Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
iubirea e un vierme ce roade minunat o inima de fata si una de baiat




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
DND deranjeaza-ma ca primesti un INGNOR gratis




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
Nu te deranja ....sa ma deranjezi:))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
ACUM CAND SUNT DEPARTE SUFLETUL MEU E TOT LA TINE SI PLANG MEREU DE DORUL TAU M-AM SATURAT S-AUD MEREU DOAR SOAPTE SI-AM SA MOR DE DORUL TAU




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
Iubeste ,iubeste,

Si bine gandeste

Sa nu spui iubit,

Orikrui tampit:d




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
Vezi un om bun mai rar decat dinozauri x-(




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
imi place sa ne plimbam prin ploaie.cel putin, in ploaie nu poti sa imi vezi lacrimile




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
look but don`t touch !




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
y0u arE ThE bEsT rEmixXx in My LiFe __




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
spui adevarul in gluma sh u crezi ca e minciuna




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
e frig in sufletul meu aqm...chiar daca-i vara,urasc singuratatea si tot ce ma-nconjoara......as vrea sa evadez din universul meu.....sa fiu si eu iubita si sa iubesc si eu:(:(




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
nu iubi un blond ca e vagabond iubeste un brunet ca saruta mai atent:*:*:*:*:*:*:*:*:* :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X :>:>:> :P:P :):):):):):):)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
Un urs la farmacie:

-50 prezervative,va rog!

Doi iepurasi in spatele lui isi dadeau coate si radeau de el.

Ursul se intoarce,se uita incruntat la ei,apoi ii spune farmacistului:

-52!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
.......tu ai plecat lasand in urma ta iubirea pe care ti-o port, nu am avut sansa sa-ti spun ce simt pentru tine,iar acum sunt foarte trista, plang si sufar foarte mult........Totul parca a fost doar un vis frumos, dar un vis ce nu a durat..........Acum ma simt atat de singura, nu pot sa mi te scot din minte, nu te voi uita niciodata, vei ramane mereu in inima mea....Tot ce vreau acum este ca tu sa nu ma uiti.........




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
candva erai totul acum esti nimic




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
|) |\| |)

dute dracu in p**a mea'

k o strig pe mama mea




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
Te Iubesck:X mooolt bodyyy!!:X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
astea oamini buni nus statusuri voi nu stiti ce scriti,rldeti unul de altul fara sa va ati seama.ea glnditiva un picnui adevarat.....?




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
te iubesc dar nu ma crezi scoate inima si vazi fara inima deas fi tot pe tine teas iubi




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
DND...ma duc sa-mi tratez mainile de LENEVITA-TRANDOVITA!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu