Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Lasa, lasa ploaia sa treaca

Vocea iubiri intr-o zi n-o sa mai taca

Lasa, lasa cerul sa cada

Ingerii sa planga pentru ultima data





by>>>AnDrUtA




Statusuri in versuri nr.2:

nu stiu ce sa fac

nu stiu daca inca te mai plac

mintea si inima mea e atata de confuza

nu stie ce sa mai spuna

nu stiu daca cu tine sa raman

si parintilor mei sa nu le spun

iubirea noastra din trecut

eu cred ca a cam disparut

trebuie sa vedem prezentul

dar el parca e desertul

plin de nisip si de nevazut

misterios si foarte tacut




Statusuri in versuri nr.3:

Suntem fete alintate

Pe baietzi ii dam pe spate

Suntem fete frumusele

Fara fitze si rebele




Statusuri in versuri nr.4:

Glumeste in iubire Dar nu iubi glumind Caci cine te iubeste Glumind te paraseste




Statusuri in versuri nr.5:

cat ma doare

ma doare ca tot timpul am iubit o tradatoare

ma intreb ce rost are sa-ti mai cer acum iertare

rau ma doare ca te-am iubit asa tare

si regret k te-am iubit

si ce mult am gresit

dak m-am purtat frumos

nu inseamna ca sunt prost

degeaba esti frumoasa

dak imi esti necredincioasa

esti doar o mincinoasa

poti sa faci ce vrei de azi nu-mi pasa

la suflet sa te am nu pot

femei k tn sunt peste tot




Statusuri in versuri nr.6:

Sunt o mika vrajitoare...cine ma saruta moare...un baiat m-a sarutat...7 zile a oftat...:X:X:X




Statusuri in versuri nr.7:

Acum cuvintele imi sunt precum valize

In care nu mai intra haine

Iar eu ma imbrac in sentimente

Ceea ce simt e scris pe mine

Ca tatuaje permanente




Statusuri in versuri nr.8:

uh ptr mn nu ai insemnat nmk, ai fost baiatu' de care m-am foloshit ji pe care candva l-am iubit:((




Statusuri in versuri nr.9:

E prima ora din prima zi,

E greu fara tine,

Nu pot minti!

Tu ai fost

totul si puteai fi!

Adela:X




Statusuri in versuri nr.10:

M-am saturat de tine,...m-am saturat de noi,

Pleaca,..ia si trecutul.... si va carati amandoi!




Statusuri in versuri nr.11:

Ce bine-a fost gandit odat':

"Mama ei de viata prefacuta,

Tatal ei de soarta la mezat!"....




Statusuri in versuri nr.12:

Ma gandesc

De ce te-am iubit?

Ma gandesc

Daca si u m-ai iubit...



Imi ceri sa te iert

Ca m-ai inselat

Spui ca mai bine te cert

Decat sa afli ca m-ai intristat...



Ca mai bine mureai,

Decat sa plang.

Ca mai bine putrezeai

Langa lacrimile cazute stramb...




Statusuri in versuri nr.13:

SuNt O fAtA dE oRas

Cu PaPuCi sHi AdIdAsI

cU mArGeLe Shi cU lAnTuRi

Cu BrAtZaRi Shi cOlIeRe

ShI bAiEtZi De 4 StElE




Statusuri in versuri nr.14:

te iubesc

te doresc

du-te naibii

ca glumesc!!:))




Statusuri in versuri nr.15:

Printre mii de ganduri grele

Usor simt ca zbor

Pe de alta parte

Sunt momente in care n-ajung pana la nori




Statusuri in versuri nr.16:

Sa poti sa ma atingi de la distanta,

Sa-ti fie dor sa-mi tii inima-n palma,

Sa poti sa ma saruti cu ochii mintii,

Sa ma doresti cu o tanjire calma....




Statusuri in versuri nr.17:

Doar timpul merge singur inainte,

Fara a-mi cere-n schimb nimic,

Nici nu m-apostrofeaza sa fiu cuminte,

Si nu vrea banii de benzina, ,,k’ s-a scumpit un pik!’’




Statusuri in versuri nr.18:

cand vei sta la masa

si vei bea cafea

sa-ti aduci aminte

ca am fost prietena ta




Statusuri in versuri nr.19:

de o vreme ncoa uh esty viatZa mea




Statusuri in versuri nr.20:

nu ma gandesc k te gandesti k ne gandim la mne sau la tne.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu