Urari: de Craciun


Mesaje/SMS-uri de Craciun nr.1:

De Craciun este momentul sa uitam de griji si suparari, sa iertam si sa iubim si sa ne aminti ca nu suntem niciodata singuri! Fie ca binecuvantarea Domnului sa se rasfranga asupra ta si a tuturor celor dragi tie


Mesaje/SMS-uri de Craciun nr.2:

Imi doresc cu ardoare de Craciun, si in toate clipele vietii mele, sa am in preajma, cu trup si suflet sau macar cu gandul, persoane fericite, iar tu, oricine ai fi, esti una dintre acestea.


Mesaje/SMS-uri de Craciun nr.3:

Deodata simti ca nu mai esti...un Tu simplu...ci o persoana complexa si total diferita de cea pe care o cunosteai, esti invaluit de o atmosfera divina ce se invarte ca o ceata rece in jurul fiintei tale. Nu realizezi ce se-ntampla...dar stii ca e ceva minunat!

Te hotarasti sa deschizi ochii si vezi un brad inalt cu globuri divers colorate, vezi cadouri numeroase si o masa plina cu gustari alese. Probabil nu vezi nimic din toate acestea. Doar o camera goala, pustiita iar in mijloc troneaza o crenguta simpla de molid. Pentru un moment devii trist dar...te uiti mai atent si cercetezi locul de parca nu ai fi la tine acasa...ci intr-un loc total strain tie. Privesti in continuare si deodata Il vezi: e Hristos! Te imbratiseaza parinteste si iti ureaza "Craciun fericit!".

Fie ca Sfintele Sarbatori de iarna sa va aduca numai bucurii in suflet, sa reusim sa descoperim cu totii adevaratul sens al Cracinului, sa deschidem larg bratele si sa-L primim pe Hristos cu a Sa lumina divina! Toate cele bune!!! Craciun fericit!


Mesaje/SMS-uri de Craciun nr.4:

E iarna din nou si spiritul Sarbatorilor ne invaluie iar fiinta. Parca mai mult ca in oricare alta perioada a anului, ne amintim cu mai mult drag de copilarie si-l asteptam cu atata nerabdare pe Mos Craciun, chiar dak nu mai vine ca altadata, incarca cu jucarii.... De Craciun, vrem sa avem aproape toti prietenii si intreaga familie. Este un prilej de a restabili legaturi cu fosti colegi de scoala sau cu prietenii pe care i-am cam uitat. Nu uita ca este luna cadourilor! Nu astepta doar sa primesti daruri... Fa-ti o bucurie si fa un cadou cuiva drag sau unei persoane sarace... Fii sigur sa gestul tau nu va ramane nerasplatit... cine stie, poate inzecit. Sarbatori pline de iubire!


Mesaje/SMS-uri de Craciun nr.5:

Desi atat de departe, esti alaturi de mine in orice clipa... chiar si cand impodobesc bradul pe care il impodobeam mereu impreuna... esti in gandul meu mereu... esti in inima mea.. De s-ar opri timpul in loc doar pentru noi, o clipa, ar parea o eternitate.... fiindca orice clipa perecuta cu tine, e nepretuita! Craciun fericit!


Mesaje/SMS-uri de Craciun nr.6:

De Craciun as vrea sa pot sa am curaj sa fiu eu insami, sa pot sa spun cuiva ce simt, sa adun fulgi de nea si sa desenez cu ei si apoi sa ascult vantul suierand un colind cu glas de copil, sa las stelele sa ma adoarma numarandu-le, sa ma asez langa brad si sa-mi miros anii, iar in final sa adorm si sa simt ca e liniste in suflet, liniste in ganduri si cineva care sa intelega cum sunt.


Mesaje/SMS-uri de Craciun nr.7:

Cu ocazia sarbatorilor de iarna, in special, iti doresc multa sanatate, impliniri pe toate planurile, zile senine (si la propriu si la figurat), prosperitate, pace si numai ganduri bune.


Mesaje/SMS-uri de Craciun nr.8:

Craciunul este sarbatoarea pe care o iubesc cel mai mult. Nasterea Domnului inseamna totul pentru mine si ne face ca pentru o clipa sa ne lepadam de hainele existentei noastre stramte si sa judecam cu inima. Acest exercitiu eu mi-l impun in fiecare zi si anul acesta am sa intampin Craciunul intr-un fel deosebit: sper, mai curata si mai buna. Si sper ca acest Craciun sa ma duca pe drumul cel bun, alaturi de cei dragi.

Un Craciun fericit tuturor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu