Statusuri:pentru Sarbatori

Statusuri pentru Sarbatori nr.1:

La multi ani!




Statusuri pentru Sarbatori nr.2:

nu te deranja...sa ma deranjezi




Statusuri pentru Sarbatori nr.3:

Vine Mos Craciun

Si ne aduce cadouri

La Vara il dorim

Si la iarna il gonim




Statusuri pentru Sarbatori nr.4:

Paste Fericit




Statusuri pentru Sarbatori nr.5:

Paste fericit`!!;)

Da...nu pe peluza mea`!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.6:

La multi anj de paste da nu va spun eu cy vaca :))




Statusuri pentru Sarbatori nr.7:

dami o poza cu tn dulceata......mai in kolo////.......mosule uite adumi ce e in poza asta...:)):)):))zoooper mass.....l-am primit si euu




Statusuri pentru Sarbatori nr.8:

degeaba ma strigi ca eu am uitat cine esti




Statusuri pentru Sarbatori nr.9:

Da-mi 2lei matusa,daca nu ma pis pe usa!!!




Statusuri pentru Sarbatori nr.10:

colind curat,brad minunat,masa bogata,seara minunatapahar inchinat,sanatate si bani,gand implinit!craciun fericit!




Statusuri pentru Sarbatori nr.11:

Trebuie sa puneti si altele mai bune si mai frumoase si mai lunfgi dar si mai scrurte...SARBATORI FERICITE...LA MULTI ANI!!!...:d




Statusuri pentru Sarbatori nr.12:

mos craciun pe la noi sa nu mia vii ca te tap pe usa afara sii fac pipi pe jucari




Statusuri pentru Sarbatori nr.13:

lasa ca Mos Craciun va veni numai la copii rai sii pe aia cuminti dai balta:x




Statusuri pentru Sarbatori nr.14:

ma bukur ca ai venit mos craciun .....m-ai implinit

ca m-ai adus un dar frumos mare si cu multe fyyte ca doar sunt doar puicute:D:D:D




Statusuri pentru Sarbatori nr.15:

eu: paste fericit, ea: nu ms , nu sunt vaca sa pasc , app paste fericit




Statusuri pentru Sarbatori nr.16:

Ho Ho Ho...vine Cracitul...sa-l asteptam pe Mos Cracit...Ca sa ne dea un mit




Statusuri pentru Sarbatori nr.17:

paste fericit k vaca sa casatorit




Statusuri pentru Sarbatori nr.18:

OOOOOOH

Kinda think of it as I really scary (so small)

Little pretty ears and sweaty hands that might be HAIRY!

Reindeer (sharp teeth)

Rudolph (might eat me)

Christmas is kinda strange

When you think about it that way




Statusuri pentru Sarbatori nr.19:

Mosule ce tanar ejty k un print de prin povesti sa ai bani si fericire k la anul sa fii bn sa ne aduci ce ne dorim pupici multi si fericire sa ne fie la toti bn !



￿
In vacanta de Craciun am sa-i scriu lui Mos Craciun....Am sa-i spun sa imi aduka daruri pline ...Dar el e datran si nu poate sa care toate cadourile oastre .. dar el stie ca il iubim si iubirea poate ToT .....:X house_adelina98 :)))




Statusuri pentru Sarbatori nr.20:

Colo in jos si mai in jos, este un rau tare frumos, si in mijlocului raului, este patul Domnului, dar in el cine-i culcat, Mos Craciun, e mort de beat, s-a imbatat de suparare, ca banii nu mai au valoare. Asta e problema lui, sacul gol atarna in cui, ca nu are bani destui, pentru toti copii lui, renii spre cer sau intors, sa-L roage pe Cristos, sa-L ajute pe Craciun ca e un Mos cu sufletu\' bun. Uite mosu din betie, s-a trezit in veselie, bucuros ca sacu-i plin si la el copii vin, mic cu mare sa primeasca daruri de la Mos Craciun.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu