Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
dragul meu kiftea prajita. tinikea hodorogita .ejti frumos k ji o varza indoit k ji o varza parul lins k coada vaci knd te vad m.apuk draci .ejti o floare da cicoare ejti 1 bou q kpu mare hahaha te,am paklit prost ai fost k ai citit :-p




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
t besk bebeeeee.........




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
HEIIIII cei cu cap de duda sa imi dea BUZZ!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
DND-dak ma deranjezi...IGNOREEEEEEEEE




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
nu pamantul se inverte in jurul nostru ce noi in jurul pamantului




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
ah am chef de dragoste




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
S`au dus toate amintirile frumoase din cauza curvelor jegoase :-j”




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Ochii mei nu pot sa vada pe altcineva .. sti ca numa pt tine dunt facuti .. Nikiodata nikiodata de iubirea meaa.. unde`i merge sa nu`i uiti




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Mai stai ma ce dracu faci aici?!?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
be happy, be you! ;)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
tu si eu,doi ingeri fara aripi

in necuprinsul alb stralucitor

tu si eu doua fiinte ramase vii

dupa ce lumea de mult a adormit

tu si eu doua pasari mici

ce au supravietuit in gerul iernii

tu si eu doi fulgi plapanzi

noi doua suflete pereche

ce in sfarsit team regasit iubite

nu vreau sa te mai pierd




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
bula shi strula se intalnesc

bula:strula unde te duci ??

strula:nuj mai bula....

la care bula rasp:no bine da hai pe aiki k e mai scurt




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
Cand soarta imi va spune sa parasesc pamantul,cand oamenii fara mila imi vor sapa mormantul,cand zile pentru mine nu vor mai exista,atunci..dar nici atunci eu nu te voi uita!:((:(:|




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
Prinde-ma aprinde-ma apoi....dute la agatat




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
o viata am petrecut sh in rasete plansuri am trecut akuma mai lasat sh teai dus cu alta




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
daca as putea sa zbor as zbura la fiecare lacrima ce plange in ochii tai pt mine, as culege-o cu buzele i ti-as umezi gurita uscata de dor dar am uitat sa zbor...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
DND....is plecat in maldive




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
cand eram ku tn simteam k traiesc...de cand te-ai despartit de mine nu vreau sa mai traiesc...am iubit ink iubesk ....dar visul sa terminat si tu ai plecat:((




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
Am dat teza la romana.

De am sa plang o saptamana,

De scris n-am scris nimic,

Si incep sa ma oftic.

De ce eu n-am invatat?

Si cu tine eu am stat?

NUMAI tu esti vinovat,

CA la teza am picat!!!



by Miha yoo the star




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
Esti din zahar...daca ma pis pe tn te fac ceai



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu