Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

ocupat




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

Adauga-l in lista ta de messenger si trimite-i un instant message cu lista de cadouri. Daca nu ai ID-ul lui, incearca MosCraciun_25dec. Poate il gasesti. Daca iti da Accept inseamna ca ai fost cuminte. Daca nu, incearca sa-ti repari greselile.




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

da-mi o poza cu tine ca sa vad cum arati si daca imi placi o trimit lu mosu' si el stie ce imi va aduce de Craciun :)




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

de Anu' Nou




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

Cãþelus cu pãrul creþ suge oase prin coteþ




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

Anul Nou ce va veni sa va aduca bucurii, siguranta , ceva bani, la anu' si la multi ani!




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

mos craciun a venit

copiii s-au inveselit

noi primim cadouri mari

dar mosul pleaca cu un dar de la naty




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

*

.:*:.

,;:*:;,




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

mos craciune ceai in sac 7 p**e cap la cap dacati spun o poezie mile dai pe toate mie?




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

DE CRACIUN FI MAI BUN..........DAR EU TOT ASA RAMAN..........

COSMIN STELISTUL CHEIA




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

Mos Craciun, de sarbatori

Am vrea sa nu ne ignori~!




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

Anul nou sa va aduca tot ce doriti sanatate si fericire.Sarbatori Fericite!




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

de sarbatori




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

Da-mi o poza cu tine ca sa pot sa-i arat la mosul ce sa-mi aduca.




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

mosule, na-ti eoroi, da-mi caciula inapoi!




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

Ce frumos de sarbatori,....cadouri,....colindatori!




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

Colo in jos si mai in jos, e un rau tare frumos, si-n mijlocul raului, este patul Domnului, dar in el cine-i culcat, Mos Craciun,......si-i suparat , ca banii nu-i au valoare. Asta e problema lui, sacul gol atarna in cui, ca nu are bani destui, pentru toti copii lui; renii spre cer s-au intors,ca sa-L roage pe Cristos, sa-L ajute pe Craciun ca-i un Mos cu suflet bun. Uite mosu s-a trezit, s-a trezit in veselie, bucuros ca sacu-i plin si la el copii vin, cu mic cu mare sa primeasca daruri de la Mos Craciun.




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

ma supar pe el de mos =))




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

Happy Cristmas!




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

Primii fulgi de nea imi aduc fericirea iar cei 200000 fulgi de nea imi aduc baia:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu