Mesaje/SMS: de Craciun 2012


Mesaje/SMS-uri de Craciun 2012 nr.1:

Mi-as dori ca acest Craciun sa-l petrecem impreuna... noi doi, ascultand colinde si bucurandu-ne de aceasta sfanta noapte. Craciun fericit iubitul meu!


Mesaje/SMS-uri de Craciun 2012 nr.2:

Craciunul inseamna mai mult decat o masa incarcata cu bunatati, inseamna o masa la care se aduna cele mai dragi fiinte din lume pentru a se bucura impreuna de Nasterea Domnului. Va asteptam la noi la masa de Craciun!


Mesaje/SMS-uri de Craciun 2012 nr.3:

Sarbatorile de iarna sa te gaseasca in cele mai frumoase clipe ale vietii tale, care sa nu se mai sfarseasca pana la anul cand eu voi reveni pentru a-ti ura din nou Sarbatori Fericite!!!


Mesaje/SMS-uri de Craciun 2012 nr.4:

Cred ca daca am reusi sa ne deschidem inimile cu adevarat macar o data intr-un an, am putea fi recunoscatori.


Mesaje/SMS-uri de Craciun 2012 nr.5:

Vine Craciunul (se gandea o fetita de numai 9 ani) iar mami mi-a spus ca mosul vine de sus, de la Tatal nostru din ceruri sa aduca bucurie tuturor oamenilor, sa implineasca dorintele speciale, celor cu inima curata si sa ne aminteasca ca S-a nascut Salvatorul nostru...dar eu nu vreau altceva decat sa mi-o dea inapoi pe mama mea...(si fetita adoarme plangand in ajun de sarbatori).

Saracuta, plansese asa mult dupa mama ei incat si in somn visa ca este singura si plange...inimioara ei micuta nu mai suporta durerea...dar iata ca un inger apare si mangaie capusorul ei balai, ii sopteste ceva la ureche si fetita zambeste fericita,nu mai este suparata caci iata, ingerul a venit impreuna cu maicuta ei. Cineva sopteste:

- Maria, draga Maria, sa nu mai fii suparata caci nu vei fi niciodata singura...nici de Craciun nici in alta zi...

-DA,DA, NU MAI PLANG, PROMIT, dar haide SA NE BUCURAM IMPREUNA!!!!

- Esti o fetita cuminte...sa spui la toata lumea ca nu sunt singuri si merita SA NE BUCURAM impreuna cu totii de NASTEREA DOMNULUI!!!!!!


Mesaje/SMS-uri de Craciun 2012 nr.6:

Fie ca amintirea acestui Craciun sa-ti aduca in suflet multa caldura. Sa ai partea numai de bucuri si impliniri alaturi de cei dragi. Sper ca ai fost cuminte si Mosul va veni si la tine. Craciun fericit!


Mesaje/SMS-uri de Craciun 2012 nr.7:

Cea mai mare sarbatoare crestina, nasterea Domnului Isus Christos imi ofera placutul prilej de a adresa pe aceasta cale tuturor prietenilor mei cele mai sincere urari de sanatate, bucurii si impliniri, viata indelungata si liniste sufleteasca.



Gandurile mele se indreapta acum spre voi fiind convinsa ca aceste momente unice, de bucurie si de sarbatoare, ne vor face sa fim mai buni, mai ingaduitori, mai dornici de a ne ajuta si de a ne intelege unii pe altii.



De Craciun, sub fulgi zglobii,

Pe Iisus din nou vestindu-l,

Trec pe ulita copii cu colindul.



Si din zori pina-n apus,

Pe-o steluta cu faclie,

Ei duc lumii un Iisus de hirtie.



Craciun fericit!


Mesaje/SMS-uri de Craciun 2012 nr.8:

...va doresc sa puteti trece mai usor peste nerealizari, sa reusiti sa uitati uratenia lumii, sa aveti dorinta de a va darui, fara rezerve si conditionari, tuturor celor ce au nevoie si de a avea puterea de a straluci precum steaua Craciunului Sfant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu