Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Aho,aho de anu noi

Ca gaina n-are ou

Nici cocosu n-are gusa

Ia mai da un leu matusa,;);):D




Statusuri in versuri nr.2:

Poate azi te-ai certat cu el,

Dar poate maine va impacati

Si poate totul va fi la fel.

Nu e pacat sa pierzi iubirea pentru o cearta?

Amintiti-va de voi cum va iubeati si altadata!




Statusuri in versuri nr.3:

bate vantul

crengile se rup

eu inchei scrisoarea

si incep sa plang




Statusuri in versuri nr.4:

lasa-ma in pace

nu am ce-ti face

fara tine viata MEA

mai mult imi place




Statusuri in versuri nr.5:

etsti indragostita? hai sa mai beau ceva se ne facem de cap in pwla mea




Statusuri in versuri nr.6:

Drag prieten de pe mess

Stiu ca pe trecut team umplut de stress

Lasama sa te colind

Sau un plugusor sa-ti zik

Zilele sunt mari si late

Ca patrul de la romana frate

De ai “vin acu” sau dnd

Daca nu ai, atunci “brb”

Vezi c-afara e ninsoare

Cei mai multi pe mess au gura mare

Caterinca eu ti-am tras

Si tu ai dat din nas

Hay sati zik acum un colind

Sa nu ramai prost murind:



“hay sa dam mana cu mana

Cei fara note la romana

Sa mergem acum la biserica

Ca nu am uitat k e duminica

Sa ne rugam sa inceapa mai repede viscolul

Sa nu mai mergem la scoala si sa nu mai dam de proful!



In casa e cald si bine

Nui nimeni pe mess la mine

Teza arde in cuptor

Si profa de muzik ne vrea sa fim nujtu care compozitor

Papagalii au ce manca

Din lucrarea de la franca

La gunoi gasesti engleza

In wc gasesti franceza

In dulap pe tron vestit

Sta informatica, obiectul cel mai iubit!





Teme multe, vin cu avionul

O incurci daca nu imbraci sacoul!

Ne uitam pe geamul mare

La copaci, dar nu vedem nimik de bare

Profa intra pe usa

Si zice “aw… o capusa!!”

Salutare mici artisti

Intrale desenului realisti



De ce nu se pun copii ministrii?

Ca sar oftica toti parasutisti!!

Neonul nu merge deloc

De parka ar veni o fantoma cu breloc!

Astai scoala, frate!

Iti urez un cald bun venit in realitate!



Imi pare bine ca ai acceptat

Si eu acum ti-am colindat

Zimi daca colindu astai bun de youtube sau nu

k tot romanu s-ar uita ca nebunu




Statusuri in versuri nr.7:

ti-am dat inima usor

iar tu ai prinso din zbor




Statusuri in versuri nr.8:

T'besk Danutz :*:*:*




Statusuri in versuri nr.9:

mos craciun q barba sura ma apuca iar de p**a




Statusuri in versuri nr.10:

M-am asezat la masa

Cu prietenele mele

Mi-am comandat o cafea si un suc de pere

Ai venit la noi m-ai salutat

M-am intors nu te-am bagat in seama si-ai plecat

Ajung acasa si primesc mesaj

Ma intrebi daca mai sunt in oras

Sunt acasa,tocmai am intrat

Mai stau putin pe net,apoi m-a bag in pat



E ciudat cumde m-ai sunat

Tu singur(a) ai spus atunci ca s-a terminat

Vrei sa fim din nou impreuna(naaaa)?





Te-ai intors acum si ai vrea sa-ti spun TE iubesc.....!!!

Vreau sa fim din nou la fel cum am fost

Jur ca n-o sa mai gresesc

Vrei sa fi mai bun vrei sa ma iubesti...dar mi-e greu

Jur ca m-am schimbat si n-am incetat sa te iubesc



(ooooo eeeee)



Incerc sa-ti spun ca mi-ai lipsit atat de mult

M-am tot gandit la al nostru ultim sarut

O bucata din mine ma am amanetat

Vreo 2 luni am stat disperat nu stiam ce sa fac

Sa te sun sa te las sa-ti vorbesc

Sa te caut degeaba nu te gasesc

La telefon, bat in usa,nici pe net

Unde esti am nevoie de tine

Vreau sa-mi zambesti



(aaa aaaa)



Te-ai intors acum si ai vrea sa-ti spun TE iubesc.....!!!

Vreau sa fim din nou la fel cum am fost

Jur ca n-o sa mai gresesc

Vrei sa fi mai bun vrei sa ma iubesti...dar mi-e greu

Jur ca m-am schimbat si n-am incetat sa te ïubesc



(ooooo ooo)




Statusuri in versuri nr.11:

Esti o floare :X

Esti un crin, :X

esti parfumul cel mai fin :*:*:*




Statusuri in versuri nr.12:

Pe un coridor,

Langa un dormitor,

Singura pe vecie,statea o fat,singuratica....:((:(,:((




Statusuri in versuri nr.13:

daca ai fi o porumbita ai iubi un porumbel :D:D:D dar tu esti o fetitza si iubesti un baietel




Statusuri in versuri nr.14:

iubesc pe cineva

dar totul e secret

nu vreau sa afle nimeni

nici chiar persoana pe care o iubesk




Statusuri in versuri nr.15:

1000 sa te iubeaska

100 sa te doreaska

10 sa te vrea

1 sa te ia....:P:D:X:X




Statusuri in versuri nr.16:

o scoica albastra e inima mea ,o perla frumoasa e iubirea din ea ,scoica se sparge de stankile reci ,dar iubirea ramane insa pe veci




Statusuri in versuri nr.17:

Bucuria e ca o minge de fotbal,cand este aproape o lovesti cu piciorul,cand este deperte alergi dupa ea.




Statusuri in versuri nr.18:

Foaie verde solzi de peste.......uite prostu' cum citeste.




Statusuri in versuri nr.19:

u esti inima mea

fara tn viata mea

nu ar mai putea

exista...esti iubirea vietiimele

eu team gasit printre stele

akm iesti soarele mew

tot la bn si la grew

te iubek! iubitul mew!!!

:X:X:X:X:X





by irina:*




Statusuri in versuri nr.20:

i love you spun in engleza

je`taime in franceza

in greaca iti spun s`agapo

dar topt mai bine suna

te iubesc spus in romana



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu