos.

As putea spune....copilaros,

Cu felul meu de a fi...

Ca te iubesc nici nu vei sti....




Statusuri in versuri nr.18:

E ROG CITESTE-L!!!''Azi dimineata cand Dumnezeu a deschis o fereastra in RAI m-a vazut pe mine si m-a intrebat: Copilul meu, care este marea ta dorinta pt. azi??? Iar eu i-am raspuns: Doamne te rog sa ai grija de persoana care citeste acest mesaj, de familia lui, si de prietenii lui speciali. Ei merita asta si ii iubesc foarte mult. Iubireaa lui Dumnezeu este k un ocean, ii poti vedea inceputul dar nu si sfarsitul. Acest mesaj este valabil din ziua in care il primesti. Trimite asta prietenilor tai. Ceva bun se va intampla cu u azi. Ceva pe care u asteptai de mult sa ti se intample. Nu rupe acest lant !!!




Statusuri in versuri nr.19:

cu pizda bleaga de samur asezata langa cur atzi dau lindicu-n brate sa de dai la o parte de pe ovarul meu=))))))):)))))))))




Statusuri in versuri nr.20:

de ce doamne mi-a fost scrisa o iubire interzisa...?!sufletul n-ar vrea sa piarda o fiinta ata de draga...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu