Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

tynety prieteni aproape dar dusmani si ai apoape




Statusuri in versuri nr.2:

FOCUL ma va aprinde

APA ma va stinge

AIERUL ma va cuprinde

PAMANTUL ma va intrista

LUNA ma va alina

Tu esti VIATZA mea:X:X:X:X




Statusuri in versuri nr.3:

Esti o fata minunata,

Esti o fata adevarata,

Esti un semn al tineretii,

Dupa tine mor baietii...:D:D




Statusuri in versuri nr.4:

Frumoasa-i prietenia

Sa nu o lasi sa piara

Caci este-un vis frumos

Al anilor de scoala




Statusuri in versuri nr.5:

Intr-un cos cu viorele

Canta doua pasarele

Uma-mi spune ''Te iubesc''

Alta-mi spune si mai bine:

''Te iubesc'' numai pe tine.




Statusuri in versuri nr.6:

la noi in Romania domneste nebunia

nu exista fata

sa nu fie sarutata




Statusuri in versuri nr.7:

team iubit , mai zapacit , mai lasat nu team uitat azi neam despartit . nui nimik , nui nimik tu si asa mai plictisit stai cu ei doar cu ei numai cu prieteni tai.




Statusuri in versuri nr.8:

Daca vrei sa pleci poti pleca dar nu uita ca eu te-am iubit de-a binelea si nu m-am jucat cu dragostea cum faceai tu iubirea mea




Statusuri in versuri nr.9:

Nu iuby cat esti eleva ca ajungi cu 4-n teza

Te gandesti doar la baieti,

Si te uiti doar pe pereti.

By Ty@




Statusuri in versuri nr.10:

daca o sa ne despartim sa stii ca eu te voi iubi mereu...pt angel...dragostea vietii mele




Statusuri in versuri nr.11:

si cand mor, am valoare, la sicriu fac buzunare, sa vada dusmani bine, ca imi iau calculatotu cu mine.




Statusuri in versuri nr.12:

Tu poti sa te indoiesti de soare, De focul ce straluceste-n ste, De legile nemuritoare, Dar nu si de iubirea mea.




Statusuri in versuri nr.13:

Sa poti sa crezi daca altii te inseala,sa poti sa te ridici knd altii te doboara,sa poti pastra ce altii vor sa alunge,sa razi chiar daca sufletul plange,si cald tu sa ramai chiar daca afara ninge....asta-i arta de a




Statusuri in versuri nr.14:

Mai bine-as fi orb sa nu pot vedea

Sarutul dulce-l dai la altcineva

N-as mai suferi pentru ca n-as sti..




Statusuri in versuri nr.15:

de echipa




Statusuri in versuri nr.16:

Stai singura-n casa noapte de noapte

El se plimba cu alta in Seria 7

Ai bani,maşina si ţoale de firma

Dar ce folos, nimic nu te alina

Cu-o seara-n urma v-aţi certat

El iar se-ntoarce acasă rupt de beat

Doua vorbe frumoase si capul plecat

L-ai iertat din nou si îl primeşti in pat



Ai ajuns la vorba mea,

Acum o simţi pe pielea ta …

Daca-ti plac băieţii rai,

Stai şi suferă cat vrei …



Ai ajuns la vorba mea,

Acum o simţi pe pielea ta …

Daca-ti plac băieţii rai,

Stai şi suferă cat vrei …



Cu fetele nu mai poţi sa ieşi

Cu mine n-ai voie sa mai vorbeşti

Încearcă sa te combine cumva,

Vrea sa te rupă de lumea ta

Ştii prea bine ca nu vreau sa ti se mai întâmple ceva

Şi ştii prea bine ca nu vreau sa-ti mai vad vânată fata

Poate ca asta nu e treaba mea

Dar la bine şi rău rămân prietena ta











By: MnE




Statusuri in versuri nr.17:

Nimeni nu stie ce are decat la final atunci cand il pierde..;x




Statusuri in versuri nr.18:

Foie verde si o frunza

tu esti fumosa ca o manza

CAnd te vad in vine sa rosesc

si cand te vad ma rog de tine sa mai traiesc :))




Statusuri in versuri nr.19:

o fetita intra in biserica

un baiat ii pune piedika

popa striga din altar

BOULE nu fi MAGAR

:):):):):):):):):)




Statusuri in versuri nr.20:

Am renuntat la mine pentru noi,

Iar viata mea a fost pe locul 2

Speram sa fii cu mine acum

Si nu pe alt drum...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu