Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
■Esti patetic si tu stii..nu mai cred in jucarii..tu mereu crezi ca pun botu’..hai c’o faci pe idiotul:))




Statusuri de prietenie nr.2:
>
esti un norocos k esti iubit de mine...sunt o norocoasa k te am pe tine.




Statusuri de prietenie nr.3:
>
Te iubesc si te ador ca pe sula din tractor=))))




Statusuri de prietenie nr.4:
>
bea din pahar k nu e plin din tinerete sa nu skpi pa




Statusuri de prietenie nr.5:
>
ma doare -n coth de barfha da si orikum nu-ti sufar fatza...tu iti tocejti gura yar yo imi trayesk viatza:>:X




Statusuri de prietenie nr.6:
>
Oferta de vara DND sau Ignor?




Statusuri de prietenie nr.7:
>
Erau odata doi copii.

Pe unu il cheama Bula si pe celalalt nimeni.

Ei se duc la baraj.

Nimeni se ineaca.

Bula striga:

Ajutoor!!Ajutoor!!!

vine un orasean.

Ce este ?

Se ineaca!!! Se ineaca!!!

Cine se ineaca ?

Nimeni!!!

Ba tu esti prost ?

Da de unde ma cunosti ??=)))))




Statusuri de prietenie nr.8:
>
dragostea mea pt tine ..imi dauneaza grav sanatatii..




Statusuri de prietenie nr.9:
>
nu iubi un blond ca e vagabont iubeste un brunet ca e mai destept




Statusuri de prietenie nr.10:
>
Nu*ss ...dau gainile cu ruj:-))




Statusuri de prietenie nr.11:
>
imi aduk aminte CaNd SUb rAzeLE de Soare Tu mIaI daT pRIMul ''SARUT''




Statusuri de prietenie nr.12:
>
CAND MERG LA NUNTI OAMENI IMI SPUN CA EU URMEZ DAR EU MERG LA IMORMINTARILE LOR SI SPUN TU NAI URMAT NICIODATA




Statusuri de prietenie nr.13:
>
ce mult te`ai schimbat..dar nu in bine..eu nu te`am lasat dar tu p mine...m`ai lasat cand mi`a fost mai greu..chiar de`mi spuneai mereu.."NU TE LAS SUFLETU MEU




Statusuri de prietenie nr.14:
>
ai fost totul pentru mine team iubit numai pe tine tu ai plecat nu teai uitat in urma ta ce ai lasat un suflet gol cu amintiri povestea unei vechi iubiri




Statusuri de prietenie nr.15:
>
pentru baieti cu ochii albastri




Statusuri de prietenie nr.16:
>
:*cand doi oameni se iubesc totul e posibil




Statusuri de prietenie nr.17:
>
pamantul e patrat spuna cosbuc cand era beat.dar eminescu mai profund mananci cacat ke rotund




Statusuri de prietenie nr.18:
>
te iubesc asa de mult ca mias da si viata pentru tine...te iubesc mult vally




Statusuri de prietenie nr.19:
>
de ce trb sa suferi din dragoste? dc trb sa fie asa de grea viata ?dc trb sa suferim?dc?




Statusuri de prietenie nr.20:
>
Un fir de gingasie

Un strop de iubire

Un gand frumps

Un zambet

O viata minunata....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu