Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

tzine minte 3 cuvinte... Viata merge inainte:X:X:X:X:*:*




Statusuri in versuri nr.2:

Tu ma faci sa zambesc..doar tu

Imi dai motive sa traiesc..doar tu

Esti tot ce'am mai bun

Impreuna cu tine pe acelasi drum.




Statusuri in versuri nr.3:

SI DACA RAMURI BAT IN GEAM....

SI SE CUTREMUR PLOPII....

E CA IN MINTE SA TE AM,



SI-NCET SA TE APROPII




Statusuri in versuri nr.4:

Ridica-ma la ceeeeer...




Statusuri in versuri nr.5:

n-ai furat credeai ca iti cade mana, dar ti-ai taiat-o in strung iar acum te bucuri d avntajele vietii d ciung, femeia vb mult agata-i de gat un calorifer de fier arunc-o in lac vezi cat sta fara aer




Statusuri in versuri nr.6:

Nu dispera cind soarta te apasa

Si nici nu plinge de-al tau destin

Caci dupa un chin viata-i mai frumoasa

Cum dupa ploaie ceru-i mai senin.




Statusuri in versuri nr.7:

"Saying I love you

It's not the words I want to hear from you,

It's not that I want you,

Not to say, but if you only knew

How easy it would be to show me how you feel,

More than words is all you have to do to make it real"




Statusuri in versuri nr.8:

Fiecare fulg de nea

E o lacrimadea mea

as muri , moarte nu vine

As trai , nam pt cn (DEFAPT AM PT CN ) :*:*:*By D33@:*:*:*for all girls




Statusuri in versuri nr.9:

Iubirea e o parte din mine

Iubirea te face sa te simti mai bine

Pluteste in aer alaturi de noul iubit

Si uita de cel dupa care ai suferit.




Statusuri in versuri nr.10:

Ploaia

Si ploaia vine alba, densa, calda

Pe culmi, peste poieni, peste genuni

Stau arborii cu palmele intinse

Si-un fosnet larg prin cetinis rasuna.



Alunecind printre nervuri si aripi

Ploaia patrunde-n sufletul padurii -

Si ceturi albe se preling din piscuri

Si-n ceata, insetati, rotesc vulturii.



Si vine-un ceas când umbrele pasesc

Printre copaci, ca vulpile roscate -

Când peste ramuri ploua cu-nstelari

Si totul iese din singuratate -



Un ceas când muschiul fumega usor,

Când lemnul viu, lovit de stele, suna,

Când cerului îi este dor de munti,

Iar muntilor le este dor de luna




Statusuri in versuri nr.11:

Durerea ce in suflet o port

Nu mai pot sa o suport

In lacrimi ma topesc

In lacrimi ma trezesc

Oare dc TE IUBESC? :((((((




Statusuri in versuri nr.12:

Andreea Stefania:



O stea a cazut din cer ca o raza de lumina plutind pe un cer intunecat iar un om de stiinta a descoperit ca in interiorul acelei stele se afla o iubire pura si sincera dar fiindca nu toti oamenii stiu ce inseamna sa iubesti cu adevarat iar iubirea pentru ei era numai un cuvant care nu ii intelegea sensul...acel om de stiinta ia dat unei fete acea stea pentru a-i purta noroc si a impartasi iubirea si chiar intelesul lui...asa acea fata a iubit si a raspandit iubirea pretutindeni...dup foarte mult timp , ea a murit , dar inainte sa moara , a aruncat steaua in apele marii , unii oameni au gasit-o si au gasit intelesul iubirii dar oamenilor care nu le-au pasat de iubire au spus numai vorbe inutile despre iubire.

Iubirea nu moare si nu va muri niciodata.

Iubeste ca sa fi iubit la randul tau...iubirea nu se cerseste...IUBESTE!!!

Legenda stelutei IUBIRII...




Statusuri in versuri nr.13:

Scrie STATUS-uri o mie,(status in prostie)

Pan’ la urma, cine stie?

Poate ai multe votate

Si castigi vreun premiu, frate!




Statusuri in versuri nr.14:

Pe Muntele De Piatra

Un Baiat Judeca O Fata

Judecata E Placuta

O Ia In brate Si-o saruta:*:*




Statusuri in versuri nr.15:

Ma mananca undeva

De prietenutza ta

Care are fundul sexy

Si il da de toti peretii!!




Statusuri in versuri nr.16:

Va veni si randul tau

Sa simti ce-am simtit si eu

Si-atunci ma voi juca cu tine

Te voi lasa sa ma astepti

In noptiile alea reci

Voi rade de tine mereu

Te vei ruga sa am mila de sufletul tau

Mila de mine tu n-ai avut

Incet-incet tu m-ai distrus

Ma inselai cu mii de fete

Iti dadeai aere de vedete

A venit si randul meu

Sa rad de sufletul tau

Dar inima mea nu pote fi asa

Ai distrus tot ce era in ea




Statusuri in versuri nr.17:

I wanna tell u how i feel

And let u know it

First time i seen u boy

I swear that u was glowin

I wanna let u know

With me u're not alone

So let it go and let it go

To where it's going




Statusuri in versuri nr.18:

Nu iubi cand esti eleva ca diriga te observa si te lasa corigenta uneori si repetenta




Statusuri in versuri nr.19:

Ce statusuri... :)) habar n-aveti sa iubiti!




Statusuri in versuri nr.20:

"La inceput mi-am cumparat autocarul cel de 70 de locuri



Gandind : “noi 70 ne vom feri de focuri. ”



Apoi am inteles ca am nevoie doar de-un microbuz,



Eu si cei 8 prieteni , vom vedea cerul de sus.



Am luat dupa aceea o masina mica



Si cei 8 au ramas 4 de frica.



Am incercat cu un coupe pentru noi doi



Dar si el s-a stricat , caci nu puteam fi noi.



Si am ajuns la scuter, doar eu singur iar,



Imi este bine, insa e si-un ” dar” …''



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu