Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

de 30 de ori pe luna de 7 ori pe saptamana si o data pe minut asi vrea sa te sarut




Statusuri in versuri nr.2:

dmd cu nevasta in pat:>:))




Statusuri in versuri nr.3:

nu eshti apa...nu esti foc...dar al naibii imi porti noroc...




Statusuri in versuri nr.4:

TE-AM IUBIT IUBITE DRAGA

SI TE VOI IUBI MEREU

PANA CE PAMANTUL NEGRU

VA CADEA PE PIEPTUL MEU




Statusuri in versuri nr.5:

iubeste fetitzo caci nu este greu iubeste baiatul cu mare tupeu adoral zambestei si nu il certa caci toata iuberea e de partea ta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri in versuri nr.6:

Schmidt :

Intru in club, ma uit in stanga, dreapta, analizez

Vreo fata buna cu care, sa pot sa ma distrez

Improvizez, cu ajutorul sticlei de vin, devin

Cel mai fierbinte, exponat masculin

Subtil, de acaparez te dirijez spre mine,

Inca 2 pahare si totul se va sfarsi bine, stiu

Ca te-ai incins, acum iti dai tricoul jos

Esti numai in sutien iar eu ma simt norocos,

Caci e frumos ceea ce vad si stiu ca-am ales bine,

Am simtit cum toarce, felina din tine,

Te urci pe mine, aproape, ca nu mai ai rabdare

Vrei sa mergem la mine si sa filmam in continuare ?

Hai... ca inhibitii stiu ca n-ai, se vede

Cred ca n-ajungem in pat, ne-ajunge un perete

Baiete, du-ma acasa te rog, mai repede

In caz ca n-ai observat, ca fata asta arde







Refren :

Am petrecut cu tine, numai clipe minunate

Am incercat cu tine, si-am ajuns departe

Te-am iubit prin vorbe, gesturi si fapte

Pacat insa ca totul a durat doar o noapte ...





KliBru :



Cu un moment special, te trag usor in dormitor

Un moment inselator, e ca un vis fermecator

Asta sunt eu, plin de modestie

Ai zis ca vrei relatie lunga, eu ti-am rasp sec, fie, fie

Cum vrei tu, nu vorbesc dupa o betzie, tzie

Ce iese dupa seara asta numai D-zeu stie, stie

Cum stiu si eu, ca vrei ceva mult mai apartez

Oare cum sa-ti spun ca totul dureaza “Doar O Noapte”

Ma rogi sa ma mai gandesc, sa-ti spun ca te iubesc

Marturisesti, ca tu detesti, sa primesti astfel de vesti

Esti hotarata, ca ma iubesti, ca fara mine nu traiesti,

Ca ai un gol in inima, ca pt mine ai face crima

Ca insemn totul pentru tine, ca fara mine nu-ti vine

Sa te intorci acasa, stiind ca ne intalnim si maine

Raman singur, cu o amintire, o foaie si un stilou

Caci in vitrina mea ai fost doar un simplu bïbelou




Statusuri in versuri nr.7:

Pasarica zburatoare,

Dui cuiva aceea scrisoare

Lasai-o langa fereastra

Cand sse scoala so citeasca




Statusuri in versuri nr.8:

iubirea e o t***a,iar tar***e sunt cam multe!!!




Statusuri in versuri nr.9:

foaie verde de alun

ce frumos ma rad acum:)):))




Statusuri in versuri nr.10:

Daca nu esti langa mine ziua nu-i frumoasa,

Orice lucru mi s-ar spune de nimic nu-mi pasa,

Cand apari in fata mea soarele rasare,

Daca am o suparare pe loc imi dispare

Ramai asa, nu te schimba

Te iubesc ca viata mea




Statusuri in versuri nr.11:

doua mere

doua pere

te sarut

la revedere




Statusuri in versuri nr.12:

Nu sunt cum sunt cand tu ma vezi,

Ci sunt cum sunt cand ma visezi.

Deci dormi mai mult ca sa visezi,

Sa vezi cum sunt cand nu ma vezi




Statusuri in versuri nr.13:

un ingersas as vrea sa fiu un inger mik un suflet viu sa zbor sa gandesk sa plutesk si in rai knd ajung sa te iubesk




Statusuri in versuri nr.14:

knd cineva te paraseshte nu e deloc bine ..... shi simtzi cum fierb lacrimile-n tine .... e doar un vis..lasal sa treaca ...... k apoi el itzi va cere iubirea toata .....




Statusuri in versuri nr.15:

grea e viata de eleva

in picioare drepti sa stea

si cu ochii la catedra

si cu gandu la baietzi




Statusuri in versuri nr.16:

M-am indragostit de tine

Nici nu stiu ce e cu mine

Esti in tot ceea ce fac

Oare pot sa-ti fiu pe plac?

Nu sunt deloc fitoasa..

As putea spune....copilaroasa

Cu felul meu de a fi...

Ca te iubesc nici nu vei sti......

Cand ma voi maturiza...

Cu siguranta vei afla dorintza mea

........(Te iubesc)




Statusuri in versuri nr.17:

Inevitabil intalnesti persoana nepotrivita, suferi si plangi dupa persoana iubita, te ascunzi de durere si suferi pentru cine nu trebuie :D




Statusuri in versuri nr.18:

Don\'t love & cry Just fuck & smile :D




Statusuri in versuri nr.19:

Orice clipa langa tine

E placere e si chin

Tu esti singura furtuna

Pe cerul meu senin.

Merita sa-ncerc

Sa te inteleg...

Daca te-am gasit

Nu vreau sa te pierd...




Statusuri in versuri nr.20:

nu sunt cum sunt cand tu ma vezi ci sunt cum sunt cand ma visezi.deci dormi mai mult ca sa visezi sa vezi cum sunt cand nu ma vezi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu