Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Doi-zece, preiau de proba controlul

Prin efractie ti-am penetrat difuzorul

Sa fuga pamantul de sub mine, peste tine...

Viata-i de cacat, iar tu esti plin de viata...




Statusuri in versuri nr.2:

Ma doare lacrima pierduta,

In nepasarea unui gand hain,

Ma doare ca nu sunt dorita

Si ma privesti cu ochi straini.



Nu inteleg iubirea ta meschina,

Ma faci sa sufar iar si iar ,

Imi spui mereu ca sunt divina,

Eu te iubesc, dar in zadar.



As vrea sa plec,sa fug de tine,

Caci permanent ma obsedezi,

Dar e tarziu si noaptea vine,

Eu te iubesc , de ce nu vezi ??



Sa fie oare pasiunea

Ce ne\'a unit intaia oara ???

Sau poate e doar amintirea

Unei iubiri,de mult uitata.



De ce ma minti frumos intruna,

Si\'mi spui mereu ca ma adori,

Cand vad in ochii tai minciuna,

Si plang,caci vorbele ma dor.



Azi nu mai vreau sa cred in tine,

Stiu ca iubirea m\'a tradat;

De azi raman doar eu cu mine,

Vreau sa spun ca te\'am uitat!

....by Amyrutssa ...

.... for a person who i never forget ...




Statusuri in versuri nr.3:

Dulce pentru tine, tandru pentru mine

Tot ce facem noi se imparte la doi

Radem impreuna, plangem impreuna

Tot ce facem noi se imparte la doi.




Statusuri in versuri nr.4:

Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa...




Statusuri in versuri nr.5:

vesele




Statusuri in versuri nr.6:

Ma zbat, pierd zile si nopti sa strang o mana de fani,

K n-am s-arunc incolo si-ncoace cu bani




Statusuri in versuri nr.7:

Trebuia s-o fac si pe asta...(Nane!)

Atatia slabi mi-au zis ca am furat negativul nu-stiu-cui

Da' nu-i piesa mea, p*la mea, 2008 prostilor

Asa se face intr-un mixtape

Refolosesti un negativ

Pui pe el versurile tale si ideile tale, nu?

Definitia unui mix-tape!



Un mix-tape e o colectie de melodii

Cu negative de pe net, pe care scrie "FREE"

Le pot folosi pe care vreau eu

Atata timp cat versurile mele cantara-ti greu

Ca e rap sau aron-B

E datoria mea sa demonstrez tot ce pot

Sunt diferit de restul raperilor din peisaj

Poate ca nu am negative, dar am mesaj!



Cica NaNe fura negativele de pe net

Cica sunt de fapt ale lui Snoop, 2pac sau 50cent

Bai, esti dement? Cine ti-a zis ca le-am furat?

N-am zis ca sunt ale mele, eu doar le-am imprumutat!

Care e problema? Doar le-am folosit mai mult

Daca am cantat pe ele, n-am zis ca le-am facut

Scriu niste versuri pe foaie

Si dupa aia le analizez

Caut un negativ interesant, apoi le inregistrez



E greu de inteles?

Stai asa ca iti explic

Poti si tu sa iti iei beep-uri de pe soundclick

Acolo diferiti producatori din diferite firme

Le dau gratuit celor care vor sa se afirme

De ce sa dau averi

Pe ritmuri originale

Cand industria din Romania e atat de moale?

Bai, esti prost?

Eu fac mix-tape-uri, nu albume!

Ori nu stii termenul, ori iti arde de glume



Un mixtape e o colectie de melodii

Cu negative de pe net, pe care scrie "FREE"

Le pot folosi pe care vreau eu

Atata timp cat versurile mele cantara-ti greu

Ca e rap sau aron-B

Marfa pe care o scot

E datoria mea sa demonstrez tot ce pot

Sunt diferit de restul raperilor din peisaj

Poate ca nu am negative, dar am mesaj!





Tot timpul cate un prost tre sa vorbeasca aiurea

Nu se simte bine, daca nu deschide gura

"NaNe, stiu negativul asta,

NaNe, nu-i al tau!

E al nu-stiu-cui, NaNe!"

Nu zau!

Nu ti se pare ciudat, ca spun ca nu-i al meu

Dar tu continui sa-mi spui

Ca fur beep-uri mereu

Ce p*la mea e asa de greu, cand e asa usor?

Eu nu fac negative,coa*e!

Nu-s producator!



Sunt doar un om la microfon care o da pentru popor

Deci asta-i pentru tine, daca esti ascultator

Verifica pe ce cd-u e piesa in viitor

Daca e mix-tape atunci eu voi fi s*pt, iar tu sug*tor

Ar trebui sa fiu premiat pentru ca-m explicat

Ce e mix-tape-ul, termenul asta asa complicat

Iar daca nu ai inteles, zic pe limba ta, frate!

Versuri si idei proprii, pe beep-uri furate!





Un mixtape e o colectie de melodii

Cu negative de pe net, pe care scrie "FREE"

Le pot folosi pe care vreau eu

Atata timp cat versurile mele cantara-ti greu

Ca e rap sau aron-B

Marfa pe care o scot

E datoria mea sa demonstrez tot ce pot

Sunt diferit de restul raperilor din peisaj

Poate ca nu am negative, dar am mesaj!



Uita-te la tine, rap-ere!

Ai aceeasi tema

Ai aceleasi versuri mereu, dar nu-i problema!

De-aia sunt aici, sa le explic tuturor

Ca fara beep-uri esti un cac*t urat mirositor!



Zilnic imi pun involuntar aceeasi intrebare

Ce ar fi Puya fara producator oare?

Cum ar fi muzica lui fara beep-uri comerciale,

Fara colaborarile cu zdrentele lui penale?

Nu-s in stare sa-l atac

Bai, eu ce am?

Mare rap-er dar in casa asculta Florin Salam

Nu ma intelege gresit, nu imi e dusman,

Doar ca nu il inchid ca ar face orice pentru bani

Deci, ideea e ca mai bine raman pe mix-uri

Decat sa fac muzica pentru o punga de sticks-uri

Deobicei, eu nu am fixuri

Dar cand vine vorba de rap, il tai de pe lista cu pixuri



Un mixtape e o colectie de melodii

Cu negative de pe net, pe care scrie "FREE"

Le pot folosi pe care vreau eu

Atata timp cat versurile mele cantara-ti greu

Ca e rap sau aron-B

Marfa pe care o scot

E datoria mea sa demonstrez tot ce pot

Sunt diferit de restul raperilor din peisaj

Poate ca nu am negative, dar am mesaj!



Un mixtape e o colectie de melodii

Cu negative de pe net, pe care scrie "FREE"

Le pot folosi pe care vreau eu

Atata timp cat versurile mele cantara-ti greu

Ca e rap sau aron-B

Marfa pe care o scot

E datoria mea sa demonstrez tot ce pot

Sunt diferit de restul raperilor din peisaj

Poate ca nu am negatïve, dar am mesaj




Statusuri in versuri nr.8:

SuNt FiTzOaSa

DaR Am ClAsA

PrInD Pe ToAtA

LuMeA-N

PlAsA




Statusuri in versuri nr.9:

I love you,

And you know this

You love me,

I think ￿
Sa nu ma intrebi iubitul meu,



In lipsa ta daca mi-e greu,



Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,



Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,



Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,



Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,



Sa nu ma-ntrebi daca mai pling,



Sa nu ma-ntrebi ce am in gand,



Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea,



Si suferinta si tristetea;



Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea,



Nici daca am cunoscut iubirea,



Sa nu ma-ntrebi daca zambesc,



In jur de pot sa mai privesc,



Sa nu ma-ntrebi daca ma doare,



Nici daca vad pe cer ca-i soare,



Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund,



Frumosul meu cu suflet bland,



La orce-ai vrut sau vrei sa sti,



Raspunsuri,inger vei primi,



In lipsa ta mi-e greu iubire,



Iubesc,traiesc an amintire,



De chipul tau ami este dor,



Eu fara tine vreau sa....mor,



In noapte lacrima-mi ascund,



De dragul tau iubire pling,



Cu tine-n gand adorm cu greu,



In vis apari mereu mereu,



Cei frumusetea?chipul tau,



Cei suferinta?dorul meu,



Cei tristetea?viata mea,



De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa,



Ca am putut sa te cunosc,



Sa te ating suflet frumos,



Si am putut sa-ti simt iubirea,



Si am aflat ce-i fericirea,



Daca zimbesc o fac prin lacrimi,



Daca privesc nu-s ochii mei,



Ca nu mai am lumina inger,



De cand te-ai departat de ei,



Nu stiu,nu vad daca e soare,



Nimic acum nu are rost,



Secunda fara tine doare,



A fost frumos,frumos...... a fost!




Statusuri in versuri nr.10:

... if you wanna be more sexy , stay in bed and drink more PEPSI ...




Statusuri in versuri nr.11:

La Inceput nu prea aveai incredere in mine.. Nu credeai k o sa raman langa tine .. te intrebai de iau mereu totul in gluma... te indoiai k o sa tina mai mult de o luna eu la inceput chiar luam totul in gluma .. dar cine e langa tine acum si`ti spune Noapte buna Ma intrebam dak este ceva de moment.. ma indoiam k o sa ramana permanent.. Acum tot Ce spun sa ramana intre noi si peste toate greutatiile sa trecem aman2 Asa cum sunt asa cum cred voi merge inainte te am doar pe tine langa mine sa tii minte.. esti cea mai importanta persoana din viatza mea .. chiar dk beau si golanesk m-ai acceptat asa. Vrei sa ma schimb sa devin altceva .. dar asta se face cu timpul si nu uita... tot ce se intampla sa ramana intre noi si peste toate sa trecem aman2 tu esti aproape in noptile cand n`am somn




Statusuri in versuri nr.12:

Cand totul ti se pare greu si lumea te vorbeste,

Te rog, asculta sfatul meu: zambeste si iubeste! :-)




Statusuri in versuri nr.13:

I'm holding on your rope,

Got me ten feet off the ground

And I'm hearing what you say but I just can't make a sound

You tell me that you need me

Then you go and cut me down, but wait

You tell me that you're sorry

Didn't think I'd turn around, and say...



That it's too late to apologize, it's too late

I said it's too late to apologize, it's too late



I'd take another chance, take a fall

Take a shot for you

And I need you like a heart needs a beat

But it's nothing new - yeah yeah



I loved you with the fire red-

Now it's turning blue, and you say...

"Sorry" like the angel heaven let me think was you

But I'm afraid...



It's too late to apologize, it's too late

I said it's too l

Geo: It's too late to apologize, it's too late

I said it's too late to apologize, it's too late whoa.....



Bridge (guitar/piano)



It's too late to apologize, it's too late

I said it's too late to apologize, it's too late

I said it's too late to apologize, yeah-

I said it's too late to apologize, yeah-

I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground...




Statusuri in versuri nr.14:

sitiu ca ma iubesti stiu ca ma doresti cu privirea ta rau ma zapacesti




Statusuri in versuri nr.15:

T-trebuie sa stii ca a iubi

E-e cea mai buna fapta



I-iubirea ce ti`o port sa stii

U-urmeaza sa ti`o spun indata

B-bine te cred, nu ma iubesti

E-eu totusi tin la tine

S-si`as vrea sa tii si tu

C-cat de putin la mine








Statusuri in versuri nr.16:

A fost o data un vis frumos,

Si mi'ar placea sa fie.

Dar totul este trecator,nimik nu'i vesnicie,

Acum visul e pierdut dar tot te aud in soapta

Din inima si gandul meu nimeni n'o sa te scoata

De cate ori imi amintesc incep sa plang dar n'am habar,

Dc nu pot sa ma trezesc din blestematul asta de cosmar




Statusuri in versuri nr.17:

Am stat un an si ne-am iubit

Insa noi tot ne-am despartit

Am plans atunci caci te-am iubit

Voi plange acum si chiar la nesfarsit

Dar soarta rea ne-a despartit

Tu alta fata ti-ai gasit

Dar sa stii ca eu tot oi spera

Ca viata tot ne va unii candva




Statusuri in versuri nr.18:

Inca mai vad viu fluturi coloratii....in locurile in care prima oara ti\'am furat saruturi.......

Doar o lacrima sa mai vars sh te las sa pleki



Mi\'ai incalzit sufletul,acum am doar picaturi reci



Si voi sti knd ploua k u plangi de dorul meu



Eu voi dansa in ploaie sh\'mi voi aminti mereu



Singur ramasa redevenind fiinta impietrita



Statuia parasita de lokul in care tu viata mi\'ai dat



Cand m\'ai parasit



Acum ca sunt in declin



Iti hranesc zborul lin



Si ma mentin plina



SA ZAMBESC SAU S PLANG?NU STIU NIKI EU



TE LAS SA ZBORI IN VOIE FLUTURASUL MEU..




Statusuri in versuri nr.19:

Sunt stele care cad dar totusi stralucesc...Si oameni ce se despart chiar daca se iubesc..:(




Statusuri in versuri nr.20:

Durerea ce in suflet o port,

Nu pot s-o mai suport,

In lacrimi ma topesc,

In lacrimi ma trezesc

De ce oare TE IUBESC.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu