Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

te yubesck ........:-)):-))




Statusuri in versuri nr.2:

pri3t3nia 3st3 un oc3an p3 car3 toti vor sa il tr3aca dar pana la malul c3lalalt majoritat3a s3 in3aca




Statusuri in versuri nr.3:

Nimeni nu stie ce-i in sufletul meu,

Si nici chiar eu;

Nici eu nu ma cunosc prea bine,

Poate maine.... voi fii surprinsa chiar de mine!




Statusuri in versuri nr.4:

Credeam ca o sa am linie dreapta-n viatza,........

D-am luat-o razna,.....

Mi se faku shi mie greatza!




Statusuri in versuri nr.5:

CAND totul ti se pare greu si lumea te vorbeste, TE rog, asculta sfatul meu: ZAMBESTE SI IUBESTE




Statusuri in versuri nr.6:

Ia iesiti de pe invisible,ca numai eu sunt disponibil




Statusuri in versuri nr.7:

nu iubi un fotbalist ca e lucru cel mai trist ,cand e dragostea mai buna isi ia mingea si se duce .,pacat




Statusuri in versuri nr.8:

liceeni




Statusuri in versuri nr.9:

dc va bateti jok ?




Statusuri in versuri nr.10:

Shtii ... K nu exista moment in kre tu sa nu ai pregatit un argument ...




Statusuri in versuri nr.11:

ah ce mama ai avut

ce frumoasa te'a facut

ochii mari,gurita mica

trasaturi de papusi

ochi mici,gurita mare

trasaturi de domnisoare




Statusuri in versuri nr.12:

Si dak' teze bat la usa,

Si ne-ameninta profii,

E ka aminte sa-mi aduc

K' n-am de un' sa copii' .



Si nici fituici n-am pregatit

Nici eu si nici ai mei,

Iar catalogu' e ticsit

Numa' de doi si trei !




Statusuri in versuri nr.13:

Pune ban peste banut,

Poate-ti face si puiut;

Ia-ti si un ''incubator''

Ca sa ai cat mai mult spor!



Da-i in cap aproapelui,

Fratelui ,cumnatului,

Treci peste cadavru-oricui,

Da din coate peste poate,

C-ai s-ajungi departe, FRATE !




Statusuri in versuri nr.14:

daka wrei sa ma saruti ,trimite-mi un sms




Statusuri in versuri nr.15:

Așa se-tâmplă mereu,

Și-așa-m pățit-o și eu:

,,CEL MAI BUN PRIETEN AL TĂU ,

SĂ-ȚI FIE DUȘMAN LA GREU ! "




Statusuri in versuri nr.16:

Las-o 'ncolo ,,cluberiță'' ,

Las-o 'n lumea ei ,,pestriță'' ,

Las-o 'ncolo că-i ,, majoră'' ,

Nu-i de dus la mama noră !




Statusuri in versuri nr.17:

am venit ca...am venit




Statusuri in versuri nr.18:

am plans shi am suferit

de ce oare am nimerit

un baiat asa nesuferit

trebuia sa fie diferit...




Statusuri in versuri nr.19:

Bullet- ingerii cu mine





refren:

Am ingerii cu mine

Tot ce imi doresc

Am ingerii cu mine

Tin sa multumesc

Domnului de sus

Ca mi i-a adus

Ingerii cu mine

Si nimic in plus





Am ingerii cu mine

Tot ce imi doresc

Am ingerii cu mine

Tin sa multumesc

Domnului de sus

Ca mi i-a adus

Ingerii cu mine

Si nimic in plus



strofa 1



Stiu ca ar trebui

Sa multumesc,dar

Nu stiu cui

O tanara speranta

Ce se naste din Vaslui

Ai vrea sa-mi spui

Ca,ma numar printre veterani

Nu am sa-ti dau dreptate

Chiar daca am cativa ani...

Ce i-am lasat in spate

Odata cu timpul

Am ingerii cu mine,

Deci,nu sunt singur

Am prieteni,frati buni,si amici de bautura

Amenzi,avertismente si un pumn luat in figura

Stiu ca suna prea comun,dar

Nu incepe sa-ti spun

Ma las prea greu dus de val

Incerc sa ma adun

Cineva-mi spunea sa o iubesc,

Sa-i fac pe plac

Nu ma indragostesc

Nici daca ma impusca cu pistol in cap

Se-aude pac,cand desfac

Inca o doza de bere

Da-mi un foc sa trag un fum

Sa mai uit de probleme

Da-mi un pai sa trag o linie

Si-o iau de la inceput

Am ingerii cu mine,ce mi-as dori mai mult?





refren:2x



strofa 2



Au trecut anii

Au trecut toate

Acel pusti timid care eram

A fost lasat in spate

O explozie de viata

Mi-a atras atentia

Si le-am incercat pe toate

Respingand detentia.

Am vazut cu ochii mei

Cat de scurta e viata,eram bine

5 minute mai tarziu

S-a lasat ceata

Eram jos,mobilizat

Fara niciun ajutor

Ingerii mi-au stins durerea

M-au ridicat de pe covor

Nu m-au lasat sa zbor

Mi-au smuls aripile

Mi-au redat constiinta

Soptindu-mi ca mai am zile

Am depasit momentul

Nu cu prea multa usurinta

Dar poti realiza orice

Atata timp cat ai vointa

Ca orice fiinta,

Lupt cel mai mult pentru mine

Insa stiu sa multumesc

Atunci cand timpul vine

Seara cand ma-ntind pe pat

Imi soptesc in gand

"Am ingerii cu mine

Ce mi-as dori maï mult?"





refren:2x




Statusuri in versuri nr.20:

matah,tahtuh te iubea eu nu te iubesk



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu