Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
tu esti floarea ce a rasarit pt mine :x:x:x




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
dnd MA DAU CU BARCA PE USCAT




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
am mincat usturoi! nu pot vorbi!




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
Am invatat sa plang cu zambetul pe buze




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
g




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
cine mi-a scris numele e panarama......




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
Stau in fata restaurantului unde`o sa mancam , chiar daca la nota de plata tot salariul meu il dam , e`o zi speciala totul se deruleaza`n ritm alert , si`ti voi pune pe deget de logodna la desert , eu rad :)) , tu ma privesti cam intr`o doara , caci toata povestea asta`i visul ei stupid deaseara !




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
Exista 2 cuvinte care te ajuta sa deschizi multe usi:TRAGE SI IMPINGE ;):))




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
DND temele ma doboara……..o nu …..vad luminita………..adio!!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
Daca ai fi pamant m-as ingropa cu tine.Daca ai fi apa m-as inneca cu tine.Daca ai fi aer m-as sufoca cu tine.Daca as fi foc te-ai arde cu mine!!!??????? :)):D




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
iubeshte pe cine vrei dar daca




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
teh




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Pe muntele de piatra un baiat judeca o fata judecata e facuta o ia-n brate si-o saruta!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
Azi esti orbit d fericire...

Ai uitat k cineva traieste pt.tine,...

Dar maine vei cadea dintre nori,vei privi in urma...

Ma vei vedea acolo si vei afla ce e regretul...

...by kitty4u_eu...




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
te iubesc mitzule:x:x:x




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
Te IuBeSc PrOsTuLe.....Si Tu Nu ItI DaI SeAmA BY TyMy




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
Dacă ar cădea câte o stea de fiecare dată când mă gândesc cu dor la tine, atunci în curând nu ar mai fi stele pe cer. Dacă seara te vei uita la cer si nu vei vedea nici o stea, să ştii că este din vina ta, pentru că m-ai facut să te iubesc atât




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
STF cu tot respectu:))




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
M-ai invatat sa te respect numai pe tine

Am invatat ca fara tine nu mi-e chiar bn

Ca sunt o fata rea asta o sti prea bn

Dar fata asta rea te iubeste doar pe tine!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
DaKa Te Intreaba Cineva K ItI sTA nASPA FrIzUrA ...AI ZICI K TU ANII BANII DE FRIZURA MEA :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu