Statusuri/Mesaje:de sarbatori


Statusuri/Mesaje/Felicitari: de sarbatori nr.1:

Ti-am zis de multe ori cat te iubesc si ca o sa fiu langa tine pana la sfarsitul timpului. De Craciun, o sa vezi ca visele noastre vor deveni realitate: te voi saruta sub o crenguta de vasc si vom fii impreuna pentru totdeauna! Te iubesc!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: de sarbatori nr.2:

De Craciun as vrea sa pot sa am curaj sa fiu eu insami, sa pot sa spun cuiva ce simt, sa adun fulgi de nea si sa desenez cu ei si apoi sa ascult vantul suierand un colind cu glas de copil, sa las stelele sa ma adoarma numarandu-le, sa ma asez langa brad si sa-mi miros anii, iar in final sa adorm si sa simt ca e liniste in suflet, liniste in ganduri si cineva care sa intelega cum sunt.
Va doresc sa aveti:Colind Curat,
Brad Luminat,
Mos Bogat,
Craciun Luminat,
Gand Implinit,si un Craciun Fericit!!!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: de sarbatori nr.3:

Mi-as dori ca acest Craciun sa-l petrecem impreuna... noi doi, ascultand colinde si bucurandu-ne de aceasta sfanta noapte. Craciun fericit iubitul meu!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: de sarbatori nr.4:

Craciunul inseamna mai mult decat o masa incarcata cu bunatati, inseamna o masa la care se aduna cele mai dragi fiinte din lume pentru a se bucura impreuna de Nasterea Domnului. Va asteptam la noi la masa de Craciun!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: de sarbatori nr.5:

Sarbatorile de iarna sa te gaseasca in cele mai frumoase clipe ale vietii tale, care sa nu se mai sfarseasca pana la anul cand eu voi reveni pentru a-ti ura din nou Sarbatori Fericite!!!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: de sarbatori nr.6:

Cred ca daca am reusi sa ne deschidem inimile cu adevarat macar o data intr-un an, am putea fi recunoscatori.


Statusuri/Mesaje/Felicitari: de sarbatori nr.7:

Vine Craciunul (se gandea o fetita de numai 9 ani) iar mami mi-a spus ca mosul vine de sus, de la Tatal nostru din ceruri sa aduca bucurie tuturor oamenilor, sa implineasca dorintele speciale, celor cu inima curata si sa ne aminteasca ca S-a nascut Salvatorul nostru...dar eu nu vreau altceva decat sa mi-o dea inapoi pe mama mea...(si fetita adoarme plangand in ajun de sarbatori).

Saracuta, plansese asa mult dupa mama ei incat si in somn visa ca este singura si plange...inimioara ei micuta nu mai suporta durerea...dar iata ca un inger apare si mangaie capusorul ei balai, ii sopteste ceva la ureche si fetita zambeste fericita,nu mai este suparata caci iata, ingerul a venit impreuna cu maicuta ei. Cineva sopteste:

- Maria, draga Maria, sa nu mai fii suparata caci nu vei fi niciodata singura...nici de Craciun nici in alta zi...

-DA,DA, NU MAI PLANG, PROMIT, dar haide SA NE BUCURAM IMPREUNA!!!!

- Esti o fetita cuminte...sa spui la toata lumea ca nu sunt singuri si merita SA NE BUCURAM impreuna cu totii de NASTEREA DOMNULUI!!!!!!


Statusuri/Mesaje/Felicitari: de sarbatori nr.8:

Fie ca amintirea acestui Craciun sa-ti aduca in suflet multa caldura. Sa ai partea numai de bucuri si impliniri alaturi de cei dragi. Sper ca ai fost cuminte si Mosul va veni si la tine. Craciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu