Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
colo sus in cimitir stau mormintele in sir daca faci misto de mine am un loc si pentru tine




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
practic cele mai faine sporturi din lume: CONIAC-canoe si HALBeRE




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
ziua trece noaptea vne si eu ma gandesk la tn te ubesk :-* shy te ador ingerash nemuritor :X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
cand vei fi mamika la bucatarie sati aduci aminte de copilarie




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
culmea fortei:

eu ma pis de pe casa si u matragi sa cad jos




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
cann d oi fi eu invizibila atunci sa zici ca a disparut gravitatia:))))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
te iubesc si te ador doar tu sunosti acest sentiment caldut si pufos as vrea de la tn sa crezi in mine ... si sa ma iubesti cum iubesti tu pe careti mai drag pe lume sa ma iubesti cu patima si cu sentiment




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
Am invatsat` sa takk..SA bag l kp`..shi ushor kalk pe urmeLeh` tale!..Sh dabiaa akm vzi k indiferentsaa dhuare!;)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
♥Nu vorbi fara sa stii ♥mereu ce auzi de la alti ♥nu te da cn nu poti sa fii ♥......(de la mn pt o vaca pe nume claudia)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
DND----caut tastaura a fugit cu mousu;)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
CAUT GAGICA CU PORT USB SA IMI DESCARC SIMTURILE GENETICE




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
Cine se naste...creste

Cine creste...iubeste

Cine iubeste...sufera

Cine sufera...regreta

Cine regreta...moare

Kci viata e un vis,visul e o speranta iar speranta nu se pierde niciodata...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
am plantat o floare ma pisi pe ea si moare




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
Am MeRs ShI Eu O dAtA lA bIsErIcA.....CaNd mA uIT lA cUcOaNa dE lAnGa mInE iSi ApRiNdEa o TiGaRe ................. doAmNe Sa sCap bErEa dIn mAnA ..... :P:P:P




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
frunza verdede gutuie dnd ca va dau[...]




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
Am citit k tutunul dauneaza si m-am lasat de fumat.Am citit k alcoolul dauneaza si m-am lasat de baut.Am citit k sexul dauneaza si...si m-am lasat de citit!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
hai sa dam mana q mana...si sa bem peste masura...sa facem dansul fratiei...chiar in mijlocul betiei :))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
||)) ||//|| ||)) $crY u . cytesc,invat ,notez,transcriu,(decy scriu)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
eo sunt eo si u estiu u care e mai prost



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu