Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

Daca ne-am afla pe un vapor si el s-ar scufunda, si daca ar fi doar o singura vesta de salvare mi-ar fi asa dor de tine..




Statusuri fitoase nr.2:

ghita nu am chiloti pe sub fustitza laso draqu de portita ne intalnim la gradinita........




Statusuri fitoase nr.3:

Esti musculita de pe baleguta fericirii mele




Statusuri fitoase nr.4:

Tablou, TU esti un bou :))




Statusuri fitoase nr.5:

"La început nu te iubeam, acum te iubesc ca la început




Statusuri fitoase nr.6:

status misto eeeee




Statusuri fitoase nr.7:

Am visat k in noaptea urmatoare daca-mi pun in gand orice dorinta, un spiridus mi-o va indeplini:

....si mi-am pus in gand k mi-as dori o pãsãrica cu picioare lungi,... care sã fie de acord cu mine tot timpul...

Asa m-am trezit a doua zi cu un strut....




Statusuri fitoase nr.8:

Yeah, that's the ticket, sir or ma'am




Statusuri fitoase nr.9:

Aiho, aiho,... suntem pititci mijto!

Avem gagici cu sanii mici,

... de-un meru 45:)))))))))))))))))))))




Statusuri fitoase nr.10:

Cine rade la urma...nu s-a prins de gluma




Statusuri fitoase nr.11:

Un nebun skria o skrisoare katre parintii lui:

- Mama si tata, ma simt bine aici. Avem piscina...ne da voie sa ne arunkam în ea de la etajul 3. Direktorul a zis ka daka o sa fim kuminti o sa ne toarne si apa in ea...




Statusuri fitoase nr.12:

intra casa-n demolari,... pacat ca e in reparatii :P




Statusuri fitoase nr.13:

La La La nu ma DERANJA!!!!!!




Statusuri fitoase nr.14:

Pe cararea dragostei noi fugim si alergam, pana cand de o groapa dam, ne impiedicam si cu botul in ea picam...




Statusuri fitoase nr.15:

Banii sunt gunoi, iar femeile aspirator !!! :D




Statusuri fitoase nr.16:

misto rau statusurile:D:D:D




Statusuri fitoase nr.17:

orarul pentru scoala




Statusuri fitoase nr.18:

heyy thu, da-mi un motiv sa zambesk!!!

de nu, iti bag degetu'n gat=))

ka tare prost mai esti,....

mai berbek=))))))))))))))




Statusuri fitoase nr.19:

draga mea chiftea prajita, tinichea hodorogita,...




Statusuri fitoase nr.20:

Ursu' a primit alocatia si si-a cumparat un Ferrari Enz0.... se intalneste cu iepurele...

- Iepure, vrei sa vezi ca ating 400km/h si ma opresc exact pe marginea la prapastia aleia??

- Da, hai sa vad...

Prinde ursu 100 , 200, 300 ,400 la ora...

-Eee,... cum e, iepure, te-ai pisat pe tn???

-Daaa !

-Ba, ursule, vrei sa vezi ca eu prind 500 km/h si ma opresc pe marginea la prapastia aleia??

-Da ma, hai sa vad!

Prinde iepurele 100, 200, 300, 400, 500km\h la ora...

-Eee,... cum e ursule, te-ai pisat pe tn?

-Daaa!

-Eee..., atunci poti sa te si caci pe tn ca nu ajung la frana =))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu