Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Dak fac laba o saptamana 1 zi trebuie sa dau erectie si in a 2 trebuie sa mio refac!




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
pe autostrada soarelui un bmw merg ecu 200 de km la or a.shi o vrabiuta merge shi ea tot cu 200km pe or a.dintr-o dat se auzise pooc pe parbrizul masiini.baiatul se da jos din bmw ia vrabiuta o ia o bag in masina . cand ajunge acasa o i ao spala o pune in colivie ai pun e apa paineshi o las aciolo . cand s e trezeste vrabiuta spune. pana m e alam omorat pe al cu bmw.:)):)) vrabiuta cand a s vazut in cusca cand vede grati ap ashi paine a crezut ca e la parnae :D=))=))=))




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
sometimes all i ned is the air that i breath and to love you




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
te iubesc este-nceput,te iubesk este continuu ,viitorul tot asha ,te iubesc nu ma uita .(by ale)




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
cum ec and cea mai una prietena nu te mai baga in seama faza e ca nu stii dc si tu tot o intrebi ce are iar ea iti spune ca nk si afiseaza un zambet fals se intoarce si pleaca tu tot stai si te gandesti dc dar nu gasesti nici un motiv si atuni vezi ca ea sta acum cu ex prietena ta cea mai buna i iti spui ca nu se poate tu ai fi bagat si mana in foc pt ea nu teai fi gandit ca ea iti poate face asa ceva cum ramane cu toate cuv frumoase pe care tilea spus cum ar fi:"tu esti cea mai buna prietena a mea nu teas lasa pt nk in lume"dar mrg lasi asta deoparte si din nou le vezi pe ele doua cum te barfesc acum ea sta cu ex prietena at cea mai buna pe tn nu te mai baga in seama pt e nu mai existi dar stai cum ramane cu acele promisiuni se pare ca nu mai sunt valabile stai si te gandesti ca atunci cand ia fost greu,sa certat cu mama ei,a luat o nota mica sau i-sa intamplat ceva pur si simplu ia fost greu tu ai fost acolo langa ea iai oferit umarul tau sa planga pe el iai dat un sfat ce a insemnat toate astea pt ea NIMIC isi bate joc de tn a uitat tot absolut tot

acum eu sunt din nou prietena cu ea dar la fel ca atunci pur si simplu nu pot in inima mea a ramas ceva care imi aduce aminte de ce mia facut acum prietena mea cea mai buna este ex prietena ema cea mai buna de cad eram prietena cu ea fata care...mrg si sincer nush simt ca imi e mai bine desi nu as fi vrut sa se intample asa pt ca eu inca tin la ea dar in inima mea a ramas o rana...

asa credetina mie m sa intamplat exact la fel e oribil nu pot sa spun cum e nu pot si va mai spun doar atat cei care va fac sa plangeti pt ca numai eu stiu cat am plans in zilele alea deci cei acre va fac sa plangeti nu va meita si GATA PA




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
DnD dresez furnici.




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
Pentru fiecare 60 de secunde ,in care stai suparat, pierzi un minut din viata frumoasa pe care nimeni nu tio poate da inapoi.... asa ca invata sa zambestisi sa fii fericit :)




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
DE RELATII NOI




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
n-am sa-ti spun acum k mi este foarte greu....ca nu esti langa mine....vor fi nopti in care stiu k iti vei dorii sa fi iar langa mine




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
dak cel pe kreil iubesti te ignora atunci trebuie sal uiti si sa o iei de la capat.............nu trebuie sa te uiti niciodata in urma...........viata ta are un infinit de obstacole pe care trebuie sa le treci in viata:P




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
forta federer




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
Am fost impreuna shi am uitat intraga lume




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
un papagal sta pe balcon..trece un politist prin fata balconului papagalu al fluiera si ai zice:[prostule]trece a doua zi la fel;papgalu al fluiera si ai zice;prostule ;politistu auzind astea se duce la stapana si ai zice;-daca ma mai anjura papgalul dumneavoastra ca dau amenda..saupana de colo;-ma scuzati nu se va mai antampla;a 3 zi papagalul pe balcon iar;fluiera dupa poilitai ..politaiul al antreaba;-ce e ma ?

papagalul;-sti tu:)):))




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
>[[am status]]




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
DND sunt pe invisible si nu online, doar prostii ma pot vedea:)) (by L@u&@ty)




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
dnd bey daca ma deranjezi o incurci




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
Intra diriga

Zarva mare

Intr-un giveci se usuca o floare.

Se aseaza la catedra

Deschide catalogul si incepe monologul:

Ca nu-s florile udate , ca sunt geamurile sparte,

Ca perdelele sunt rupte, ca la noi in clasa pute

Ca nu suntem patrioti si ca suntem idioti.

Se plimba printre banci si se uita la desene

Unele sunt chiar obscene

Si se apuca de predat o noua lectie de kkt




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
Te iubesc la nebunie ca un tort pe farfurie,te-as manca cu lingurita si ti-as saruta gurita




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
am mers la ofata si nam putut so fut




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
DND...simplu si la ignore



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu