Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
6 adevaruri

e super misto

ooooooooo




Statusuri faine nr.2:
>
cand va bate vantul peste parul meu sa iti aduci aminte de numele meu flory




Statusuri faine nr.3:
>
dnd - busy cu vaca la fotograf




Statusuri faine nr.4:
>
eu nu injur...nu beau...nu fumez...ah bagamiasi p**a mia cazut tigarea in bere




Statusuri faine nr.5:
>
mane+cristina




Statusuri faine nr.6:
>
celmaitarestsdacareusestisaldescifrezeisidaseamakmiambatutjocdem**a




Statusuri faine nr.7:
>
Se spune ca dragostea, fericirea si suferinta au fost primele sentimente din lume... Dar dragostea este si sora cu suferinta... Cu cut iubesti mai mult cu atat mai mult o sa suferi... Mai bine nu iubesti spuse ea... Nu dragostea este cel mai frumos sentiment din lume... si iti promit ca nu o sa te fac sa suferi dar el nu credea ceea ce vorbea atunci ...Sau poate nu stia ce insemna atunci dragostea.... cu cat trecea timpul mai mult cu atat ea il iuea mai mult si in accelasi timp el se indeparta mai mult si mai mut.... Pana cad intr-o zi s-a hotarat sa plece fara sa zica nici un cuvant....Nici macar ramas bun nu si-a lua.... Au fost zile intregi in care se culca si se trezea plangand....pana cand...nu a mai suportat si si-a scris ultimele cuvinte... „Dragul meu nu stiu de ce trebuia sa se intample asa...Poate viata ta are rost fara mine dar eu fara tine nu mai pot trai... Sper ca atinci cand iti va parea rau de suferinta mea sa imi lasi si mie un trandafir negru... dar pana atunci iti doresc decat fericire...” „Adio iubirea mea nu te voi uita niciodata” Astea au fost ultimele ei cuvinte si cad el a primit scrisoarea era prea tarziu...Lacrimile nu o mai putea aduce inapoi... Asa ca nu iubiti niciodata daca nu puteti sa suportati suferinta..... The end...




Statusuri faine nr.8:
>
:))))aaa'..Scumpo:">,scuza-ma ca te deranjez;)),dar tu iubesti ce-mi apartzine MIE !;) [:)))]




Statusuri faine nr.9:
>
Hip-hop cel mai tare cuvant .... in '' hip-hop'' .... te-ai facuth om .... ai invatat sa iti tragi gluga pe cap .... asa ca taci si nu renunta pt a fii emo pt ca esti oricum celcea mai tare :X




Statusuri faine nr.10:
>
il am pe el dar te vreau pe tine ,cu tine simt ca traiesc ,niciodata nu m-am gandit ca va veni ziua cand va trebui sa aleg dar uite eu il las pe el dupa 2 ani si te iau p tine caci c am trait cu el in 2 ani cu tine am trait in 2 saptamani, nu vreau niciodata a ma lasi sa ma departez de tine caci esti tot la ceea c ma gandesc si te vad in orice !! imi esti tare drag tare as vrea sa stiu si tu c simti pt mn dar tu nu stii sa imi arati si nu stiu c sa cred cateodata.... dar ceea ce vad ma face sa cred ca si tu iti doresti acelasi lucru ca si mn... sa fim impreuna mereu la bn si la greu eu acum sunt la greu pusa intre 2 baieti unul care ma iubeste prin sinceritatea lui si inocenta lui si tu .... care imi arati zi de zi ce inseamna sa traiesti ... iti multumesc si nu o sa te las niciodata sa pleci de langa mn orice ar fii:(




Statusuri faine nr.11:
>
knd am inceput liceul.....am vaz un baiat care mia sucit mintile....imi placea atat de molt de el inkat el nu ma credea decat amika lui...cum sa fak sai spun cal iubesk.?am indurat cva timp pana knd mia impartasit sentimentele:Xakm ne iubim....ma iubeste il iubesk f molt....EJTI VIATZA MEA T IUBESK:x




Statusuri faine nr.12:
>
Esti frumoasa ca gorila

Cocosata ca camila

Ai parul ca coada vacii

cand te vad m-apuca dracii




Statusuri faine nr.13:
>
doamne sisuse hristoase ce picioare frumoase sa ma rog la ele sa ma ajute asta sa o bag ca sata cu un picior pe asta si un picior pe asta




Statusuri faine nr.14:
>
am sa plang pt tot ce am trait am sa plang pt tot ce am iubit dak ai stii cat as vr sa iti vb sa iti mai sp k si azi TE IUBESC




Statusuri faine nr.15:
>
nu exista iubire




Statusuri faine nr.16:
>
DnD fAk LaBa Nu DeRaNjA cA Te StRoPeSk Cu SpErMa! :))




Statusuri faine nr.17:
>
De rupi o coarda de vioara

Vioara geme tremurand

O alta coarda ii ia locul

Si-auzi vioara iar cantand.

Dar cand o simpla lovitura

In coarda inimii lovesti,

Ea sufera o viata-nteaga

Si nu mai poti sa o inlocuiesti!




Statusuri faine nr.18:
>
nu am puterea ce o aveam aman2,nu am nevoie de tine dar am nevoie de noi!!!




Statusuri faine nr.19:
>
Vreau sa-ti fur inima , caci tu mi-ai rapit-o pe a mea




Statusuri faine nr.20:
>
eu il ubesc...el ma ubeste...si pe zi ce trece iubirea noastra creste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu