Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

tu esti viatza mea de mult,

dar nu apuc sa te f**,

de ce oare ma intreb,

pentru ca esti student :)):)):))




Statusuri in versuri nr.2:

Vrei sa-tzi fak o demonstratzie de rime

Am ajuns la apogeu m-am intrecut chiar shi pe mn.

Vreau pretzu correct sunt direct pe aspect

Te respect dar te resping dak nu eshti la subiect




Statusuri in versuri nr.3:

frunzulita si-o lalea

o iubesc pe sora mea




Statusuri in versuri nr.4:

nu ma deranjati imi sap groapa ,dak ma deranjati v-o sap si pe a voastra




Statusuri in versuri nr.5:

Te-am intalnit in oras

Aveai pe piept un fluturas

Si pe-o aripa scria

Te iubesc nu ma uita:X







Vott




Statusuri in versuri nr.6:

3u 73-@m !ub!7,

7u m@-! r@n!7,

3u s@ n3 !mp@c@m @m dor!t ,

d@r 7u p3 @l7@ @! !ub!7 ...



ByCosy .. Vot me !




Statusuri in versuri nr.7:

te iubesc,te doresc doar la tine ma gindesc,si gindindu-ma la tine, s-a rupt scaunul cu mine:))




Statusuri in versuri nr.8:

Niciodata sa nu spui nu pentru ca nu stii ce va urma,

Niciodata sa nu plangi pentru ca sigur vei regreta

Niciodata nu iubii ce ti-a fost dat

pentru ca intr-o zi iti vei da seama k nu e acel baiat!!!




Statusuri in versuri nr.9:

golani




Statusuri in versuri nr.10:

poezie macabra




Statusuri in versuri nr.11:

Cred k o viata ''dietetica'',

Nu-i de loc simpatica;

Ce s-ar alege de ea,

De n-ar fii ura, durerea?

Ar mai avea gust iubirea ?




Statusuri in versuri nr.12:

inima mea bate nu miam scris la mate si nici la romana de vreo saptamana la germanas bata la francezas pluta si mai am codite cu mini fustite intru eu in clasa ca o domnisioara doamna man conjoara si ma da afara intru eu in casa ma asez la masa mama ma intreaba ceai facut la scoala ,,am fost data afara de o profesoara cam a 10 oara de alta proafesoara intra mama0n casa cu o bata groasa si mia dat la palme deam murit de spaime

~~by c0c0~~c0dru7z@~~




Statusuri in versuri nr.13:

nu iuby un blond ca e bagabond iubeste un brunet ca saruta cu talent:*:*:*::X:X:X:




Statusuri in versuri nr.14:

buze mari




Statusuri in versuri nr.15:

Foaie verde solz de peste cine citeste e un cretin




Statusuri in versuri nr.16:

T-rece timpul si se scurge

E- ca raul trecator



I-ar eu stau privind din casa

U-rmarind destinul lor

B-ate ceasul inserarii

E-un ceas sentimental

S-per ca nu vei da uitarii

C-e e scris pe vertical




Statusuri in versuri nr.17:

Din adancimi de zare

Prin razele de soare ratacind in drumul tau

Ai aparut in calea vietii mele

...




Statusuri in versuri nr.18:

Eu departe,tu departe...insa nu te pot uita...Caci figura ta dragutza...Sta mereu in calea mea...




Statusuri in versuri nr.19:

It was difficult until we understand

How good can you be

And what soul you can have

I love you and I will love you




Statusuri in versuri nr.20:

The words have been drained from this pencil

Sweet words that I want to give you

And I can`t sleep

I need to tell you

Good night



When we`re together, I feel perfect

When I`m pulled away from you I fall apart

All you say is sacred to me

Your eyes are so blue

I can`t look away

As we lay in the stilness

You wishper to me:



Amy, marry me...

Promise you`ll stay with me

Oh you don`t have to ask me

You know you`re all that I live for

You know I`d die just to hold you

Stay with you

Somehow I`ll show you

But you are my night sky

I`ve always been right behind you

Now I`ll always be right beside you



So many nights I cried myself to sleep

Now that you love me, I love myself

I neevr thought I would say this

I never thought there`d be....

You...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu