Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
eu sunt barbie cea cu fitze cand vorbesc sati iei notite




Statusuri de prietenie nr.2:
>
Nu IuBi cAnD Esti eleva ca IuBiReA e atenta si te lasa corijenta mai tarziu si repetenta




Statusuri de prietenie nr.3:
>
ce este palma?? este........o palma!!




Statusuri de prietenie nr.4:
>
mass




Statusuri de prietenie nr.5:
>
degeaba spui k ma iubesti,daca-n ochi nu ma privesti...:(




Statusuri de prietenie nr.6:
>
am crezut ca esti lumina ochiilor mei..acum vad cat de nepasator poti fii...dar nui nimik...iti jur ca vei plati scumo...scump




Statusuri de prietenie nr.7:
>
iubitul meu cu ochii ca cafeaua, ca cand te vad ma fac ca carameaua, si ce picioare ai...zici c'ai jucat la steaua:))




Statusuri de prietenie nr.8:
>
Bai!! cumparati invizibilul .... doar lei ...pret invizibil :d




Statusuri de prietenie nr.9:
>
te iubesc la nebunie

capiun drac in colivie




Statusuri de prietenie nr.10:
>
1 2 3 4 5 6 7 cati prosti imi citesc statusul




Statusuri de prietenie nr.11:
>
degeaba plangi si suspini,nu are rost. degeaba iti pare rau acum pentru ca e prea tarziu...lai indragit dar el nu a tinut cont de sentimentele tale...




Statusuri de prietenie nr.12:
>
Aho,Aho'! Suntem pitici misto,avem gagici cu tate mici, de 1,75!!!




Statusuri de prietenie nr.13:
>
sexul epe primul loc cind te doare capul




Statusuri de prietenie nr.14:
>
cea mai grea lovitura in sufletul meu este sa fiu in plus acolo unde canva eram totul




Statusuri de prietenie nr.15:
>
tu mereu sa stai cu toate critica normal sati fac si tu dupa te intrebi dc imi faci critica??dati seama tu daca mai vede cu toti ce ai facee??:(:(




Statusuri de prietenie nr.16:
>
E prea tarziu sa te intorci acum . Cand te-am chemat nu te-ai oprit din drum . Totul e pustiu cand nu esti tu , dar nu te iert pentru ca asa ai facut si tu




Statusuri de prietenie nr.17:
>
Adonatul Messenger nu pote fi contactat.Reveniti mai tarziu!




Statusuri de prietenie nr.18:
>
Dragostea e ka o clepsidra:

Cand ti se umple inima ti se goleste creierul!! :X




Statusuri de prietenie nr.19:
>
viata e ceea ce ni se intampla cand noi ne facem alte planuri....




Statusuri de prietenie nr.20:
>
iubirea e in aer pacat ca bate vantul:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu