Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

nu mai sunt motociclete,

nu mai vin baiati la fete,

aku moda s-a schimbat,

vine fata la baiat




Statusuri in versuri nr.2:

Cand vantul va bate

In parul tau ,

Sa-ti aduci aminte de numele meu !




Statusuri in versuri nr.3:

adesea, ne complicam existenta ,

ne pierdem in amanunte inutile,...

k-apoi sa constatam

k-s doar niste motive puerile...




Statusuri in versuri nr.4:

Mereu ma indragostesc

Mereu ma feresc

Si'ntr-una ma obosesc

Cu inima indragesc




Statusuri in versuri nr.5:

versuri




Statusuri in versuri nr.6:

Constiinta victiriei finale a raului ucide...

Oare soarta decide???




Statusuri in versuri nr.7:

Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing.




Statusuri in versuri nr.8:

Tu pentru mine chiar nu simti nimic,

Si m-ai tratat atata vreme doar ca pe-un amic?

TAREEEE,..n-am ce sa zic!




Statusuri in versuri nr.9:

Pe tarmul udat de valuri inalte

As sta catre seara s-asud

Cum noaptea se frange pe stancile albe

Si-mi plange pe umarul ud.

Privesc catre largul cuprins de culoare

In timp ce cu pasul egal

Masor linistita fasia de mare

Zbatandu-se rece pe mal.




Statusuri in versuri nr.10:

nu plang dupa iubire caci iubirea isi va reveni atunci cand e timpul :(:((:)




Statusuri in versuri nr.11:

My life is a crap,I don't have any stuff!I don't have money and I let you crying.




Statusuri in versuri nr.12:

2




Statusuri in versuri nr.13:

Ce sa fac?...Sa fug de tine,...sau sa mi te abandonez?

Oare mai ai nevoie de mine, crezi?




Statusuri in versuri nr.14:

Te iubesc mult de tot,ca esti regina mea, sufletul meu,...... asa ca te vreau !




Statusuri in versuri nr.15:

cu inima franta iti spun ca te iubesc.......cu inima franta iti spun ca fara tine nu pot sa treiesc....cu inima franta iti spun ca tu esti comoara mea.....TE ROG STAI!!! nu pleca.....inima mea te striga dar tu nu auzi:-s....sufletul meu supina ca tu il refuzi.....TE ROG!!! intoarce-te la mine, stii ca esti viatza mea...stiu ca am gresit dar sper ca intr`o zi ma vei ierta.....TE IUBESC!!!!!NU UITA!!!!




Statusuri in versuri nr.16:

Chiar daca gresesc

Voi merge-nainte,

Lumea e prea reaaaaa.......

Dar de-acum inainte ,

O sa am grija mai mult de viatza mea!!!

.....DA!




Statusuri in versuri nr.17:

e greu sa plangi acolo

unde radeai odata

sa vezi cum fericirea

in lacrimi e scaldata




Statusuri in versuri nr.18:

Crezi ca te iubesc?

Uite ca te urasc.

Crezi ca te doresc?

Uite ca abia te cunosc,

Iti spun:

"Stai linistit"

Cand te vad asa parasit.




Statusuri in versuri nr.19:

am pofte grandioase.. vreau placinte cu branza...




Statusuri in versuri nr.20:

Are numai cati ani vrei tu sa aiba si nici nu stie ce simte;

Azi te iubeste , maine te uraste ......... numai minciuni ......... :x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu