Statusuri/Mesaje:de Anul Nou


Statusuri/Mesaje de Anul Nou nr.1:
In fiecare picatura a sampaniei pe care o bei in cinstea noului an sunt urarile mele de bine, pline de cele mai frumoase si calduroase ganduri! Un an minunat!

Statusuri/Mesaje de Anul Nou nr.2:
Daca toata lumea iti doreste ca aceasta zi sa fie una minunata, eu iti urez ca toate zilele ce urmeaza sa fie pline de bucurii si realizari astfel incat acest nou an sa iti umple sufletul de voie buna! La multi ani 2012!

Statusuri/Mesaje de Anul Nou nr.3:
Sper ca anul care vine sa-ti aduca numai zile albe si frumoase ca zapada de pe brazi. La Multi Ani!


Statusuri/Mesaje de Anul Nou nr.4:
Iti doresc ca in anul 2012 sa ai parte de 12 luni de sanatate, 52 de saptamani fericite, 365 de zile cu bogatie, 8760 ore de intelepciune, 525600 minute de distractie si in final 31536000 de secunde petrecute alaturi de persoana pe care o iubesti!

Statusuri/Mesaje de Anul Nou nr.5:
In primul rand iti doresc multa sanatate si fie ca anul 2011 sa iti umple inima de bucurie si fericire. La multi ani!

Statusuri/Mesaje de Anul Nou nr.6:
Imi datorezi cadoul promis, dar nu mai poti sa mi-l dai pentru ca nu puteai sa imi faci decat unul singur, sa petreci prima secunda din Anul Nou alaturi de mine. La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu