Statusuri/Mesaje: cadou de Craciun


Statusuri/Mesaje/Felicitari: cadou de Craciun nr.1:

Craciunul - ce cuvant magic!

Cata bucurie si cat de multa implinire sufleteasca imi aduce aceasta sarbatoare!

Cu ochii deschisi parca ma vad pe mine, copil fiind, cum ma furisam in seara de ajun in camara plina de bunatati a mamei mele unde ma imbiau platourile pline de prajituri... si acum parca o vad pe mama cu sortul ei alb invartind delicioasele ei sarmalute si-mi amintesc ca nu ieseam la colindat inainte de a gusta chisca cu orez proaspat fiarta pe care mama o facea, cum numai in frumoasa mea Bucovina mai poti manca asa ceva... Si acum simt mirosul bucatelor ei alese si acum parca mai aud glasul suav al colindatorilor... In anii copilariei, o auzeam pe mama spunand ca daca primul colindator care-ti suna la usa va fi baiat, atunci vei avea un an imbelsugat... Acum nu mai sunt copil, dar aceste cuvinte nu le-am uitat si ma surprind in fata usii dorindu-mi cu adevarat sa vad chipul unui baietel, a unui colindator ce poate va schimba soarta anului ce va veni...

Craciunul este unica sarbatoare care ma transforma in omul care-mi doresc sa fiu cu adevarat. Craciunul ma face sa plang stiind ca exista atatia copii care nu se vor bucura de cadourile Mosului; ma face sa tip de fericire cand vad bucuria in ochii oamenilor, ma face sa daruiesc din suflet stiind ca darul meu este magic...

Craciunul ma face un om mai bun, mai darnic, mai iubitor si asta pentru ca traiesc cu adevarat spiritul lui!

Chiar de-ar dura o secunda,Craciunul va ramane sarbatoarea sufletului meu si-mi doresc ca si fetita mea sa poata trai magia acestei minunate sarbatori!

Bucurati-va din plin de zilele voastre, de minutele si secundele vietii voastre si nu lasati furia, ura, frica si nepasarea sa-si gaseasca loc in sufletele voastre!

Bucurati-va de magia Craciunului!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: cadou de Craciun nr.2:

De esti de gheata, de Craciun as vrea sa fii macar zapada care se va asterne peste trupul meu, dornic de caldura!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: cadou de Craciun nr.3:

Iti urez, tie si familiei tale, multa sanatate, fericire si MULT NOROC in viitor! LA MULTI ANI! Sper ca aceasta sarbatoare sa va aduca numai fericire in casa si familie!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: cadou de Craciun nr.4:

In cupa de cristal a Craciunului adaug o picatura de bunatate si liniste astfel incat magia Sfantului Craciun sa te plimbe pe voalul credintei si a bucuriei ca s-a nascut pentru noi Iisus Cristos.


Statusuri/Mesaje/Felicitari: cadou de Craciun nr.5:

Am invatat ca cel mai pretios dar nu sunt banii si nici luxul, ci doar oamnenii care au un suflet mare si reactia lor in preajma sarbatorilor. Lucrurile simple au o valoare inestimabila pentru ca sunt facute cu suflet si daruire, merita apreciate ,in preajma Craciunului le urez tuturor sa guste din reteta mea: 100 de bucurii, 100 de zambete, o dorinta implinita si succese pe masura muncii


Statusuri/Mesaje/Felicitari: cadou de Craciun nr.6:

Acum, cand colindele, toate nascute sub zapezi, aduc cu ele mireasma de Iisus nascut in iesle, simtim si noi tot mai tare atmosfera de Sarbatoare ce se apropie. Deschideti usa si lasati spiritul Craciunului sa va intre in casa! Deschideti inimile si lasati Bucuria si Implinirea sa va intre in suflet! Deschideti larg bratele si imbratisarea voastra calda, vorba buna si gandul curat sa fie cel mai de pret cadou pentru cei dragi! Fie ca Iubirea, Intelepciunea, Increderea si Generozitatea sa va calauzeasca pasii in noul an! La multi ani!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: cadou de Craciun nr.7:

De Craciun miracolul nasterii lui Iisus patrunde in sufletele noastre si ne face mai buni...Va doresc sa pastrati caldura sarbatorilor de iarna in sufletele voastre! Mosul sa va aduca tot ce va doriti! Craciun fericit si Un an nou cu multe impliniri!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: cadou de Craciun nr.8:

Pe la colturi unii spun,

Ca exista Mos Craciun,

Ca i-ai scris si c-o sa vina,

Sa-ti aduca-n pumni lumina,

Langa brad si langa foc

Sa-ti aduca mult noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu