Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

daca U nai Fi pEnTrU Ce AS maI TRai..




Statusuri in versuri nr.2:

Blestemat sa fie ala,

De la viata la mormant

Ca a iubit o fata

Si-a lasat-o suspinand.




Statusuri in versuri nr.3:

ziua judecatii e aproape nu sta tirat

ai supravietuit n-ai tinut capul plecat

Margineni,Poarta Alba sau Jilava

baietasii striga si ei acum spre cer

Dumnezeu e baiat de cartier




Statusuri in versuri nr.4:

ai fost aproape de mine cand plangeam? ai fost aproape cand radeam? degeaba ai fost atunci daca acum nu te mai am:(




Statusuri in versuri nr.5:

"Nu ma uita"e nume de floare

"Nu ma uita"se scrie~n scrisoare

"Nu ma uita"se spune mereu

"Nu ma uita"iti zic si eu




Statusuri in versuri nr.6:

iubesc un brunet

dar e independent

e independent d alta

p nume cleopatra




Statusuri in versuri nr.7:

Te iubesct...Tu esti inmioara mea..sufletzelu meu....viata mea...




Statusuri in versuri nr.8:

I party like a rockstar

I look like a movie star

I play like an all star

Baby I\'m a superstar




Statusuri in versuri nr.9:

Trandafir rosu inchis,... Te iubeste cine a scris,... Dar as vrea ca cititorul,... Sa iubeasca scriitorul,.........:X




Statusuri in versuri nr.10:

Fara tine>:P vreau sa-ncep o viata noua:X Nu conteaza[-x daca-mi rupi inima-n doua=(( Chiar nu mai suport pe strada mea sa ploua [-X Vreau o viata noua:), o viata noua8->




Statusuri in versuri nr.11:

Nu te mai am, ai plecat, tu pe drumul tau, eu pe al meu..

Nu ai privit inapoi, nepasator cum ai fost mereu..

M-ai lovit cum nici-o alta pan-acum nu reusise..

Acum sunt gol, a ramas cenusa sperantelor stinse..

Ghinionista de fel, astfel inca de cand m-am nascut..

Am plecat ratacind in cautarea norocului pierdut..

Credeam ca si pe tine te-am pierdut, la-nceput..

Dar mi-am dat seama ca nu poti pierde ceva ce n-ai avut..

Cum sa trec peste tot ce-a fost cand eu adorm si-acum oftand?

Iar daca tu m-ai uitat demult, de ce te port si acum in gand?

Cum sa fie totul un vis frumos cand eu m-am trezit plangand?

Iar daca tu nu m-ai visat niciodata, de ce ma trezesc si acum visand?

Simt si acum sforile tale ce m-au tinut legat pana mai incoace..

Ma trezesc din somn tipand "da-mi drumul, stii ca nu-mi place!"..

"Te rog lasa-ma in pace, lasa-ma, da-mi drumul.. pleaca odata!"

Dar stiu ca nu mai sunt legat acum, iar tu n-ai fost aici niciodata..




Statusuri in versuri nr.12:

Intr-o zi iti vei da seama ,

Ce insemni u pt mine...

Pana cand iti dai u seama,

Eu plang, plang pt tine ! ! !




Statusuri in versuri nr.13:

funny




Statusuri in versuri nr.14:

ffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!




Statusuri in versuri nr.15:

A inceput akum 2 ani

cand am fost impreuna cu o fata;

statea pe str cu mn, ea avea 12 ani eu la fel;

relatia noastra a fost de 1 an.

atunci intr-o vara am plecat in Bulgaria si cand am veit

mi-a spus ca oamenii cand sunt despartiti mai cunosc alte persoane si... ea era cu un baiat mai mare decat ea .......

ASA cA prima dragoste e si fericita si trista!




Statusuri in versuri nr.16:

ochi

albastri




Statusuri in versuri nr.17:

Tot ce exista pe pamant,

Mai are nevoie din cand in cand...

Sa shi planga....




Statusuri in versuri nr.18:

Nimic sfant nu mai ramane-ncet-n fapta sau gand,

Animale cu doua picioare merg pe Pamant,

Sangele se face apa, rude-si schimba faa,

Esti ranit de oameni pentru care i-ai da viaa

Cand raul intra-n casa ta

Si-i executa cu ura familia

Fenomene, reacii, gesturi extreme,

Sentimente tampite, alcool, ceva lovele

Si cred in Dumnezeu si am pacatele mele, Ii spun nu-nelege aiurea, n-am venit s-o dau in

stele,

Nu caut mantuire, nu ma schimb, nu sunt un sfant

Si vad lucruri care pe oricare lasa mut

Cum isi omoara gainarii copiii

Fara cuvinte! ...

E puin spus te sperii s-auzi ce au in minte

Intreaba o mama fara copil ce simte, Vezi ce-o sa raspunda si gaseste tu cuvinte! ...



Refren (Loredana)



Oh

Nu stiu unde-o s-ajungem, ce-o sa se-ntample cu

Noi

Parca suntem tot timpul intr-un razboi intre

Noi

Nu exista cuvinte sa ne trezeasca si

Noi...

Nu vedem ca sunt rele mai multe ca bune in

Noi



Strofa a II-a (Caddillac)



E prea multa otrava-n suflet,

Nici nu mai gandi, e dincolo de cuget,

Ies vampirii la lumina, e durere, Sentimentele-s calcate in picioare la vedere

Parinii fac copii, 'i abandoneaza, Copiii isi urasc parinii si-i asasineaza,

Nu e credina, nu e onoare,

Bunatatea si respectu' nu mai au nicio valoare

Oameni care calca pe cadavre pentru bani,

Nici nu stii ce sa mai faci ca sa nu-i mai faci dusmani

E paranoia, fugi, c-o sa te ajunga

Si-o sa crezi ca pana si fratele tau e gata sa te vanda

Vrei sa urli, urli inauntru,

Tacerea ta poate zgudui Pamantu'

Ai grija de familie si ine minte Caracteru' omenesc te lasa des fara

cuvinte



Refren (Loredana)



Oh

Nu stiu unde-o s-ajungem, ce-o sa se-ntample cu

Noi

Parca suntem tot timpul intr-un razboi intre

Noi

Nu exista cuvinte sa ne trezeasca si

Noi...

Nu vedem ca sunt rele mai multe ca bune in

Noi



Strofa a III-a (Tataee)



Ard ingerii-n spitale,

Dracii danseaza-n catedrale,

Viaa se ia pe datorie,

Apar ziduri, bariere-ntre bogai si saracie

Minciuna e banalitate,

Lacomia-i calitate,

Moartea se jeleste-n tabloide,

Lupii nu mai ies in haite, se aduna in partide

Unii vand copii cu zambetu' pe faa

'N timp ce alii-si vand rinichii ca sa le ofere o sansa

Ca sunt tentaii chiar la fiecare pas, Violena face victime la fiecare ceas

Pe strada e care pe care,

Se omoara intre ei si pentru locu' de parcare

N-am alte cuvinte sa descrie agonia Poate unu' singur Romania



Refren (x2) (Loredana)



Oh

Nu stiu unde-o s-ajungem, ce-o sa se-ntample cu

Noi

Parca suntem tot timpul intr-un razboi intre

Noi

Nu exista cuvinte sa ne trezeasca si

Noi...

Nu vedem ca sunt rele mai multe ca bune in

Noi

[ Bug Mafia - Fara Cuvinte :xx ]




Statusuri in versuri nr.19:

Ma-ntreb: te-a durut?

Sau poate acum ti-e mai bine?

Ieri te-am vazut,

Dar nu eram eu langa tine.

Mi-am amintit cum ne-am iubit

Nu voi uita niciodata.

Sa nu regreti si sa ma ierti

Dac-am gresit vreodata.




Statusuri in versuri nr.20:

Spune-mi oare mai ştii cum a fost,

Primul pas greşit, primul reuşit

Spune-mi, ştii câte trepte-au rămas..

De urcat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu